سفر و گردشگری

تجربه اقامتی راحت و دلپذیر در هتل آپارتمان پاتاق کرمانشاه

شهر کرمانشاه یکی از شهرهای تاریخی ایران است که دیدنی های بسیار زیادی دارد. این شهر به خاطر زیبایی و مکان های تاریخی که دارد، میزبان مسافران زیادی است که برای دیدن جاذبه های دیدنی کرمانشاه به این شهر سفر می کنند.

یکی از موارد مهم در سفر، انتخاب هتل مناسب است. هتل آپارتمان پاتاق کرمانشاه، هتلی یک ستاره است که با رزرو آن، می توانید یک واحد آپارتمانی را در اختیار داشته باشید و در آن اقامتی راحت و بی دردسر را تجربه کنید.

اگر در فکر سفر به شهر کرمانشاه هستید و دوست دارید بهترین هتل را در این شهر برای اقامت خودتان انتخاب کنید، از شما دعوت می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با امکانات هتل آپارتمان پاتاق کرمانشاه آشنا کنیم.

معرفی هتل آپارتمان پاتاق کرمانشاه

هتل آپارتمان پاتاق، یکی از هتل های نوساز این شهر است که از سال 1399 فعالیت خود را آغاز کرده و در این چند سال توانسته رضایت درصد زیادی از مشتریان خود را کسب کند.

هتل آپارتمان پاتاق، ساختمانی 5 طبقه بوده و 24 واحد اقامتی دارد. در این هتل، شما می توانید از بین آپارتمان های یک خوابه دو نفره، آپارتمان یک خوابه سه نفره، آپارتمان دو خوابه چهار نفره، آپارتمان دو خوابه پنج نفره و آپارتمان دو خوابه شش نفره، واحد دلخواه خود را انتخاب کرده و در آن اقامت داشته باشید.

موقعیت مکانی هتل آپارتمان پاتاق کرمانشاه

موقعیت مکانی، یکی از موارد مهم برای انتخاب هتل است. همه ما دوست داریم در هتلی اقامت داشته باشیم که به مکان های دیدنی شهر موردنظرمان نزدیک باشد و بتوانیم به راحتی به این مکان ها دسترسی داشته باشیم.

با رزرو هتل آپارتمان پاتاق کرمانشاه، شما می توانید به مکان های دیدنی این شهر یعنی طاق بستان، سراب نیلوفر، باغ گلها، پارک کوهستان و… به راحتی دسترسی خواهید داشت.

امکانات رفاهی هتل آپارتمان پاتاق کرمانشاه

در تمام واحدهای هتل آپارتمان پاتاق، امکانات رفاهی مانند یخچال، اجاق گاز، امکانات شستشو ظروف، لوازم آشپزی، چای ساز، قوری و کتری، حوله، توالت فرنگی، دستمال توالت، تلویزیون، گیرنده دیجیتال، اینترنت پرسرعت، وسایل گرمایشی و سرمایشی، مبلمان، وسایل بهداشتی، کمد لباس و صندوق امانت وجود دارد.

همچنین شما می توانید در این هتل به امکانات دیگری مانند روم سرویس، اتاق چمدان و مینی بار نیز دسترسی داشته باشید تا اقامتی راحت و بی دغدغه را در این هتل تجربه کنید.

اگر با خودرو شخصی خودتان به شهر کرمانشاه سفر می کنید، باید بدانید که امکان پارک خودرو در پارکینگ سرپوشیده هتل پاتاق وجود دارد.

نکته دیگری که باید بدانید، این است که با رزرو هتل آپارتمان پاتاق کرمانشاه، شما می توانید از بوفه صبحانه رایگان این هتل استفاده کنید و روزتان را با خوردن انواع خوراکی و نوشیدنی خوشمزه و مقوی آغاز کنید.

رزرو هتل آپارتمان پاتاق کرمانشاه، از سامانه سفربازی

هتل آپارتمان پاتاق کرمانشاه، هتلی یک ستاره است که با اقامت در آن می توانید یک واحد آپارتمانی دربست با تمامی امکانات را در اختیار داشته باشید و حس حضور در خانه خودتان را تجربه کنید.

همچنین این هتل آپارتمان مجهز به انواع امکانات رفاهی است و قیمت مناسبی نیز دارد. به همین دلیل این هتل را به کسانی که میخواهند به صورت خانوادگی یا دوستانه مسافرت کنند و آزادی بیشتری در آپارتمان خود داشته باشند، پیشنهاد می کنیم.

شما می توانید با مراجعه به سامانه سفربازی، برای رزرو هتل آپارتمان پاتاق کرمانشاه اقدام کنید و این هتل آپارتمان را با بهترین قیمت رزرو کنید تا اقامتی راحت را در آن تجربه کنید.

 

1/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا