خواندنی

نکات و ابزارهای طراحی سایت برای فروش موثر وب سایت شرکت ساختمانی

طراحی سایت شرکت ساختمانی به فروش مصالح آنها کمک می کند. طراحی سایت اختصاصی در این زمینه می تواند به شرکت ها کمک کند. می توان از تکنولوژی های متفاوتی بره برد. برای مثال، ساخت سایت با وردپرس یکی از این نمونه هاست که بیشتر آن را شرح می دهم.

طراحی سایت شرکت ساختمانی

اثبات اجتماعی و گواهینامه ها را اضافه کنید

چگونه می توانم یک وب سایت شخصی به عنوان ابزار فروش ایجاد کنم؟ یک راه عالی برای جلب اعتماد مشتریان آینده خود، گنجاندن نظرات افرادی است که در گذشته با آنها کار کرده اید. حتی بهتر است اگر آن افراد افراد حرفه ای یا حتی شرکت های معتبری باشند. می‌توانید برای نشان دادن مهارت‌های نرم خود، نقل قول‌هایی از آن‌ها اضافه کنید، زیرا در غیر این صورت، نشان دادن بدون ملاقات حضوری دشوار خواهد بود.

این یک راه عالی برای ایجاد اثبات اجتماعی است، جایی که مشتریان آینده شما یا مدیران استخدام کننده به شما اعتماد دارند و احساس اطمینان می کنند که از شما بخواهند به شرکت آنها بپیوندید یا در پروژه های آنها کمک کنید.

طراحی سایت اختصاصی

هر افزونه ای را نصب کنید

هنگام ایجاد یک وب سایت، چه از طریق یک سازنده وب سایت یا یک سیستم مدیریت محتوا، گزینه هایی برای نصب ویژگی های اضافی در وب سایت شما وجود خواهد داشت. به این ترتیب، چند افزونه یا افزونه وجود دارد که برای افزودن به وب سایت خود عالی هستند.

اگر می خواهید بدانید که چگونه یک وب سایت شخصی با وردپرس بسازید یا چگونه یک وب سایت شخصی با استفاده از HTML ایجاد کنید، چند پلاگین را به عنوان مثال می شناسید زیرا به سادگی پر استفاده ترین CMS در سراسر جهان است:

  • WP Super Cache – به لود سریع‌تر سایت شما کمک می‌کند.
  • فرم های نینجا – فرم ساز تماس بگیرید.
  • WP MyLinks به ایجاد یک صفحه پیوند برای پیوند دادن چندین چیز کمک می کند.
  • UpdraftPlus به پشتیبان گیری منظم از سایت شما کمک می کند.

رسانه های اجتماعی خود را یکپارچه کنید

مورد بعدی که می خواهید یک وب سایت شخصی به صورت آنلاین ایجاد کنید این است که وب سایت خود را با حساب های رسانه های اجتماعی خود یکپارچه کنید. این کار نه تنها اشتراک‌گذاری وب‌سایت خود را با افراد دیگر برای شما آسان‌تر می‌کند، بلکه باعث می‌شود تا مشتریان آینده و مدیران استخدامی‌تان در صورت عدم دسترسی به شماره تماس و ایمیل با شما تماس بگیرند. امروزه، مدیران استخدام اغلب هنگام درخواست شغل، حساب رسانه های اجتماعی شما را می خواهند.

این برای درک نحوه رفتار شما در خارج از محل کار و سنجش اینکه آیا مناسب فرهنگ و محیط شرکت هستید یا خیر. بنابراین ادغام رسانه های اجتماعی در سایت شما فرآیند بررسی رسانه های اجتماعی شما را ساده می کند.

بهبود سئوی وب سایت

برای متمایز شدن از رقبای خود، باید در صفحات نتایج موتورهای جستجو رتبه بالایی کسب کنید. اگر می خواهید بدانید که چگونه یک وب سایت شخصی در گوگل ایجاد کنید، باید بهینه سازی وب سایت خود را برای موتورهای جستجو (SEO) بهبود بخشید تا دید خود را در موتورهای جستجو افزایش دهید. شما باید به شاخص های کلیدی عملکرد نگاه کنید تا بدانید کدام حوزه ها را باید بهبود دهید. در اینجا برخی از معیارهای اندازه گیری داده وجود دارد که برای بهینه سازی یک وب سایت حیاتی هستند:

  • نرخ پرش
  • جلسات ارگانیک
  • رتبه بندی صفحه
  • طول جلسه
  • زمان بارگذاری صفحه

نکات و ابزارهای طراحی سایت برای فروش موثر وب سایت شرکت ساختمانی

ساخت سایت با وردپرس

افزونه های باورنکردنی مانند WooCommerce، Easy Digital Downloads وجود دارند که می توانند وب سایت وردپرس شما را به یک پلتفرم تجارت الکترونیک تبدیل کنند. وب سایت تجارت الکترونیک شما باید عملکردهای اساسی زیر را داشته باشد:

  • امکان ارائه مرور یکپارچه محصولات به کاربران
  • فرآیند پرداخت شفاف و ایمن

نمونه کار وب سایت ها

آیا می خواهید کار خود را به نمایش بگذارید؟ شما به راحتی می توانید این کار را با یک سایت وردپرس نمونه کارها انجام دهید که گالری های تصاویر و اسلایدرهای زیبایی دارد. این یکی از بهترین راه ها برای اطمینان از اینکه کار شما مورد توجه قرار می گیرد است. یک سایت نمونه کار به خوبی به همه می گوید که دقیقاً چه کسی هستید و چه می کنید. با ارائه نمونه هایی از مهارت ها و دستاوردهای خود به شیوه ای بصری جذاب، با موفقیت حضور خود را ایجاد خواهید کرد. یک سایت نمونه موفق، ویترینی است از اینکه شما چه کسی هستید و چه می کنید.

این بدان معنا نیست که سایت باید مانند یک رزومه به نظر برسد، بلکه باید طراحی خود را تا حد امکان ساده، تمیز و قابل پیمایش نگه دارید. اگر یک هنرمند بصری یا عجیب و غریب نیستید، باید از ویژگی ها و فونت های غیر ضروری در سایت نمونه کار خود دوری کنید. همه چیز در سایت شما باید از کار شما پشتیبانی کند و چیزی حواس کاربران را پرت نکند.

انجمن آنلاین (فوروم)

با وردپرس، می توانید هر نوع جامعه آنلاینی را که تصور کنید، توسعه دهید! اگر صاحب یک کسب و کار هستید، یک جامعه آنلاین می تواند به شما کمک کند از رقبا متمایز شوید و بازار هدف خود را درگیر کنید. به عنوان یک وبلاگ نویس، می توانید با مخاطبان خاص خود ارتباط برقرار کنید و دنبال کنندگان وفادار خود را ایجاد کنید. فرقی نمی کند که بخواهید پشتیبانی ارائه دهید، دنبال کننده بسازید یا مکانی برای افراد همفکر ایجاد کنید تا نظرات خود را به اشتراک بگذارند، وردپرس یک پلت فرم عالی برای توسعه یک جامعه آنلاین است.

نکات و ابزارهای طراحی سایت برای فروش موثر وب سایت شرکت ساختمانی

اگر به این مطالب مشتاق شده اید، پیشنهاد اصلی من این است که به وب سایت iransite.com سری بزنید و خودتان خدمات این شرکت را مشاهده کنید. در صورت لزوم، می توانید با مشاورین این مجموعه در مورد وب سایت مورد نظر خود یا سوالات خود، مشورت کنید.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا