سفر و گردشگری

آیا راحت‌ترین راه مهاجرت به استرالیا را می‌شناسید؟

استرالیا به دلیل داشتن طبیعتی بکر، سواحل، صحراها و موجودات غیرمعمولش مکانی شناخته شده و مشهور در جهان است، و همچنین مکانی که می‌توان در آن از براحتی یک زندگی خوب در کنار خانواده‌ی خود در کنار داشتن آرامش از آن لذت برد. زندگی در استرالیا منحصر به فرد است چرا که کشوری شگفت انگیز با فرهنگ متنوع و منابع غنی است. هزینه زندگی در این کشور نسبت به سایر کشورها بالاتر است، اما سبک زندگی آرام و شگفتی‌های طبیعی آن ارزشش را دارد. راه‌های متفاوت و گوناگونی برای مهاجرت به این کشور وجود دارد که قطعا بهترین و راحت‌ترین آن‌ها برای هر فرد می‌تواند متفاوت باشد. بنابراین، اگر فکر مهاجرت به استرالیا را در سر دارید، ابتدا باید بدانید که کدام گزینه برایتان مناسب و در دسترس است. در این مقاله ما راحت‌ترین راه‌های مهاجرت به استرالیا را به اختصار برایتان بررسی خواهیم کرد اما در نهایت هیچ چیز بهتر از مشاورین و متخصصین مهاجرت نیست که به شما در امر مهاجرت به استرالیا کمک کند پس تا انتها همراه ما باشید.

خب بیایید در ادامه با ساده‌ترین راه‌ها برای مهاجرت به استرالیا شروع کنیم:

  1. ویزای تخصص و مهارت

خوشبختانه، گزینه‌های زیادی وجود دارد که به افراد امکان مهاجرت به کشور استرالیا را می‌دهد اما این روش یکی از متداولترین ،آسانترین و کم هزینه‌ترین راههای مهاجرت به استرالیا می باشد بنابراین اگر رؤیای مهاجرت به استرالیا را دارید، حال زمان آن فرا رسیده است که به این نوع مهاجرت یعنی مهاجرت با استفاده از ویزای تخصص ومهارت نگاه دقیق ‌تری داشته باشید و این مدل ویزا یک برنامه مهاجرت مهارتی عمومی است. اخذ این ویزا فرصتی را برای افرادی که بین ۱۸ تا 44 سال دارند را برای کار و اقامت در استرالیا فراهم می‌کند. به خاطر داشته باشید که یکی از الزامات اصلی این مدل از ویزا صحبت کردن خوب به انگلیسی (داشتن مدرک آیلتس) می‌باشد. شما می‌توانید انواع مختلفی از مشاغل را از طریق لیست مشاغل کارآمد و سایر جنبه‌های این ویزا پیدا کنید. و نیزمی‌توانید گزینه‌های ویزای زیر را تحت عنوان ویزای تخصص و مهارت استرالیا بررسی کنید:

  • ویزای مستقل مهارتی ساب کلاس ۱۸۹
  • ویزای مهارتی اسپانسر ایالتی ساب کلاس ۱۹۰
  • ساب کلاس ویزای منطقه ای ماهر با اسپانسر مناطق کم جمعیت ۴۹۱
  • ویزای ۴۷۶ فارغ التحصیلان ماهر رشته‌های مهندسی

2.  ویزای کاری با اسپانسر کارفرما

ویزای تحت حمایت کارفرما یکی از انواع ویزا در استرالیا است که به کارفرمایان اجازه می‌دهد تا کارگران ماهر را از سراسر جهان برای سازمان خود انتخاب کنند و به خدمت بگیرند. اگر خوش شانس هستید که شرکت یا کارفرمایی را پیدا کنید که به شما پیشنهاد کار در استرالیا را داده باشد، آنگاه اولین و ساده‌ترین راه برای پا گذاشتن درخاک استرالیا می‌تواند همین ویزای کارفرما باشد. شما با پشتکار و سخت کوشی، می‌توانید فرصتی برای ماندن در اینجا پیدا کنید و درخواست اقامت دائم بدهید.
لازم به ذکر است که در برخی مشاغل سطح بالا که نیازمند مهارت و تجربه بالا هستند، می‌توانند با گزینه‌های ویزای دائمی مانند ویزای زیر کلاس ۱۸۶ با حمایت کارفرما همراه باشند.

آیا راحت‌ترین راه مهاجرت به استرالیا را می‌شناسید؟

 

3.  ویزای درمان پزشکی

ویزای درمان پزشکی نوعی ویزای توریستی موقت استرالیا است که به افراد اجازه می‌دهد به استرالیا سفر کرده و برای مدت کوتاهی اقامت داشته باشند تا بتوانند درمان یا مشاوره پزشکی را برای یک بیماری خاص دریافت کنند. با استفاده از این ویزا، بسته به شرایط فردی که برای ویزای درمان پزشکی درخواست می‌کند، متقاضیان مجاز به ورود به کشور در یک یا چند نوبت هستند. متقاضی همچنین می‌تواند کسی باشد که می‌خواهد برای حمایت از کسی که نیاز به درمان پزشکی دارد و قبلاً ویزای پزشکی استرالیا را داشته یا درخواست داده است، از استرالیا دیدن کند.

4.  ویزای تعطیلات کاریWorking Holiday Visa

بدیهی است که این ویزا یک راه حل دائمی برای اخذ اقامت دائم استرالیا نیست، اما برای افراد ۱۸ تا ۳۰ ساله کارایی دارد. شما فرصت لذت بردن و کشف زیبایی‌های استرالیا و کار برای یک کارفرما در اینجا را خواهید داشت، اما نه بیش‌تر از شش ماه. همه کشورها واجد شرایط دریافت این ویزای خاص نیستند، بنابراین مطمئن شوید که آیا شما مشمول این شرایط می‌شوید یا خیر. گزینه‌های ویزای زیر را در ساب کلاس‌های ویزای تعطیلات کاری بررسی کنید:

  • ساب کلاس ویزای تعطیلات کاری ۴۱۷ Working Holiday
  • ویزای کار و تعطیلات ساب کلاس ۴۶۲ Work & Holiday Visa

5.  ویزای سرمایه گذاری

همانطور که از نام این ویزا مشخص  است گزینه Business Visa و زیر کلاس‌های این ویزا فقط برای کسانی است که با پول وارد استرالیا می‌شوند و قصد سرمایه‌‌گذاری در این کشور را دارند. استرالیا پر از فرصت‌های تجاری است. بنابراین، اگر یک معامله گر با سرمایه بیش از1.2میلیون دلاری استرالیا هستید و مشتاق راه اندازی یک تجارت یا پیوستن به افراد موجود در این کشور هستید، استرالیا جایگاه شماست. این مسیر همچنین برای بنیان‌گذاران و همکاران استارت‌آپ باز می‌باشد.

آیا راحت‌ترین راه مهاجرت به استرالیا را می‌شناسید؟

  1. ویزای دانشجویی

زندگی یک آموزش تمام وقت است. بسیاری از مردم از همین مسیر ویزای دانشجویی به سمت اقامت دائم کشور استرالیا رفتند. این دانشجویان همواره مورد حمایت کشور استرالیا هستند زیرا با تحصیل خود در این کشور به شکل‌دهی و تشدید فرآیند فرهنگ‌پذیری در استرالیا کمک می‌کنند، و دولت استرالیا برای افرادی که در داخل مرزهای این کشور تحصیل کرده‌اند، ارزش و احترام خاصی می‌گذارد. از این رو برخلاف کسانی که در خارج تحصیل کرده‌اند گزینه‌های مختلف ویزا را در دسته ویزای دانشجویی برای دانشجویان قرار داده است مانند:

  • ویزای دانشجویی ۵۰۰
  • ویزای آموزشی ساب کلاس ۴۰۷
  1. ویزای ازدواج/خانواده:

برای واجد شرایط بودن برای ویزای خانوادگی، یا باید با یک پارتر استرالیایی (سیتیزن و یا دارای اقامت دائم این کشور) ازدواج کرده باشید یا قصد ازدواج داشته باشید، و یا یکی از اعضای درجه یک خانواده شما شهروند استرالیا و یا دارای اقامت دائم این کشور باشد. اگر یکی از اعضای درجه یک خانواده (پدر، مارد، فرزند، برادر، خواهر) یا همسر شما در این کشور زندگی می‌کند، می‌توانید از آنها بخواهید که شما را برای ویزای استرالیا معرفی کنند.

سخن پایانی

تقریباً تمامی روش‌ها یا مسیرهایی را که افراد می‌توانند برای آمدن به استرالیا طی کنند را به طور مختصر برایتان شرح دادیم. همانطور که می‌بینید، برای هر سن و سال و با هر تخصص، حداقل دو گزینه ویزا در دسترس است. برای بررسی تخصصی و پیدا کردن ویزای مناسب شرایط خود با موسسه‌های مهاجرتی ثبت شده و معتبرتماس بگیرید تا بدانید کدام یک از این مدل ویزاها برای شما بهترین است و البته بهترین مسیر برای اخذ آن ویزا. تیم یونیک ویزا متشکل از وکلای مجرب مهاجرت و کارگزاران مهاجرت در استرالیا می‌تواند به شما در مورد اخذ انواع ویزای استرالیا و درخواست تجدید نظرویزاهای ریجکت شده کمک کند و در تلاش هستیم تا کل فرآیند مهاجرت را برای شما بدون دردسر انجام دهیم.

https://uniquevisa.net/

 

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا