فیلم و سریال

سریال نیوکمپ + داستان فیلم، زمان پخش و تصاویر بازیگران

امروزه سریال‌های نمایش خانگی یکی از پرطرفدارترین سریال‌ها در بین خانواده‌های ایرانی است. این سریال‌ها که بسیار جذاب و دلنشین هستند، دارای داستانی هیجان انگیز بوده تا هر فرد در هر رده سنی را به خود جذب کنند. یکی از این سریال‌ها، سریال نیوکمپ است. این سریال محصول سال 1402 بوده و تا به امروز نیز بازدید بسیاری را به خود اختصاص داده است. با کارمادیو همراه باشید تا درباره این سریال بیشتر بدانید.

داستان سریال نیوکمپ از چه قرار است؟

داستان سریال نیوکمپ به این صورت است:

خانواده‌ای ایرانی برای این که بتوانند مشکلات مالی خود را رفع کنند، بر روی بازی ایران و آرژانتین شرط بندی می‌کنند. اگر ایران در این بازی پیروز شده یا مساوی کند، پول هنگفتی نصیب این خانواده می‌شود. تا دقیقا 92، این خانواده بر این باور بودند که پول از آن‌هاست، تا زمانی که لیونل مسی با گلی که می‌زند، همه چیز را خراب می‌کند.

نیوکمپ در واقع قصه خانواده‌ای را تعریف می‌کند که رویاهایی بزرگ در سر خود دارند و برای رسیدن به خواسته‌هایشان، حاضر هر کاری بکنند!

این داستان آنقدر جذاب برای بینند روایت می‌شود و بازیگران آن نیز آنقدر هیجان‌انگیز نقش خود را ایفا می‌کنند که بینند برای لحظه‌ای از زندگی معمولی خود جدا در داستان سریال غرق می‌شود. ناگفته نماند که این سریال توسط یکی از بزرگ‌ترین کارگردانان ایرانی یعنی منوچهر هادی و یکی از بهترین تهیه کنندگان ایرانی یعنی زینب تقوایی، تهیه و تولید شده است.

بازیگران سریال نیوکمپ چه کسانی هستند؟

اکبر عبدی در سریال نیوکمپ سایت کارمادیو
اکبر عبدی در سریال نیوکمپ

به سراغ بخش جذاب سریال نیوکمپ یعنی معرفی بازیگران آن می‌رویم. خبر جذاب این است که ما در این فیلم شاهد حضور اکبر عبدی، یکی از بزرگترین کمدین‌های ایرانی هستیم. اکبر عبدی که چندین سال بود که از حضور در سینمای ایران کناره‌گیری کرده بود، با حضور پر رنگش در سریال نیوکمپ و ایفای نقش اصلی آن، توانست باری دیگر نشان دهد که تا چه اندازه در این زمینه استعداد دارد. از دیگر بازیگرانی که در کنار اکبر عبدی، نیوکمپ را جذاب‌تر می‌کنند، عبارت‌اند از:

  • گیتی قاسمی
گیتی قاسمی در سریال نیوکمپ
گیتی قاسمی
  • حسن معجونی
حسن معجونی در سریال نیوکمپ
حسن معجونی در سریال نیوکمپ
  • بهشاد شریفیان
  • سعید نعمتی
  • صفر کشکولی
  • کریم قربانی
  • یوسف کرمی
  • شیرین منجمی
  • معین محمودزاده
  • پیمان قربانی‌صفا
  • امیرحسین موسوی
  • افشین حیدری‌سروستانی
  • امین عسکراوی
  • حمید گودرزی
  • بهاره افشاری
  • حامد آهنگی
حامد آهنگی در سریال نیوکمپ
حامد آهنگی در سریال نیوکمپ
  • لیلا اوتادی
  • ملیکا شریفی‌نیا
  • الهه منصوریان
  • سهیلا منصوریان
  • ساناز سعیدی
  • فرزاد فرزین
  • لادن ژافه‌وند
  • ایمان صفا
ایمان صفا در سریال نیوکمپ
ایمان صفا

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، نیوکمپ بازیگران بزرگی نظیر بهاره افشاری و حمید گودرزی را دارد، اما نکته جالب و جذاب این است که فرزاد فرزین که یکی از خواننده‌های پاپ مطرح کشورمان است نیز در این سریال حضور داشته و مانند دیگر کارهای موفقی که تا به امروز انجام داده است، نیوکمپ را نیز به همان شکل پیش می‌برد. برای افراد که طرفدار این خواننده هستند، مشاهده این سریال بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

این سریال در کنار بازیگران مطرح خود، از تاریخ 17 اردیبهشت 1402 بر روی پلتفرم‌های نمایش‌های خانگی رفت.

سریال نیوکمپ چند قسمت دارد؟

هر سریال نمایش خانگی به طور کلی 15 قسمت دارد. حال در این بین کارگردان برای این که بتواند آب و تاب هر سکانس را بیشتر کند، این تعداد قسمت را به 18 الی 20 می‌رساند. در رابطه با سریال نیوکمپ نیز این موضوع صدق می‌کند. در حال حاضر برای این سریال 15 قسمت در نظر گرفته است، اما در آینده ممکن این تعداد بیشتر یا حتی کمتر نیز بشود!

باید دید که منوچهر هادی قرار است که چگونه هم جذابیت سریال را حفظ کند و هم بتواند داستان آن را هیجان انگیزتر جلوه دهد. به هر حال، تا به همین جای کار که فعلا یک قسمت از این سریال پخش شده است، توانسته به اصطلاح دلِ مخاطبان را ببرد و موضوع اصلی بحث آن‌ها در مورد فیلم و سریال شود.

زمان پخش سریال نیوکمپ

همان‌طور که سریال‌های صدا و سیما نیز دارای زمانی خاص برای پخش هستند، سریال‌های نمایش خانگی نیز به همین صورت ارائه می‌‌شوند. در رابطه با سریال نیوکمپ بایستی گفت که ما هر یکشنبه ساعت 8 صبح باید منتظر پخش آن از پلتفرم معتبر فیلم و سریال ایرانی یعنی فیلیمو باشیم. پس از این زمان، دیگر پلتفرم‌ها نیز به ترتیب آن را منتشر می‌کنند. برای این که جزو اولین نفراتی باشید که این سریال را مشاهده می‌کنید، می‌توانید با خرید اکانت فیلیمو، در سریع‌ترین زمان آن را دانلود یا به صورت آنلاین مشاهده کنید.

نگاهی به کارنامه درخشان منوچهر هادی

منوچهر هادی یکی از بزرگان سینما و سریال ایران است که تا به امروز توانسته آثار مختلفی را در کارنامه خود ثبت کند. سریال‌های نمایش خانگی منوچهر هادی، جزو دسته سریال‌هایی هستند که طرفداران بسیاری را به خود جذب می‌کنند و به نوعی، به دل مخاطب می‌نشینند.

سریال‌هایی نظیر عاشقانه، دل، نیسان آبی در نمایش خانگی و سریال خداحافظ بچه که توسط صدا و سیما پخش شد، جزو کارهای موفق منوچهر هادی هستند. از طرفی دیگر، فیلم‌های سینمای پرمخاطبی نیز آینه بغل، من سالوادور نیستم و رحمان 1400 نیز جزو ساخته‌های این کارگردان مطرح است.

البته منوچهر هادی تنها در زمینه کمدی فعالیت ندارد! این کارگردان آثار ملودرام بسیار جذابی مانند کارگر ساده نیازمندیم، زندگی جای دیگری است، یکی می‌خواد باهات حرف بزنه و قرنطینه را نیز تهیه و عرضه کرده است تا مهر تایید را بر استعداد خود در زمینه کارگردانی و ساخت فیلم و سریال بزند.

فرزاد فرزین و نیوکمپ ، بازیگران سریال نیوکمپ

فرزاد فرزین و نیوکمپ

فرزاد فرزین نیز که در بیشتر کارهای منوچهر هادی حضور داشته است، به عنوان یکی از بهترین خوانندگان پاپ ایرانی معرفی می‌شود که تیتراژ سریال نیوکمپ را اجرا کرده است. این خواننده مطرح که در گذشته در سریال عاشقانه منوچهر هادی نیز ایفای نقش کرده و تیتراژ و موزیک بین سریال را با صدای خود، جذاب‌تر و خاص‌تر کرده‌ است، در حال حاضر تیتراژ این سریال را نیز با نام جواهر ارائه داده است.

در حال حاضر همچنین موزیک ویدیو این آهنگ نیز توسط فرزان فرزین به عنوان یک ترک جداگانه عرضه شده است که می‌توانید آن را از سایت‌های ویدیویی معتبر ایرانی به راحتی مشاهده و دانلود کنید. فرزاد فرزین در نیوکمپ، همان‌طور که در عاشقانه و سایر سریال‌های خود درخشیده است، حضور دارد.

کلام آخر

سریال نیوکمپ مانند سایر سریال‌های نمایش خانگی، با توجه به سلیقه ایرانیان عزیز تهیه شده تا بتواند زمانی خوش را برای بینندگان خود رقم بزند. با مشاهده کردن این سریال در هر یکشنبه، می‌توانید علاوه بر لذت بردن از داستان و حضور بی‌نظیر بازیگرانی همچون حامد آهنگی، از تجربه منوچهر هادی در ساخت انواع فیلم و سریال نیز بهره برده و خود مشاهد کنید که این سریال تا چه اندازه می‌تواند با بهره‌گیری از تکنیک‌هایی که این کارگردان بر روی سریال خود پیاده می‌کند، به عنوان یک سریال موفق معرفی شود و مانند عاشقانه یا دل، تماشاگران بسیاری را از آن خود کند. نظر خودتون رو درباره این سریال در کارمادیو بنویسید.

3.5/5 - (8 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا