تکنولوژی

آپدیت MIUI 14 برای ردمی نوت 9 اس و Redmi Note 9 pro منتشر شد

Redmi Note 9S و ردمی نوت ۹ پرو در سال 2020 عرضه شدند. با رابط کاربری MIUI 11 مبتنی بر اندروید 10 از جعبه خارج می شود. در حال حاضر بر روی MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 اجرا می شود. در حالت فعلی بسیار سریع و روان کار می کند. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی IPS LCD، Snapdragon 720G SOC با عملکرد بالا و باتری 5020mAh است. Redmi Note 9S که به عنوان یکی از بهترین دستگاه‌های قیمت پایین و عملکرد مناسب در بخش خود شناخته می‌شود. ردمی نوت ۹ اس و نوت پرو جزو پر فروشترین گوشی های شیائومی و سری ردمی می باشند و اکنون miui 14 برای آنها عرضه شده است. با کارمادیو همراه باشید.

انتشار آپدیت MIUI 14 ردمی نوت 9 اس و نوت 9 پرو

لازم به ذکر است، این آپدیت به جای اندروید 13 بر پایه اندروید 12 عرضه خواهد شد. این گوشی‌ها در زمان اولین عرضه خود با اندروید 10 به کاربران ارائه شد. بدین ترتیب با انتشار آپدیت اندروید 12 شاهد پایان تعهد 2 ساله شیائومی جهت آپدیت اساسی نرم افزار خواهیم رسید و دیگر کاربران ردمی نوت 9 اس و نوت 9 پرو نباید در انتظار اندروید 13 باشند.

در حال حاضر اکثر کاربران به صورت OTA توانسته اند به miui ۱۴ بروزرسانی کنند و سایر کاربران باید منتظر دریافت این بروزرسانی باشند. البته می توانید این بروزرسانی را به صورت Recovery Rom نیز نصب نمایید.
اگر تجربه کار با MIUI 14 را بر روی ردمی نوت ۹ دارید، نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

2/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا