تکنولوژی

احراز هویت در صرافی بینگ ایکس اجباری می‌شود؟ | ایرانیان مراقب سرمایه‌های خود باشند!

بازار ارزهای دیجیتال یا همان بازار رمزارزها، به بازاری گفته می‌شود که در آن ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای مشابه قابل خرید و فروش هستند. در چند سال اخیر و پس از افزایش شناخت مردم نسبت این بازار، رمزارزها به یکی از محبوب‌ترین بازارهای مالی تبدیل شده و موفق به جذب سرمایه‌های ریز و درشت بسیار زیادی شدند.

در بازار ارزهای دیجیتال، معاملات با استفاده از شبکه‌های رمزنگاری شده صورت می‌گیرد. این شبکه‌ها، به عنوان یک فضای امن و بدون واسطه برای انتقال وجه، عمل کنند. به عبارت دیگر، در این بازار، فردی می‌تواند بدون نیاز به واسطه، مانند بانک یا شرکت کارگزاری، به طور مستقیم با دیگران تبادل ارز دیجیتال کند.

پویایی بازار ارزهای دیجیتال نیز باعث شده است که بسیاری از سرمایه‌گذاران به دنبال فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این بازار باشند. افزایش قیمت ارزهای دیجیتال نیز به دلیل محدودیت در تولید آن‌ها، بسیار عامل جذابی برای سرمایه‌گذارانی است که به دنبال سود بیشتر هستند.

با این حال، بازار ارزهای دیجیتال همچنان مستعد خطراتی است. برخی افراد به دنبال تقلب و کلاهبرداری در این بازار باشند، و همچنین وضعیت قانونی بازار ارزهای دیجیتال در بسیاری از کشورها هنوز به صورت کامل مشخص نیست.

در نهایت، با توجه به اینکه بازار ارزهای دیجیتال از نظر بین‌المللی و پویایی آن، به همراه کندی قوانین در بسیاری از کشورها، تحلیل و پیش‌بینی رفتار این بازار بسیار چالش برانگیز است.

همانطور که تا به اینجای مطلب متوجه شدید، در حال حاضر بسیاری از افراد معمولی و موسسات بزرگ مالی بین‌المللی در حال فعالیت در این بازار جذاب و هیجان‌انگیز هستند. اما ایرانیان با یک چالش بسیار جدی برای برای فعالیت در این بازار مواجه هستند. باید بدانید که به دلیل تحریم‌های بین‌المللی که علیه کاربران ایرانی وضع شده است، بسیاری از صرافی‌های معتبر و بین‌المللی اجازه خدمات‌دهی به کاربران ایرانی را ندارند.

یکی از صرافی‌هایی که به ایرانیان خدمات می‌دهد و از اعتبار و سابقه مناسبی برخوردار است، بینگ ایکس نام دارد. در این مقاله با آموزش صرافی بینگ ایکس و همچنین موارد مهم در رابطه با این صرافی آشنا خواهید شد.

معرفی صرافی بینگ ایکس

صرافی ارز دیجیتال بینگ ایکس یکی ازپلتفرم‌های مطرح بین المللی است که در حال حاضر کاربران زیادی از سراسر دنیا مشغول به فعالیت در این صرافی هستند. این صرافی در سال 2018 تاسیس شده و دفتر مرکزی آن در هنگ کنگ قرار دارد.

این صرافی از زمان تاسیس خود موفق شده با افزایش سطح خدمات خود و همچنین جلب رضایت درصد بسیار بالایی از کاربران، به یک صرافی بین‌المللی تبدیل شده تا مشتریان خود را از فعالیت در هر پلتفرم دیگری بی‌نیاز کند.

معرفی صرافی بینگ ایکس

این صرافی هم اکنون به کاربران بیش از 100 کشور دنیا خدمات می‌دهد و طیف مناسبی از معامله‌گران را در بر می‌گیرد.

آیا سرمایه ایرانیان در صرافی بینگ ایکس مسدود می‌شود؟

مسدود شدن دارایی کاربران ایرانی در پلتفرم‌ها و کیف پول‌های مختلف، همواره جزو دغدغه‌های اصلی کاربران و معامله‌گران ایرانی بوده است. بسیاری از صرافی‌ها به بهانه ایرانی بودن کاربران خود سرمایه آنان را مسدود کردند.

در قسمت قوانین استفاده از خدمات صرافی بینگ ایکس هیچ توضیحی مبنی بر اینکه کاربران ایرانی اجازه فعالیت از خدمات این صرافی را ندارند وجود ندارد. با این حال و طبق تجربه کاربران، این صرافی سخت گیری زیادی نسبت به کاربران ایرانی ندارد و هم اکنون بسیاری از ایرانیان در این صرافی مشغول به معامله هستند.

چندی پیش شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر تغییر سیاست‌های صرافی ارز دیجیتال بینگ ایکس نسبت به کاربران ایرانی منتشر شد که این موضوع نگرانی طیف وسیعی از کاربران را به همراه داشت. اما طبق بررسی‌های صورت گرفته، تمام این موارد شایعه بوده و صرافی بینگ ایکس همچنان به ایرانیان خدمات می‌‌دهد.

علاوه بر این موارد، طبق داده‌های موجود صرافی ارز دیجیتال بینگ ایکس سخت‌گیری زیادی نسبت به کاربران ایرانی ندارد و با توجه به اجباری نبودن فرایندهای احراز هویتی در این صرافی، ایرانیان می‌توانند بدون مشکل خاصی در این صرافی به معامله انواع ارزهای دیجیتال بپردازند و واریز و برداشت داشته باشند.

کارمزد صرافی بینگ ایکس

طی اعلام صرافی بینگ ایکس، کارمزد معاملات اسپات به‌تازگی در این صرافی برای کاربرانی که با کد معرف ثبت نام می‌کنند صفر شده است. به گفته صرافی، در زمان خرید و فروش اسپات از مشتری کارمزد دریافت می‌شود، اما کارمزد کسر شده در آخر هر ماه به حساب آن برگشت داده خواهد شد.

کارمزد معاملات فیوچرز صرافی بینگ ایکس نیز به صورت متغیر و بسته به نوع جفت ارز از کاربران دریافت می‌شود. در جدول زیر کارمزد دریافتی این صرافی در برخی از جفت ارزهای محبوب نمایش داده شده است.

کارمزد تیکر کارمزد میکر جفت ارز
0.10% 0.05% BTC/USDT
0.10% 0.05% ETH/USDT
0.10% 0.05% XRP/USDT
0.10% 0.05% DOGE/USDT
0.10% 0.10% BNB/USDT
0.10% 0.05% SHIB/USDT
0.10% 0.05% ADA/USDT

 

امکانات و خدمات صرافی بینگ ایکس

امکانات و خدمات یک صرافی ارز دیجیتال نقش مهمی در جذب کاربران جدید و همچنین جلب رضایت مشتریان قدیمی دارد. سطح خدمات بینگ ایکس در لول یک صرافی جهانی و معتبر قرار دارد.

امکان ترید و معامله در بازار معاملاتی برای کاربران این صرافی فراهم شده است. معامله‌گران حرفه ای می‌توانند با استفاده از اهرم‌ معاملاتی و همچنین امکان سفارش گذاری در این بازار معاملات خود به صورت فیوچرز (Futures) و با استفاده از امکانات آن انجام دهند. همچنین امکان خرید و فروش به صورت فروشگاهی نیز در این صرافی برای کاربران فراهم شده است.

معرفی صرافی بینگ ایکس

همچنین وجود پلتفرم معاملاتی ساده و کاربرپسند، موجب جذب کاربران بسیار زیادی به این پلتفرم شده و رضایت طیف وسیعی از کاربران اعم از حرفه‌ای و مبتدی شده و این صرافی سعی دارد تا سطح رضایت مشتریان خود را بالا نگه دارد. همچنین صرافی بینگ ایکس بینگ ایکس دارای کیف پول اختصاصی است تا کاربران برای نگهداری دارایی‌های خریداری شده مشکلی نداشته باشند.

سخن پایانی

در این مطلب امکان فعالیت ایرانیان در صرافی بینگ ایکس به همراه سطح خدمات این پلتفرم برای شما عزیزان مورد نقد و بررسی قرار گرفت. علاوه بر این موارد شایعات پیرامون این صرافی رد شد تا کاربران ایرانی برای فعالیت در این صرافی نگرانی نداشته باشند.

صرافی بینگ ایکس از اعتبار مناسبی هم برخوردار است و توانسته حجم معاملاتی مناسبی را برای پلتفرم خود رقم بزند که این موضوع سطح بازار معاملاتی این پلتفرم را به خوبی افزایش می‌دهد تا کاربران از این مورد هم نگرانی خاصی نداشته باشند و بدون مشکل به معامله بپردازند.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا