فیلم و سریال

سریال آکتور + تصاویر بازیگران و زمان پخش

آکتور به کارگردانی نیما جاویدی در سال ۱۴۰۱ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و اجتماعی می‌باشد. در این سریال نوید محمدزاده، احمد مهرانفر، هستی مهدوی فر، هومن برق نورد، سها نیاستی، گلاره عباسی، هانیه توسلی، مهراوه شریفی نیا و فریده سپاه منصور به هنرمندی پرداخته‌اند. با کارمادیو همراه باشید.

داستان و موضوع سریال آکتور

داستان آکتور درباره زندگی پر فراز و نشیب چند بازیگر مستعد تئاتر است که بعد از پیشنهادی که به آن‌ها می‌شود زندگی‌شان دستخوش ماجراهایی پیچیده می‌شود و…

زمان پخش سریال آکتور ؟

سریال آکتور، پنج شنبه ها ساعت ۸ صبح در رسانه های نایش خانگی اعم از نماوا و فیلیمو پخش می شود.

بازیگران سریال آکتور

نوید محمد زاده بازیگر نقش علی همتی (دوست مرتضی)

نوید محمد زاده بازیگر نقش علی همتی
نوید محمد زاده بازیگر نقش علی همتی

نوید محمدزاده (زادهٔ ۱۷ فروردین ۱۳۶۵) بازیگر ایرانی است. نقش‌آفرینی او در فیلم عصبانی نیستم (۱۳۹۲) مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، و برایش نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد از جشنوارهٔ فیلم فجر شد. او همچنین دوبار پیاپی برای نقش‌آفرینی‌هایش در ابد و یک روز (۱۳۹۴) و بدون تاریخ، بدون امضاء (۱۳۹۵) موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنوارهٔ فیلم فجر شده‌است. اولین تجربهٔ حضور او در نمایش خانگی با مجموعهٔ قورباغه بود.

احمد مهران فر بازیگر نقش مرتضی (دوست علی)

احمد مهران فر بازیگر نقش مرتضی
احمد مهران فر بازیگر نقش مرتضی در سریال آکتور

احمد مهران‌فر (متولد ۱۰ خرداد ۱۳۵۴) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.
مهران‌فر از سال ۱۳۷۸ اجرای حرفه‌ای تئاتر را آغاز و در کنار بازیگرانی مانند پرویز پرستویی، پانته‌آ بهرام، امیر جعفری، مهتاب نصیرپور و حبیب رضایی اجرای نقش‌های تئاتری را تجربه کرده‌است. وی برای اولین بار در فیلم «نان، عشق و موتور ۱۰۰۰» در سینمای ایران ظاهر شد و پس از آن در فیلم‌های «اقلیما»، «حقیقت گمشده»، «دربارهٔ الی…»، «کلبه» و «آتش‌بس» و تئاترهایی همچون «همه چیز دربارهٔ آقای ف»، «فنز»، «قهوه تلخ»، «شکلک» «۱۷ دی کجا بودی؟» و… به ایفای نقش پرداخته‌است.

هستی مهدوی فر بازیگر نقش آلما

هستی مهدوی فر بازیگر نقش آلما
هستی مهدوی فر بازیگر نقش آلما در اکتور

هستی مهدوی‌فر (زادهٔ ۲۱ آذر ۱۳۷۰ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است.
مهدوی‌فر در سریال‌های جراحت، مادرانه، گذر از رنج‌ها،حانیه، سایه بان و فیلم‌های سوت پایان، چهارشنبه، پنجاه کیلو آلبالو، کمدی انسانی و ماجرای نیمروز: رد خون بازی کرده است.

هومن برق نورد بازیگر نقش صمدیان (مدیر گالری عطر)

هومن برق نورد بازیگر نقش صمدیان
هومن برق نورد بازیگر نقش صمدیان در سریال آکتور

هومن برق‌نورد (زادهٔ ۵ دی ۱۳۴۸ در تهران) بازیگر ایرانی تئاتر، سینما و تلویزیون است.
وی سال ۱۳۷۴ با سریال ابووهیب بهلول وارد قاب تلویزیون شد و با فیلم یک تکه نان در سال ۱۳۸۳ بازی در سینما را تجربه کرد از مهم‌ترین آثار وی بازی در سریال ساختمان پزشکان در سال ۱۳۸۹ بود او سپس با دزد و پلیس در سال ۱۳۹۱ و سپس دودکش ۱۳۹۲ درخشید. هومن برق نورد در چندین فیلم و سریال در کنار بهنام تشکر بازی کرده‌است که بیشتر بعنوان نسخه ایرانی لورل و هاردی یاد می‌شود.

هانیه توسلی بازیگر نقش نازی (مشاور شرکت)

هانیه توسلی بازیگر نقش نازی
هانیه توسلی بازیگر نقش نازی

هانیه توسلی (زادهٔ ۱۴ خرداد ۱۳۵۸) بازیگر ایرانی است. او تنها چند سال پس از شروع حرفهٔ بازیگری، تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن را برای بازی در شب‌های روشن (۱۳۸۱) از هفتمین جشن خانه سینما دریافت کرد. توسلی همچنین در سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۱، برای بازی در فیلمِ دهلیز برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد. او برای فیلم سوءتفاهم (۱۳۹۶) نیز نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد.

سها نیاستی بازیگر نقش سارا (نامزد (دوست دختر) مرتضی و کارمند گالری عطر)

سها نیاستی بازیگر نقش سارا
سها نیاستی بازیگر نقش سارا در سریال آکتور

سها نیاستی بازیگر ایرانی است. او در رشتهٔ معماری در دانشگاه تهران تحصیل کرده‌است. وی متولد سال ۱۳۷۳ می‌باشد. نیاستی در سال ۲۰۱۹ برای بازی در نقش مهتاب در فیلم سال دوم دانشکدهٔ من برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر زن از چهل و یکمین دورهٔ جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم مسکو شد. او نامزد کارگردان معروف سعید روستایی است.

گلاره عباسی بازیگر نقش مریم (دختر خاله علی)

گلاره عباسی بازیگر نقش مریم
گلاره عباسی بازیگر نقش مریم

گلاره عباسی (زادهٔ ۲۹ تیر ۱۳۶۲) بازیگر اهل ایران است. او در سال ۱۳۹۹ برای بازی در ابلق برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر شد.

مهراوه شریفی نیا بازیگر سریال آکتور

مهراوه شریفی‌نیا (زادهٔ ۲۹ فروردین ۱۳۶۰ در تهران) بازیگر اهل ایران است. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ موسیقی کلاسیک در دانشگاه هنر تهران است.
وی فعالیت خود را در سال ۱۳۶۸ با بازی در فیلم دزد عروسک‌ها آغاز کرد. او با بازی در نقش فریده در سریال روز حسرت (۱۳۸۷) به شهرت رسید. وی دیپلم ریاضی-فیزیک دارد و فارغ‌التحصیل در رشته موسیقی از دانشگاه تهران است.

فریده سپاه منصور بازیگر نقش بی بی (مادر علی)

فریده سپاه‌منصور (زاده ۱۵ فروردین ۱۳۲۶ در تهران) هنرپیشه تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است.
فریده سپاه‌منصور در سال ۱۳۲۶ در تهران متولد شد و فعالیت در تئاتر را با بازی در نمایش «پرومته در زنجیر» در سال ۱۳۴۸ آغاز کرد. وی از سال ۱۳۴۹ تا سال ۱۳۶۱ در تئاتر فعالیت داشت. پس از آن به سینما و تلویزیون روی آورد. شروع فعالیت سینمایی‌اش بازی در «ردپایی بر شن» (۱۳۶۶) ساختهٔ محمدرضا هنرمند بوده‌است. از مهم‌ترین فیلم‌هایی که وی در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته می‌توان به «ساحره»، «مارمولک»، «مهمان مامان»، «کتاب قانون» و مجموعهٔ تلویزیونی «عقیق» و روزگار جوانی اشاره کرد.

 

سریال اکتور چند قسمت است؟

سریال آکتور یک سریال ۱۶ قسمتی می باشد که از شبکه نمایش خانگی پخش می شود و شما می توانید این فیلم را در سایت های نمایش خانگی مشاهده نمایید.

 

 

3/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا