تکنولوژی

توییتر آمار بازدید توییت‌ها را نمایش می دهد

به گزارش کارمادیو، توییتر در اقدامی برای نشان دادن «زنده‌بودن» پلتفرم خود، نمایش آمار بازدید توییت ها را شروع کرده است. مطابق آمار بازدید، بیش از ۹۰ درصد کاربران توییتر علاقه‌ای به لایک توییت ها ندارند.

توییتر در بیانیه‌ای می‌گوید آمار بازدید از توییت‌ها را به‌طور عمومی فعال کرده است. این تغییر ابتدا در نسخه‌ی اندروید و iOS اعمال شد، اما هم‌اکنون در نسخه‌ی وب توییتر نیز می‌توان آمار بازدید را مشاهده کرد.

به گزارش ورج، در اپلیکیشن توییتر می‌توانید تعداد بازدید را در کنار تعداد کامنت، ری‌توییت و لایک مشاهده کنید. توییتر می‌گوید آمار بازدید برای تمامی توییت‌ها نشان داده نمی‌شود. توییت‌های بخش Community، توییت‌های بخش Circle و همچنین توییت‌های «قدیمی‌تر» آمار بازدید را نمایش نخواهند داد.

ظاهراً هر بار که توییت شما روی نمایشگر یکی از کاربران ظاهر شود، آمار بازدید محاسبه خواهد شد. حتی اگر خود شما نیز توییت را ببینید، آمار بازدید بالا می‌رود. توییتر مشخصاً می‌گوید اگر توییتی را در وب ببینید و سپس در موبایل مجدداً آن را مشاهده کنید، دو بازدید ثبت می‌شود.

ایلان ماسک در توییتی می‌گوید بیش‌از ۹۰ درصد کاربران توییتر محتواها را می‌بینند اما آن‌ها را لایک نمی‌کنند. ماسک می‌گوید قابلیت نمایش بازدید در تلاش است نشان دهد که توییتر «پلتفرمی زنده» محسوب می‌شود.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا