عکس و ویدیو

تصاویر منتخب نشنال جئوگرافیک در سال 2022

به گزارش کارمادیو، نشنال جئوگرافیک از بین بیش از ۲ میلیون عکس گرفته شده توسط حدود ۱۳۲ عکاس در ۶۰ کشور جهان، مجموعه‌ای از بهترین تصاویر سال ۲۰۲۲ را معرفی کرد. برخی از این عکس‌ها از موقعیت‌های مکانی گرمسیری و برخی دیگر از نقاطی از جهان با دمای حدود ۴۹ درجه زیر صفر گرفته شده است.

نشنال جئوگرافیک می‌گوید که عکاسان سراسر جهان، ۲,۲۳۸,۸۹۹ عکس شگفت‌انگیز را تقریباً از تمام قاره‌ها گرفته‌‌اند. در‌نتیجه می‌توان در بین آن‌ها، تصاویر متنوعی را از سراسر جهان مشاهده کرد.

نشنال جئوگرافیک منتخبی از تصاویر سال ۲۰۲۲ را در نسخه چاپی نشریه خود و همچین در وب‌سایت National Geographic منتشر کرده است. همان‌طور که گفته شد، این تصاویر حاصل بررسی بیش از دو میلیون عکسی است که در سال جاری گرفته شده‌اند.
ویتنی جانسون لاتور، معاون ویژوال‌ها و تجربه‌های فراگیر برای رسانه نشنال جئوگرافیک، گفت: آن‌هایی که انتخاب شده‌اند تصاویری هستند که «ما را در مسیر خود متوقف می‌کنند» و ما را تشویق می‌کنند تا دنیای اطراف خود را به روش‌های جدید و بی‌سابقه ببینیم.

تصاویری که در این مطلب به اشتراک گذاشته شده‌اند، تنها تعدادی منتخب از تصاویر ۲۰۲۲ نشنال جئوگرافیک هستند که در نسخه چاپی نشریه نشنال جئوگرافیک و در وب‌سایت آن‌ها منتشر شده‌اند و می‌توانند برای بسیاری جذابیت داشته باشند و تصویری کلی از اتفاقات در سراسر جهان ارائه کنند.

با کارمادیو همراه باشید و تصاویر زیبای National Geographic را ببینید:

تصاویر نشنال جئوگرافیک National Geographic 2022 تصاویر نشنال جئوگرافیک National Geographic 2022 تصاویر نشنال جئوگرافیک National Geographic 2022 تصاویر نشنال جئوگرافیک National Geographic 2022 تصاویر نشنال جئوگرافیک National Geographic 2022 تصاویر نشنال جئوگرافیک National Geographic 2022 تصاویر نشنال جئوگرافیک National Geographic 2022 تصاویر نشنال جئوگرافیک National Geographic 2022 تصاویر نشنال جئوگرافیک National Geographic 2022

تصاویر نشنال جئوگرافیک National Geographic 2022 تصاویر نشنال جئوگرافیک National Geographic 2022

1/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا