تکنولوژی

سونی PS5 PRO را در آوریل 2023 با خنک کننده مایع راه اندازی خواهد کرد!

در حالی که PS5 کمی بیش از دو سال است که در دسترس است، سونی در حال حاضر آماده معرفی کنسول کاملا جدید PS5 Pro با طراحی جدید است. ما در مورد پلی استیشن 5 پرو صحبت می کنیم. با کارمادیو همراه باشید.

PS5 PRO در آوریل 2023 با خنک کننده مایع وارد می شود

اطلاعات جالبی در مورد کنسول خانگی آینده سونی توسط منبع داخلی Abhishek Yadav با مراجعه به وب سایت فرانسوی Phonandroid به نقل از یک منبع ناشناس فاش شد. او ادعا می کند که شرکت ژاپنی یک مدل کاملاً جدید PS5 را در آوریل 2023 یا تقریباً 2.5 سال پس از پایان سال 2020 که شاهد عرضه مدل فعلی بودیم، عرضه خواهد کرد.

به گزارش کارمادیو، این منبع تایید می کند که این یک مدل Pro خواهد بود نه نوع Slim که مدتی است در مورد آن می شنویم. اگر یک مدل Pro باشد، احتمالاً می‌توانیم عملکرد بهتر کنسول و در نتیجه یک تراشه جدید از AMD را پیش‌بینی کنیم. با این حال، هنوز برای پیش بینی سطح قدرتی که می توانیم انتظار داشته باشیم خیلی زود است.

به گفته این منبع، نوآوری اولیه نسخه پرو علاوه بر بهبود عملکرد، در سطح خنک کننده نیز خواهد بود. PS5 اکنون از خنک کننده توسط یک فن و یک ترکیب فلزی مایع استفاده می کند.

سونی باید به خنک کننده مایع روی بیاورد که گاهی اوقات به عنوان خنک کننده با آب شناخته می شود. که به طور معمول در چندین کامپیوتر گیمینگ دیده می شود تا جایگزین این فناوری در نسل جدید شود. بنابراین، ممکن است مدیریت حرارت بهتری را پیش بینی کنیم. اگر تراشه قدرتمندتر باشد، از خنک شدن کنسول جلوگیری نمی کند. ما باید منتظر اطلاعات بیشتر در مورد آن باشیم، اگرچه تغییر خنک کننده نیز می تواند نشان دهنده تغییر طراحی باشد.

PLAYSTATION 5 - PS5- پلی استیشن ۵

یک سیستم خنک کننده کاملاً جدید برای PLAYSTATION 5 PRO در دسترس خواهد بود

سونی ممکن است تصمیم بگیرد سهام PS5 خود را قبل از عرضه مدل بعدی بفروشد. به یاد داشته باشید که سونی اخیرا اعلام کرد که کمبود تراشه به پایان رسیده است و اینکه اکنون می توانید یک دستگاه PS5 را شما راحت تر دریافت کنید. PS4 و PS4 Pro توانستند برای مدتی زنده بمانند. بنابراین این دو نسخه نباید در رقابت مستقیم با یکدیگر باشند. به ویژه، به احتمال زیاد PS5 Pro با قیمتی بسیار بالاتر از PS5 در دسترس خواهد بود.

هیچ اطمینانی وجود ندارد که PS5 Pro به مقدار کافی برای برآورده کردن تقاضا در دسترس خواهد بود. به ویژه با توجه به کمبود فعلی قطعات الکتریکی. پس از عرضه PS5 در سال 2020، شاهد کمبود قطعات برای عرضه این دستگاه بودیم.

اگر یک نسخه PS5 Pro یا Slim به زودی منتشر شود، شرکت ژاپنی احتمالاً طبق معمول آن را از طریق State-Of-Play اعلام خواهد کرد. ما هنوز تاییدی در مورد وجود PS5 Pro توسط سونی نداریم.همه چیز هنوز امکان پذیر است، از جمله تغییر نام پروژه، تاریخ، یا هر دو.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا