تکنولوژی

بهترین هولدر موبایل برای ماشین

در این مطلب به معرفی چند مدل از بهترین هولدر‌ موبایل موجود در بازار می پردازیم تا بتوانید هنگام خرید یک گزینه خوب و مناسب را انتخاب کنید.

هولدر دریچه ای

این هولدر به صورت گیره ای به دریچه کولر متصل می شود و محکم در جای خود ثابت خواهد شد. از این رو  دیگر نگران شل شدن چسب هولدر نمی شوید. همچنین این امکان را دارد که هر چند بار که بخواهید آن را از یک دریچه کولر جدا کرده و به دریچه های دیگر وصل کنید.

هولدر مکنده ای

این مدل هولدر از دو طریق در خودرو نصب می شود و همچنین می توان آن را روی سطوح مسطح قسمت داشبورد و شیشه نصب کرد. گاهی ممکن است تنها روی داشبورد و یا شیشه وصل شوند. اتصال آن ها به کمک مکنده زیر پایه هولدر انجام می شود.

هولدر مگنتی (مغناطیسی)

همانطور که از اسم این هولدر مشخص است، به کمک نیروی مغناطیسی یا همان آهنربایی به گوشی موبایل وصل می شود. موقع خرید این هولدر باید حتما از کیفیت آهنربا و مگنت آن مطمئن شد زیرا جهت استفاده از آن ابتدا باید یک صفحه فلزی به پشت گوشی موبایل چسباند و سپس آن را به قسمت آهنربایی هولدر وصل کرد.

هولدر گیره ای

قسمت اتصال این نوع هولدر ها به ماشین به صورت گیره ای بوده و توسط گیره ی خود به کانال کولر و داشبورد متصل می شوند. بعضی از این هولدر ها از طریق گیره به دریچه کولر متصل شده و برخی دیگر که به نام هولدر داشبورد گیره ای معروف اند، روی داشبورد خودرو نصب می شوند.

هولدر آینه ای

هولدر آینه ای با استفاده از یک گیره مخصوص به آینه ماشین وصل می شود و به گونه ای قرار می گیرد که همه ی سرنشینان بتوانند گوشی موبایل را ببینند. هولدر های آینه ای معمولا در ماشین هایی قابل استفاده است که جای کافی و مناسبی جهت نصب هر هولدری را ندارند و یا افرادی که استفاده از آن را نسبت به استفاده از مدل های دیگر بهتر می دانند.

هولدر با قابلیت شارژ

هولدر های شارژر دار وایرلس از قابلیت شارژ گوشی برخوردار اند و علاوه بر نگه داشتن آن، می توانند با استفاده از پشتیبانی از فناوری بی سیم، گوشی را شارژ کنند. البته برای این کار باید گوشی شما حتما از قابلیت شارژ بی سیم نیز برخوردار باشد و این موضوعی است که قبل از خرید این نوع هولدر باید به آن توجه کرد.

بهترین هولدر موبایل برای ماشین

معرفی 4 نمونه از بهترین هولدر های موبایل در ایران

پس از آشنایی با انواع هولدر های موبایل و ویژگی ها و قابلیت های هر کدام، خوب است با چند نمونه از بهترین آن ها آشنا شوید که علاوه بر کارکرد مناسب، دارای کیفیت بسیار خوبی نیز هستند:

هولدر آفتابگیر ماشین چند کاره مدل Sun Visor

هولدر آفتابگیر ماشین مدل Sun Visor جهت قرار دادن روی آفتابگیر ماشین بوده و طراحی آن به شکلی است که در صورت نارضایتی از نصب روی آفتابگیر می توان از قابلیت های دیگر آن بهره برد. این قابلیت ها عبارتند از:

  • امکان نصب روی صفحه کیلومتر خودروی شما
  • توانایی وصل شدن پشت صندلی برای سرنشینان عقب
  • کاربرد به عنوان هولدر رومیزی با امکان وصل کردن روی لبه های میز
  • قابلیت باز شدن و کاربرد به عنوان مونوپاد جهت عکاسی

هولدر ارلدام (Earldom)  مدل EH-ET93

این هولدر قابلیت نصب روی داشبورد و شیشه دارد و جنس بدنه آن  از پلاستیک abs است. طراحی این هولدر ارگونومیک بوده و با بدنه کشیده و قابلی تنظیمی که دارد به راحتی روی شیشه نصب شده و با تکیه دادن بدنه آن روی داشبورد، محکم به ماشین وصل می شود. از این رو دیگر در مورد لغزش یا تکان گوشی موبایل در دست اندازها و سرعت گیر ها دغدغه ای نخواهید داشت.

هولدر Earldom ET-EH153

جنس این هولدر از جنس پلاستیک با کیفیت ABS بوده و به کمک پایه مکنده می توان آن را به راحتی به سطوح صاف مانند شیشه و داشبورد وصل کرد. همچنین این هولدر یک نگهدارنده موبایل از نوع گیره ای داشته و گوشی موبایل را در خود نگه می دارد. طراحی آن مثل مدل قبل به صورت بدنه ای کشیده است.

هولدر آینه ای ماشین Car Rearview

هولدر موبایل آینه ای ماشین Car Rearview جهت نصب روی آینه دید عقب ماشین کاربرد دارد. موضوعی که باید هنگام خرید این نوع هولدر به آن توجه کنید این است که پشت آینه ماشینتان باید 5 سانتیمتر فضای آزاد داشته باشد تا امکان استفاده از این هولدر را داشته باشید.

این هولدر از طریق 3 عدد گیره ی خود محکم به دور آینه متصل شده و با قابلیت چرخش 360 درجه ای که دارد، قابل تنظیم در هر جهت دلخواه است.

بهترین هولدر موبایل برای ماشین

نکات مهم هنگام خرید هولدر های موبایل

برای انتخاب هولدر های موبایل مناسب در مرحله اول باید نوع گوشی و قاب آن را مورد نظر خود قرار دهید تا از این طریق یک هولدر خوب و صحیح را انتخاب و خریداری کنید. سپس باید از خود بپرسید که هولدر را برای نصب در کجا و چه استفاده ای می خواهید. در اتومبیل، دوچرخه و موتور، میز کار و یا استفاده به عنوان دسته بازی یا تماشا کردن فیلم و… از این طریق یک هولدر مناسب را بر ‌اساس این موارد انتخاب کرده و خریداری کنید.

مورد دیگر این است که دقت کنید ویژگی و امکاناتی که هولدر دارد چیست؛ مثلا ببینید که آیا جنس بدنه و توانایی نگهدارندگی پایه آن بیشتر برای شما مهم بوده یا موارد دیگری مثل توانایی شارژ وایرلس و غیره. سپس طبق اولویت ‌بندی خود بهترین هولدر را انتخاب کنید.

بهترین هولدر موبایل برای ماشین

ویژگی ‌های هولدر های موبایل مناسب

از مهم ترین ویژگی های یک هولدر خوب و مناسب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نصب راحت و کاربر پسند
  • برخورداری از ویژگی چرخش 360 درجه
  • باز و بسته کردن ساده و سریع هولدر در هر زمان

برای خرید هولدر موبایل به سایت های معتبر و مجاز مراجعه نمایید.

مزیت‌ های استفاده از هولدر های موبایل

  • باعث دسترسی بهتر شما را به گوشی در مواقع رانندگی و یا کارهای دیگر می شود
  • موجب می شود تا تمرکز کاملی روی رانندگی و جاده داشته باشید. همچنین از وقوع تصادف نیز جلو‌گیری می ‌کند
  • از ضربه، آسیب یا لیز خوردن و افتادن گوشی شما جلوگیری می کند

 

2.7/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا