سفر و گردشگری

مقایسه هتل هما 1 مشهد و هتل هما 2

هتل هما ۱ مشهد از جمله هتل‌های باسابقه ۵ ستاره شهر مشهد محسوب می‌شود که در منطقه احمدآباد قرار دارد. منطقه احمدآباد از لحاظ گردشگری و فرهنگی منطقه شایان توجهی در شهر مقدس مشهد است. هتل هما ۲ مشهد دیگر هتل هما شهر و از هتل‌های ۵ ستاره به شمار می‌آید که بولوار خیام، در منطقه‌ای آرام و به دور از هر نوع شلوغی‌ شهر واقع شده است. ما در این مقاله به مقایسه هتل هما 1 و هتل هما 2 مشهد پرداختیم.

امکانات عمومی هتل هما ۱ مشهد

هتل هما ۱ شامل انواع سالن‌ها جهت برگزاری همایش، ضیافت و نمایشگاه است. اینگونه آن دسته از مسافرانی که برای تجارت به شهر مشهد سفر می‌کنند و به دنبال اقامت در بهترین هتل های مشهد هستند، خیالشان از این بابت راحت می‌باشد. شایان ذکر است تمامی پرسنل هتل هما ۱ مسئولیت‌پذیر و مجرب هستند و با رویی گشاده میزبان میهمانان و زائران می‌باشند.

علاوه بر کلیه امکاناتی که ذکر کردیم، هتل هما ۱ از فروشگاه و مرکز خرید برخوردار است تا اینگونه نیاز مهمانان را به خوبی برطرف نماید. خوب است بدانید  هتل هما ۱ فاصله ۱۵ دقیقه‌ای تا فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد دارد. باید بدانید هتل هما از پارکینگ رایگان برخوردار بوده و امکان ترانسفر رفت ‌و برگشت نیز برای مهمانان عزیز تعبیه شده است.

امکانات تفریحی و ورزشی هتل هما ۱ مشهد

در هتل هما 1 برای دوستداران ورزش امکانات لازم در نظر گرفته ‌شده است که از جمله این امکانات می‌توان به زمین تنیس، سونا، جکوزی، پپیست پیاده‌روی سلامت، پیست دوچرخه‌ سواری و باشگاه ایروبیک و بدن‌سازی اشاره داشت.

اتاق‌های هتل هما ۱ مشهد چه امکاناتی دارند؟

تنوع اتاق‌های موجود در هتل هما ۱ آنچنان زیاد است که مهمانان می‌توانند به آسانی هر کدام که مدنظرشان بود را انتخاب کنند. مهمانان می‌توانند شرایط و سلیقه خود را در نظر بگیرند و اینگونه اتاق موردنیاز خودشان را رزرو کرده و اقامتی دلچسب داشته باشند.

انواع اتاق‌های هتل هما یک مشهد عبارت‌اند از آپارتمان، اتاق تریپل، اتاق دوبل استاندارد، اتاق سینگل و ویلا. اتاق‌ها از چیدمانی بسیار زیبا و شکیل برخوردار هستند و در داخل آن‌ها از سبک معماری هتل‌ هایت استفاده شده است. همین قضیه باعث شده تا برای مهمانان فضای نوستالژیکی ایجاد شود.

امکاناتی که در داخل اتاق‌های هتل هما 1 وجود دارد، شامل: یخچال، میزتحریر، اینترنت رایگان، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات، کمد لباس، چای‌ساز، تلفن و آباژور می‌شود. مبلمان اتاق‌ها برای استراحت پس از یک روز سخت مناسب هستند. همچنین آشپزخانه و مینی بار با هزینه انواع نوشیدنی‌های تازه و خوراکی خوشمزه را ارائه می‌دهند. اتاق‌ها نظافتی به‌صورت روزانه و مرتب دارند.

مقایسه هتل هما 1 مشهد و هتل هما 2

رستوران هتل هما ۱ مشهد

در هتل هما ۱ مشهد رستوران، چایخانه و کافی‌شاپ دایر هستند. از همین رو برای صرف وعده‌های غذایی و در زمان استراحت  با مراجعه به این بخش‌ها می‌توانید انواع غذاها و نوشیدنی‌ها را سفارش دهید و  در کنار همسفرانتان میل کنید.

هتل ۵ ستاره هما ۱ مشهد از دو رستوران قابل قبول و باکیفیت برخوردار است که از مهمانان ایرانی و خارجی میزبانی می‌کنند. رستوران تابستانی در محوطه هتل هما ۱ مشهد واقع شده است. این رستوران گنجایش ۱۰۰ نفر را دارد. رستوران انواع متنوع غذاهای ایرانی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد.

نام رستوران دیگر هتل هما یک مشهد، گل سرخ می‌باشد که در طبقه همکف واقع شده است. این رستوران ظرفیت ۲۳۰ نفره دارد و انواع لذیذ غذاهای ایرانی، دریایی، سنتی، فرنگی، گیاهی و فست فودی را سرو می‌کند.

امکانات عمومی هتل هما ۲ مشهد

از آنجایی که موقعیت قرارگیری این هتل بسیار مطلوب است، شما به مراکز گوناگون دسترسی خوبی خواهید داشت. هتل هما ۲ مشهد با کادر مجرب و آموزش‌دیده اقامتی به‌یادماندنی برای زائران را فراهم می‌کند. این هتل در دسته برترین گزینه‌ها برای داشتن اقامت در شهر مشهد است.

با انتخاب این هتل اصلاً نگران فاصله آن تا حرم نباشید، چون چند سرویس رفت ‌و برگشت این مشکل را حل کرده‌اند. هتل بین‌المللی هما ۲ مشهد همه ویژگی‌های یک هتل خوب را دارد. در صورت اقامت در این هتل نباید حیوانات خانگی را به داخل ببرید.

امکانات تفریحی هتل هما 2 مشهد

مجموعه آبی موجود در این هتل شامل استخر، سونا و جکوزی است. شک نکنید که پس از گشت‌وگذار در این قسمت انرژی از دست‌رفته‌تان را باز خواهید یافت. همچنین زمین تنیس و سالن بدن‌سازی هم برای ورزشکاران و ورزش دوستان در لابی فراهم است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌ های هتل هما ۲ مشهد

نگران اتاق‌ها و سوئیت‌ها نباشید چراکه در این هتل امکانات پذیرایی و تفریحی برای میهمانان بطور مطلوب فراهم است. هتل هما ۲ دارای تنوع بسیار زیادی از واحدهای اقامتی است. بسیاری از این واحدهای اقامتی دارای چشم‌اندازی رو به باغ هستند.

همینطور به تازگی تعدادی سوئیت به هتل هما اضافه‌ شد که بسیار بزرگ و دل‌باز می‌باشند. این سوئیت‌ها همچون یک واحد آپارتمانی بزرگ و کامل به شما اقامتی خوش و راحت را هدیه می‌دهند. از امکاناتی که اتاق‌ها دارند باید به مینی بار با هزینه، مبلمان، روم سرویس، یخچال، تلویزیون، میز تحریر، سیستم تهویه مطبوع هوا، تلفن، کمد لباس، چای‌ساز، بالکن، حمام اختصاصی اشاره کرد. شایان توجه است که ترانسفر فرودگاه هتل هما ۲ مشهد بصورت رایگان فعالیت می‌کند.

رستوران هتل هما ۲ مشهد

از امکانات دیگری که در هتل هما 2 مشهد ارائه می‌شود، می‌توان به رستوران اشاره کرد. این رستوران، راه ابریشم نام دارد و با گنجایش ۵۰۰ نفر، در هر سه وعده غذایی میزبان مسافران است.  رستوران راه ابریشم تابستانی بوده و با فضای دل‌نشینی که دارد، لحظات به یاد ماندنی را برای مسافران رقم می‌زند.

مقایسه هتل هما 1 مشهد و هتل هما 2

تفاوت اصلی هتل هتل هما 1 مشهد با هتل هما 2 چیست؟

تفاوت هتل هما یک با هتل هما دو در تنوع و تعداد واحدهای اقامتی است. هتل هما یک دارای 135 واحد اقامتی است که شامل اتاق‌های استاندارد، اتاق ویلایی و آپاتمانی می‌باشد؛ اما هتل هما 2 مشهد دارای 200 واحد اقامتی شامل انواع اتاق و سوئیت می‌باشد. هر دو این هتل‌ها 5 ستاره هستند و امکانات رفاهی و تفریحی تقریبا یکسانی را در اختیار میهمانان قرار می‌دهند.

 

جمع‌بندی

ما در این مقاله به تفصیل به مقایسه هتل هما یک مشهد و هتل هما دو مشهد پرداختیم. با اتاق‌ها، امکانات، رستوران‌های هر هتل و همچنین فاصله آن‌ها از جاذبه‌های دیدنی آشنا شدید. در سفر بعدی‌تان به مشهد در انتخاب هر کدام از این هتل‌ها شک نکنید. چراکه هم هتل هما 1 و هم هتل هما 2 توانستند با ارائه خدمات و امکانات قابل قبول رضایت میهمانان را جلب کنند.

 

این مطلب برگرفته از بلاگ مقایسه هتل هما 1 مشهد و هتل هما 2 از وبسایت ایران هتل آنلاین میباشد.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا