سبک زندگی

بهترین یخچال فریزر ایرانی و خارجی [شهریور ۱۴۰۲]

یخچال فریزر یکی از نیازهای ضروری انسان است و شاید بتوان بدون وسایل خانگی دیگر مانند ماشین لباسشویی زندگی کرد اما بدون یخچال هرگز. بنابراین در مقاله پیش رو از کارمادیو قصد داریم شما را با انواعی از این وسایل آشنا کنیم.

معرفی بهترین یخچال فریزر بازار بدون در نظر گرفتن قیمت

در زیر به معرفی بهترین یخچال‌ های موجود در بازار از یخچال‌ های ایرانی تا خارجی می ‌پردازیم.

چند یخچال فریزر خارجی

یخچال فریزر سای بای ساید ال جی مدل x267

یخچال فریزر سای بای ساید ال جی مدل x267 - کارمادیو

این یخچال یکی از بهترین یخچال ‌های  می ‌باشد که در سال ۲۰۲۲ روانه بازار شد. این یخچال برای تنظیم رطوبت لازم برای میوه‌ ها و سبزیجات قابلیت دارد.

ویژگی دیگر یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی مدل  x267 این است  که می توانیم دمای کلی آن را در هر زمانی حتی موقعی که در خانه نیستیم را با موبایل خود تنظیم کنیم و…

یخچال فریزر ال جی مدل x337

یخچال فریزر ال جی مدل x337

این یخچال دارای ظرفیت کلی ۷۶۱ لیتر بوده و می‌ توانید با ضربه زدن روی درب آن محتویات داخل آن را مشاهده کنید و بدون اینکه درب اصلی را باز کنید به خوراکی مد نظر خود دسترسی پیدا کنید.

از دیگر ویژگی‌ های این یخچال استفاده از موتور اینورتر خطی است که در مقایسه با موتورهای معمولی طول عمر بیشتری دارد و صدا داشته و انرژی بسیار کمتری نسبت به یخچال‌ های معمولی مصرف می‌ کند.

این یخچال تا به الان تنها در رنگ مشکی مات تولید شده است که با قیمت ۹۰ تا ۹۵ میلیون فروخته می‌شود.

یخچال فریزر ال جی مدل  F882

یخچال فریزر ال جی مدل  F882

این یخچال یکی از بهترین یخچال ‌های موجود در بازار بوده که ظرفیت آن ۶۳۱ لیتر معادل با ۲۲ فوت است و در این یخچال فریزر در قسمت بالا قرار دارد.

از ویژگی‌ های یخچال F882 بدون برفک بودن و انجماد سریع است و نیز از کمپرسور اینورتر خطی برخوردار است که از مصرف بی ‌رویه انرژی تا حدودی جلوگیری می‌کند.

این یخچال در بازار ایران به رنگ سفید و نقره‌ای یافت می‌شود.

یخچال فریزر سامسونگ مدل RR39 و RZ32

یخچال فریزر سامسونگ مدل RR39 و RZ32

این یخچال یکی از یخچال ‌های دوقلوی سامسونگ است که دارای ظرفیت کلی ۶۹۰ لیتر معادل با ۲۵ فوت می‌ باشد که ۳۱۵ لیتر این یخچال به بخش فریزر و ۳۷۵ لیتر به قسمت یخچال اختصاص یافته است.

یخچال فوق از موتور دیجیتال اینورتر بهره‌مند است که سرعت آن به طور خودکار در ۷ سطح مختلف تنظیم می‌ شود و در نتیجه با اینکه در آن از دو موتور استفاده شده است مصرف انرژی کم است.

ویژگی دیگر این یخچال سامسونگ این است که امکان اتصال به آب شهری را نداشته و باید به صورت دستی مخزن آن را پر کرد و قیمت این یخچال در حال حاضر حدود ۶۵ میلیون است‌.

یخچال فریزر سامسونگ مدل آر تی ۶۲

این یخچال یکی از یخچال‌ های دو طبقه یا بالا و پایین است که دارای حالت ‌های مختلف سرمایش بوده و به شما اجازه می ‌دهد فریز خود را به یخچال تبدیل کرده  و غذای بیشتری را نگهداری کنید.

این یخچال دارای کمپرسور اینورتر دیجیتال بوده و طول عمر آن تا ۲۰ تضمین می‌ شود و دارای توری ضد باکتری، نورپرداز ال ای دی و برچسب مصرف انرژی +A است. این یخچال قیمتی حدود ۵۵ تا ۶۰ میلیون تومان دارد.

معرفی بهترین یخچال‌های فریزر ایرانی

بهترین و بروزترین یخچال ‌های ایرانی به شرح زیر است.

یخچال فریزر جی پلاس مدل M25155

یخچال فریزر جی پلاس مدل M25155

این یخچال دارای قابلیت‌ های بسیاری از جمله سیستم NO Frost،  کمپرسور اینورتر هوشمند، کلاس مصرف انرژی ++A، و انجماد و سرمایش سریع و…می‌ باشد .

این یخچال‌  یکی از برندهای معروف و محبوبه جی پلاس به شمار می‌ رود و دارای قیمت حدود ۴۵ میلیون تومان است.

یخچال دو طبقه جی پلاس مدل m۵۳۱۷

این یخچال دو در یکی از یخچال‌ های نسبتاً مقرون به صرفه بوده و ظرفیتی حدود ۵۱۷ لیتر دارد و نیز از کمپرسور اینورتر هوشمند برخوردار می‌باشد.

از دیگر مشخصات این یخچال تکنولوژی بدون برفک، سیستم جریان هوای چندگانه و سرمایش و انجماد سریع است و قیمت آن حدود ۲۵ میلیون می‌ باشد.

یخچال فریزر دوو مدل DLR-2030/DLF-2030

این یخچال یکی از محبوب‌ ترین یخچال ‌ها از نگاه کاربران است که دارای ظرفیت ۴۰ فوتی بوده و بهترین گزینه برای خانواده ‌های پرجمعیت می‌باشد.

این یخچال دارای یخچال و فریزر جدا از هم بوده که هر کدام ۲۰ فوت است و فضای کافی برای نگهداری مواد فریزری و نیز مواد غذایی دارند.

سیستم بدون برفک، آب سردکن قابل اتصال به آب شهری، یخ ساز اتوماتیک و موتور اینورتر با ایجاد صدای ناچیز از دیگر خصوصیات این یخچال مدل دوو هستند.

یخچال فوق در دو رنگ سفید متالیک و استیل و با قیمت ۵۰ میلیون تومان در بازار کشور وجود دارد.

یخچال فریزر اسنوا مدل SN8-2261SS

یخچال فریزر اسنوا مدلSN8-2261SS

این یخچال فریزر سایبایی اسنوا دارای گنجایش کلی ۵۹۴ لیتر بوده که ۳۹۴ لیتر مربوط به یخچال و ۱۹۷ لیتر مربوط به فریزر آن است.

مشخصه دیگر این یخچال داشتن موتور اینورتر میزان نویز آن ۳۷ دسیبل و سیستم ضد برفک است. قابلیت سرمایش و انجماد این یخچال سریع بوده و نیز دارای یخ‌ریز و آبریز متصل به آب شهری است.

یخچال فریزر اسنوا مدلSN8-2261SS دارای رنگ سفید، سفید متالیک، سفید براق و استیل بوده و قیمتی حدود ۴۵ تا ۴۷ میلیون تومان دارد.

یخچال فریزر tcl مدل 575

این یخچال دارای ظرفیت کلی ۵۷۶ لیتر بوده که مناسب برای خانواده‌ های کم جمعیت و متوسط است و از کمپرسور اینورتر هوشمند سیستم برفک زدایی اتوماتیک دریچه گردش هوای چندگانه برای حفظ طراوت محتویات یخچال برخوردار است.

پشتیبانی از قابلیت سرمایشی و انجماد سریع از دیگر ویژگی ‌های این یخچال است و با قیمت عالی ۲۵ میلیون تومان در بازار یافت می‌شود.

یخچال فریزر ایکس ویژن مدل TS551

به گزارش کارمادیو، این یخچال یکی از یخچال‌ هایی است برای افرادی که قصد خرید یخچال با قیمت مناسب را دارند چرا  که  قیمت آن حدود ۲۸ تا ۳۰ میلیون تومان می باشد و دارای ۲۰ فوت و جمع و جور است که برای خانواده‌ های ۲ تا سه نفره بهترین گزینه است.

دارای رنگ سفید و نقره‌ای است و پاراغ قابلیت‌ هایی مانند سرمایش و انجماد سری آبریزی دریچه گردشی هوای هوشمند و غیره است.

نقاط قوت و مزایای یخچال فریزر ایرانی

یخچال‌ های فریزر ایرانی دارای نقاط قوت فراوانی از جمله موارد زیر هستند:

  • قیمت ‌های بسیار مناسب و ارزان
  • موتورهای خارجی دارای کیفیت بالا
  • داشتن تنوع و مناسب با فرهنگ ایرانی
  • داشتن خدمات پس از فروش در همه جای کشور
  • وجود تعداد زیاد نمایندگی فروش و دسترسی آسان به آن

 

 

3.1/5 - (12 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا