تکنولوژی

آموزش صفر تا صد بینگ ایکس در bingxiran

یکی از صرافی‌های بین‌المللی ارز دیجیتال که امکانات بسیار عالی در اختیار کاربران (حتی ایرانیان) می‌گذارد، بینگ ایکس است. این صرافی کار خود را از سال 2018 و در کشور سنگاپور شروع کرده و تمرکز اصلی آن نیز بر بازارهای آسیایی است؛ این موضوع باعث شده ایرانیان هم به راحتی بتوانند در آن فعالیت کنند. در حال حاضر اغلب معامله‌گرهای داخلی از خدمات این مجموعه استفاده می‌کنند؛ زیرا می‌دانند بهترین انتخاب برای آن‌هاست.

چرا ایرانیان باید در بینگ ایکس فعالیت کنند؟

چرا می‌گوییم صرافی بینگ ایکس بهترین انتخاب برای ایرانیان است؟ با توجه به دلایلی که در ادامه ذکر کرده‌ایم، متوجه این موضوع می‌شوید.

پشتیبانی از زبان فارسی

تقریبا هیچ صرافی بین‌المللی جز bingx از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند. این نکته خود به تنهایی می‌تواند مهم‌ترین دلیل استفاده از خدمات این صرافی باشد. متاسفانه تحریم‌های موجود، باعث شده شرایط معامله‌گرهای ایرانی برای ترید سخت‌ شود؛ از این رو، پشتیبانی از زبان فارسی قابلیتی بسیار عالی محسوب می‌شود. نکته جالب آنجاست که شما می‌توانید از نسخه اندرویدی یا ios این صرافی نیز به زبان فارسی استفاده کنید.

کارمزد‌های بسیار پایین نسبت به رقبا

همه تریدرها به دنبال صرافی هستند که کم‌ترین کارمزد را از آن‌ها دریافت کند؛ حال بینگ ایکس این امکان را برای همه کاربرانش فعال کرده است. تصور کنید، امکان ترید در صرافی را داشته باشید که از زبان ملی شما پشتیبانی می‌کند و در عین حال نیز کم‌ترین کارمزدها را می‌گیرد. چه چیزی از این بهتر؟

امکان اتصال بینگ ایکس به تریدینگ ویو

قابلیت اتصال به تریدینگ ویو و انجام تمام معاملات به صورت مستقیم، عامل دیگری است که ثابت می‌کند bingx بهترین صرافی برای ایرانیان است. با این ویژگی به راحتی می‌توانید اکانت خود را به تریدینگ ویو، وصل کنید و به صورت مستقیم به خرید و فروش بپردازید.

کپی ترید

کپی ترید قابلیت بسیار عالی است که اغلب معامله‌گران از طریق آن سودهای مناسبی کسب کرده‌اند. خوشبختانه بینگ ایکس امکان انجام کپی ترید را نیز به کاربران خود می‌دهد.

نیازی به احراز هویت بینگ ایکس نیست

موضوع دیگری که باعث شده bingx بهترین انتخاب برای ایرانیان باشد، شرایط احراز هویت است. شما برای فعالیت در این صرافی هیچ نیازی به احراز هویت ندارید؛ البته با انجام احراز هویت، سقف برداشت‌تان بیشتر می‌شود و از 10000 دلار به 1 میلیون دلار افزایش پیدا می‌کند. (بدون KYC روزانه تا سقف 50 هزار دلار می‌توانید برداشت داشته باشید.)

آموزش صفر تا صد بینگ ایکس در bingxiran

رابط کاربری ساده

یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های این صرافی رابط کاربری ساده‌ آن است. این ویژگی در همه نسخه‌های این پلتفرم (وب، ios و اندروید) وجود دارد؛ به همین دلیل کاربران در مدت کوتاهی می‌توانند نحوه استفاده از آن را یاد بگیرند.

برخورداری از نسخه دمو

نسخه دمو به کاربران ایرانی (به خصوص تازه‌کاران) این فرصت را می‌دهد تا به صورت آزمایشی از پلتفرم bingx استفاده کنند و با ویژگی‌های مختلف آن آشنا شوند. با این قابلیت می‌توانید به راحتی از تصمیم خود مبنی بر انتخاب این صرافی اطمینان حاصل کنید.

نحوه کار با صرافی bingx را از کجا یاد بگیریم؟

با توجه به توضیحاتی که داده‌ایم، احتمالا سوالی که برایتان پیش آمده این است که چطور می‌توانید نحوه کارکردن با این صرافی را یاد بگیرید. برای انجام این کار دو راه دارید؛ راهکار اول این است که به صورت شخصی جستجو کنید و با استفاده از منابع مختلف موجود در اینترنت، آموزش‌های لازم را پیدا کنید. این کار زمان زیادی می‌خواهد؛ از طرفی امکان دارد به منابع موثق هم دسترسی نداشته باشید و به صورت کلی مسیر را اشتباه بروید. راهکار دوم نیز این است که از همان ابتدا با تهیه یک دوره مناسب، نحوه استفاده از بینگ ایکس را یاد بگیرید. انجام این کار بسیار عاقلانه‌تر است؛ زیرا علاوه‌بر دریافت مهم‌ترین نکات می‌توانید پشتیبانی عالی هم داشته باشید. ما نیز به شما توصیه می‌کنیم همان ابتدا یک مرجع معتبر را برای آموزش استفاده از این صرافی پیدا کنید و تا انتهای کار خود نیز از آموزه‌های آن بهره ببرید. در حال حاضر بهترین منبع ایرانی برای این کار bingxiran است.

مزیت استفاده از آموزش‌های سایت bingxiran چیست؟

مزیت آموزش‌های سایت bingxiran شامل موارد زیر می‌شود.

همه آموزش‌ها به زبان فارسی است

هرچند که صرافی bingx از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند؛ اما تریدرها همیشه برای استفاده از خدمات صرافی‌های مختلف با چالش‌هایی گوناگون روبه‌رو می‌شوند. وجود یک منتور هم‌زبان در این شرایط بسیار کمک‌کننده است؛ از این رو شما می‌توانید برای یادگیری کامل بینگ ایکس از آموزش‌های این سایت ایرانی استفاده کنید.

پشتیبانی کامل از شما در صورت وجود هر سوالی

پشتیبانی، موضوع بسیار مهمی است که تقریبا هیچ کسی به آن توجه نمی‌کند. افراد تصور می‌کنند بعد از دریافت نکات آموزشی، سوالی در ذهنشان ایجاد نمی‌شود؛ درحالی که اینطور نیست. ممکن است طی دریافت مطالب به موارد ریزی برخورد کنید که هیچ اطلاعی از آن‌ها ندارید. در چنین موقعیت‌هایی به اهمیت وجود یک پشتیبان مناسب پی می‌برید. خبر خوب این است که سایت bingxiran نیز یک تیم تخصصی را قرار داده تا همیشه پاسخگوی پرسش‌های شما باشند.

صرفه‌جویی در زمان برای یادگیری

شاید تصمیم داشته باشید که به صورت فردی به دنبال آموزش‌ها و نحوه استفاده خدمات این صرافی بگردید و حتی با خود بگویید هیچ نیازی به آموزش‌های خصوصی نیست. باید بدانید با این روش امکان دسترسی به تمام اطلاعات وجود دارد؛ اما لازم است مدت زمان طولانی را به بررسی و آزمون و خطا اختصاص دهید و در عین حال نیز از انجام معاملات خود دست بکشید. این در حالی است که به راحتی می‌توانستید با دریافت آموزش‌های سایت bingxiran به‌صورت کامل نحوه استفاده از بینگ ایکس را یاد بگیرید.

آموزش صفر تا صد بینگ ایکس در bingxiran

چطور آموزش‌ها را دریافت کنیم؟

برای یادگیری صفرتاصد صرافی بینگ ایکس، تنها کافی است به سایت این مجموعه مراجعه کنید و با قیمتی مناسب تمام آموزش‌ها را بخرید. خبر خوب این است که سایت بینگ ایکس ایران به طور مرتب مقالات رایگانی را نیز برای شما منتشر می‌کند تا با مطالعه آن‌ها بتوانید به‌روزترین اطلاعات و خبرهای مربوط به این صرافی را دریافت کنید.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا