تکنولوژی

سیستم مورد نیاز برای بازی Forza Horizon 5 (کامپیوتر)

به گزارش کارمادیو، سیستم مورد نیاز کامپیوتر پیشنهادی برای Forza Horizon 5 (بازی فروزا هورایزن ۵) به شرح زیر می باشد. این بازی می تواند بر روی انواع سخت افزار اجرا شود و با اکثر فرمان های رایج کار می کند. از نمایشگرهای 21:9 و بازخورد لمسی بر روی کنترلرهای Xbox در تمامی پلتفرم ها پشتیبانی می کند.

Forza Horizon 5 در تاریخ 9 نوامبر برای PC، Xbox One S، Xbox One S و Xbox Series S|X عرضه شده است. Playground Games اکنون سیستم مورد نیاز این بازی را برای رایانه شخصی اعلام کرده است. این یکی از بازی‌هایی است که حتی بر روی رایانه‌های کمی قدیمی با تنظیمات کمتر اجرا می‌شود. Forza Horizon 5 ویژگی‌های فانتزی مانند ردیابی پرتوهای سریع در طول مسابقات را کاهش می‌دهد و کار سخت‌افزار را آسان‌تر می‌کند.

برای بازی Forza Horizon 5، حداقل به یک سی پی یو AMD Ryzen 3 1200 یا یک پردازنده Intel Core i5-4460، همراه با کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 970 یا AMD Radeon RX 470 و 8 گیگابایت رم نیاز دارید. Playground Games یک کارت گرافیک با حداقل 4 گیگابایت VRAM را توصیه می کند. در نهایت، Forza Horizon حداقل 110 گیگابایت فضای هارد دیسک را اشغال خواهد کرد. اگرچه به صراحت ذکر نشده است، اما مشخصات فوق در حالت ایده آل باید 30 FPS ثابت در 720p را برای شما به ارمغان آورد.

با رفتن به مشخصات «توصیه‌شده»، نیاز به CPU AMD Ryzen 5 1500x یا پردازنده Core i5-8400 اینتل، AMD Radeon RX 590/Nvidia GeForce GTX 1070 و 16 گیگابایت حافظه رم دارید. بنچمارک‌های Forza Horizon 4 ما نشان می‌دهند که یک GTX 1070 دسکتاپ و یک Core i7-6700k می‌توانند به راحتی با سرعت بالای 90 فریم در ثانیه با گرافیک بالا بروند. می‌توانیم فرض کنیم که مشخصات «توصیه‌شده» 60 فریم در ثانیه در 1080p با تنظیمات «بالا» بر اساس آن داده‌ها به شما می‌دهد.

برخی از ویژگی‌های مخصوص کامپیوتر Forza Horizon 5 شامل پشتیبانی از مانیتورهای فوق عریض 21:9 و بازخورد لمسی در کنترلرهای Xbox در همه پلتفرم‌ها است. فرمان‌های معروف برندهایی مانند لاجیتک و Thrustmaster نیز پشتیبانی می‌شوند. برای مشاهده لیست مدل های پشتیبانی شده به تصویر زیر مراجعه کنید.

سیستم مورد نیاز برای بازی Forza Horizon 5 (کامپیوتر)

3/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا