سفر و گردشگری

هتل های کرمان از لوکس ترین ها تا ارزان ترین ها

کرمان به عنوان پهناورترین استان ایران از قدمت دیرینه و جاذبه‌های گردشگری منحصربفردی برخوردار است. اگر قصد مسافرت به کرمان و بازدید از دیدنی‌های شگفت انگیز آن را دارید، رزرو هتل کرمان پیش از سفر و انتخاب بهترین محل اقامت، سفر شما را راحت تر و لذت بخش تر می‌‌کند. کرمان هتل‌ های مختلفی با درجات متنوع و امکانات گوناگون دارد که می‌‌توانید آنها را در سایت بوکینگ به عنوان یک مرجع معتبر رزرو هتل های داخلی و خارجی مشاهده کرده و با یکدیگر مقایسه کنید.

 

لوکس ترین هتل های کرمان کدامند؟

در میان هتل های کرمان یک هتل 5 ستاره و یک هتل 4 ستاره به عنوان لوکس ترین هتل‌های این شهر محسوب می‌‌شوند. اگر قصد اقامت در هتلی مجلل با بهترین امکانات و خدمات را دارید، باید به سراغ هتل پارس که تنها هتل 5 ستاره کرمان محسوب می‌‌‌شود، بروید. همچنین می‌‌‌توانید هتل 4 ستاره جهانگردی را انتخاب کنید که در لیست بهترین هتل های کرمان قرار دارد.

هتل پنج ستاره پارس

هتل 5 ستاره و بین‌المللی پارس کرمان با 8 طبقه و 197 واحد اقامتی در سال 1381 فعالیت خود را آغاز نمود. این هتل که جزو مجهزترین و زیباترین هتل‌ های این منطقه و ایران به شمار می‌‌‌رود، دارای امکانات و خدمات بی نظیری است و می‌‌‌تواند اقامتی راحت و آرامش بخش را برای شما فراهم آورد.

اتاق‌ های این هتل لوکس شامل دو تخته دبل معمولی، دو تخته دبل رو به باغ، دو تخته توئین، دو تخته پارس، سوئیت ارگ سه نفره و سوئیت پارس یک خوابه می‌‌شود. موقعیت مکانی خوب بهترین هتل کرمان باعث دسترسی راحت مسافران آن به مرکز شهر، ایستگاه راه آهن، فرودگاه و جاذبه‌‌ها و جاهای دیدنی همچون مجموعه گنجعلی خان، موزه آکواریوم و … شده است. اگر برای رزرو هتل کرمان، هتل مجلل پارس را انتخاب کنید، می‌‌توانید از امکاناتی نظیر چند رستوران با فضایی شیک و دلنشین، کافی شاپ، مجموعه آبی، سالن ورزشی، فضای سبز و باغ، سالن همایش و موسیقی زنده در طول مدت اقامت خود بهره مند شوید.

آدرس هتل پارس: كرمان، بلوار جمهوری اسلامی، چهارراه فرهنگيان.

هتل چهار ستاره جهانگردی

در میان هتل های کرمان هتل جهانگردی تنها هتل 4 ستاره است که دارای 2 طبقه و 61 واحد اقامتی شامل اتاق دو تخته، سه تخته، سوئیت سه نفره و سوئیت چهار نفره می‌‌‌باشد. این هتل مجلل قدیمی در سال 1353 تاسیس شده و جهت ارتقا سطح کیفی خدمات در سال 1397 مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل جهانگردی دارای موقعیت مکانی مناسبی بوده و فاصله کمی با اماکن دیدنی کرمان مانند بازار سنتی، مسجد جامع، حمام و کاروانسرای گنجعلی خان دارد. با اقامت در این هتل می‌‌توانید به راحتی به جاهای دیدنی دسترسی داشته باشید.

از امکانات این هتل شیک می‌‌‌توان به چند رستوران با انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و محلی با کیفیت، کافی شاپ، پارکینگ، روم سرویس، صندوق امانات داخل اتاق، اینترنت و … اشاره نمود.

هتل چهار ستاره جهانگردی

آدرس هتل جهانگردی: كرمان، بلوار جمهوری اسلامی، نبش چهار راه شفا.

بهترین هتل 3 ستاره کرمان

همانطور که گفته شد هتل های کرمان تنوع بالایی دارند. این تنوع موجب شده دست شما در انتخاب بهترین و مناسبترین هتل جهت اقامتی راحت باز باشد. رزرو هتل های سه ستاره کرمان به خاطر مزایای متعدد این هتل ها همیشه مورد توجه مسافران قرار گرفته است. این هتل‌ها بهترین امکانات و خدمات را برای رفاه حال بیشتر مهمانان خود فراهم نموده و می‌‌توانند یکی از گزینه‌های اصلی شما برای اقامت در سفر به کرمان باشند.

هتل سه ستاره گواشیر

هتل گواشیر با 30 سال فعالیت به عنوان یکی از باسابقه ترین هتل های کرمان شناخته می‌‌شود. این هتل سه ستاره در سال 1370 احداث شده و در سال 1383 مورد بازسازی قرار گرفته است. در ساختمان 4 طبقه هتل گواشیر 40 واحد اقامتی شیک و تمیز با امکانات رفاهی کامل در دسترس هستند.

با انتخاب و رزرو این هتل می‌‌توانید از امکانات و خدماتی همچون باربری، سیستم تهویه مطبوع، سیستم پیشرفته اعلام و اطفاء حریق، صبحانه در اتاق، مبلمان و تخت باکیفیت، پاورسوئیچ، رستوران، کافی شاپ، سالن بیلیارد و … بهره ببرید.

اگر می‌‌خواهید فاصله کمی از جاهای دیدنی کرمان اقامت کنید تا دسترسی راحتی به آنها داشته باشید، باید هتل گواشیر را انتخاب نمایید. از مهمترین اماکن و جاذبه‌های گردشگری نزدیک به بهترین هتل سه ستاره کرمان می‌‌توان موزه آکواریوم، باغ موزه هرندی، مسجد ملک، مجموعه گنجعلی خان و … را نام برد.

آدرس هتل گواشیر: کرمان، بزرگراه امام خمینی، نبش بلوار امام حسین.

هتل سه ستاره هزار

هتل 3 ستاره هزار به عنوان یکی از محبوبترین هتل های کرمان در بین مسافران شناخته می‌‌شود. قیمت مناسب به همراه ارائه خدمات و امکانات کامل و برخورداری از پرسنل مجرب و آموزش دیده، موجب شده بسیاری از گردشگران این هتل را برای اقامت در سفر به کرمان انتخاب کنند.

هتل 5 طبقه هزار با 42 واحد اقامتی متنوع در سال 1372 افتتاح و در سال 1394 بازسازی کامل شد. قرار گرفتن در قلب شهر کرمان باعث دسترسی راحت مهمانان این هتل به مراکز گردشگری، تجاری، اداری و … شده است. رستوران، پارکینگ، اینترنت رایگان، روم سرویس، کافی شاپ، سالن ورزشی، صندوق امانات و … از مهمترین امکانات و خدمات هتل 3 ستاره هزار کرمان محسوب می‌‌شوند.

آدرس: کرمان، پارک نشاط، کوچه شماره پنج، خیابان سعدی.

هتل سه ستاره پویا

هتل سه ستاره پویا یکی از جدیدترین هتل های کرمان است که در سال 1399 فعالیت خود را آغاز نمود. این هتل 8 طبقه دارای 40 اتاق و سوئیت شیک و لوکس است که بهترین امکانات، تجهیزات و وسایل را دارند. طراحی و دکوراسیون این اتاق ها فوق العاده جذاب بوده و محیط دلنشین آنها باعث فراهم آوردن آرامش خاطر مهمانان می‌‌شود.

هتل 3 ستاره پویا کرمان براساس معیارها و استانداردهای روز صنعت هتلداری بنا شده و با کادری حرفه ای و با تجربه میزبان شما جهت اقامتی به یادماندنی خواهد بود. این هتل فاصله کمی تا اماکن مهم شهر دارد و شما می‌‌توانید با اقامت در آن به راحتی به بازدید از مسجد جامع، حمام ابراهیم خان، موزه زرتشتیان، یخدان مویدی، بازار ستاره، گنبد مشتاقیه و … بروید.

آدرس هتل پویا: کرمان، چهارراه ابوحامد، خیابان مهدیه.

هتل های سنتی کرمان و اقامتی خاص و متفاوت

بزرگترین استان کشور دارای تاریخ و قدمتی دیرینه می‌‌باشد و به دلیل کویری بودن دارای ساختمان‌ هایی با معماری بسیار خاص و زیبا است. برای تجربه زندگی سنتی مردم محلی کرمان می‌‌‌توانید در سفر خود به سراغ هتل ‌های بومگردی و اقامتگاه‌‌های سنتی آن بروید.

هتل سنتی شهباز

یکی از زیباترین هتل ‌های کرمان، هتل سنتی شهباز می‌‌باشد که در خانه ‌ای تاریخی با قدمتی مربوط به دوران قاجار قرار دارد و در سال 1397 فعالیت خود را آغاز نموده است. این هتل سنتی دارای حیاطی زیبا و فضای دلنشینی بوده و اتاق‌های آن به صورت سنتی طراحی و تجهیز شده ‌اند. با انتخاب هتل سنتی شهباز هنگام رزرو هتل کرمان و اقامت در آن می‌‌توانید سفری در تاریخ داشته باشید و خاطرات فراموش نشدنی از سفر خود رقم بزنید.

هتل سنتی شهباز

هتل شهباز کرمان دسترسی خوبی به اماکن دیدنی از جمله بازار بزرگ، حمام گنجعلی خان، کاروانسرای وکیل و باغ هرندی دارد. از مهمترین امکانات این اقامتگاه می‌‌‌توان به رستوران، پارکینگ، اینترنت، چایخانه سنتی، کافی شاپ، تاکسی سرویس و پذیرش 24 ساعته اشاره نمود.

آدرس هتل شهباز: کرمان، بلوار فردوسی، کوچه شماره ۷.

هتل سنتی ایوان

این هتل سنتی در ماهان و 38 کیلومتری جنوب شرقی کرمان قرار دارد و قدمت ساختمان آن به دوران قاجار باز می‌‌گردد. طی سالیان مختلف در دوران پهلوی و چندین سال اخیر بنای تاریخی هتل سنتی ایوان ماهان مورد بازسازی قرار گرفته است و از سال 96 با خدمات بهتر و امکانات کامل ‌تر با 15 اتاق و سوئیت فعالیت خود را آغاز نمود.

دکوراسیون و طراحی سنتی و امکانات و تجهیزات رفاهی کامل واحدهای اقامتی این هتل سنتی و همچنین دسترسی راحت به اماکن دیدنی مانند باغ شازده، مقبره شاه نعمت الله ولی و خانه شترگلو موجب شده است هتل سنتی ایوان کرمان میزبان مسافران زیادی باشد.

آدرس هتل سنتی ایوان: کرمان، ماهان، خیابان امام، جنب آستانه شاه نعمت الله ولی.

هتل سنتی متولی باشی

باغ تاریخی متولی ‌باشی که در زمان حکومت محمد شاه قاجار ساخته شد، یکی دیگر از اماکن تاریخی کرمان می‌‌‌باشد که در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. این باغ تاریخی در سال 1392 مورد بازسازی قرار گرفت و با 8 واحد اقامتی به عنوان هتل سنتی فعالیت خود را آغاز نمود.

در صورت انتخاب هتل متولی باشی هنگام رزرو هتل کرمان، می‌‌توانید در طول مدت اقامت خود از مزایای این اقامتگاه سنتی که از منحصربفردترین هتل های کرمان محسوب می‌‌شود، بهره مند گردید. چشم‌انداز زیبا به آستانه حضرت شاه ولی و باغی سرسبز، رستوران، کافی ‌شاپ، پارکینگ، تالار پذیرایی، اینترنت و … از مهمترین مزایا، امکانات و خدمات این هتل به شمار می‌‌روند.

آدرس هتل سنتی متولی باشی: کرمان، خیابان ولیعصر، چهار راه متولی باشی.

هتل سنتی کلیاس

هتل سنتی کلیاس یکی دیگر از جدیدترین هتل های کرمان است که در سال 1400 افتتاح شد. این هتل جذاب در عمارتی تاریخی با قدمت 250 سال و مربوط به دوران قاجار واقع شده است. معماری باشکوه، حیاط باصفا، اتاق‌هایی با دکوراسیون سنتی، محیطی آرامش بخش و بهترین امکانات و خدمات، مزایای اقامتگاه کلیاس کرمان به شمار می‌‌روند.

یکی از خاص ترین ویژگی‌های این هتل، حمام سنتی آن است که امکانات و پرسنل مخصوص (دلاک و ماساژور) نیز دارد. شما می‌‌توانید با رزرو هتل سنتی کلیاس و اقامت در آن، از این حمام سنتی استفاده نموده و خستگی سفر را به بهترین شکل ممکن رفع کنید.

آدرس هتل سنتی کلیاس: کرمان، خیابان شهدا، کوچه شماره 6.

هتل های 2 ستاره کرمان و تجربه اقامتی ارزان

اگر به دنبال تجربه سفری کم هزینه و اقتصادی هستید، می‌‌‌توانید هنگام رزرو هتل کرمان در سایت‌های رزرواسیون مانند بوکینگ، هتل های ارزان این شهر را انتخاب کنید. اکثر هتل‌ های ارزان کرمان 2 ستاره می‌‌‌باشند، اما امکانات مناسبی را در اختیار مسافران قرار می‌‌دهند. از بهترین هتل‌های قیمت مناسب کرمان می‌‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

هتل دو ستاره کرمانیا

هتل 2 ستاره کرمانیا یکی از جدیدترین هتل ‌های ارزان کرمان به شمار می‌‌‌رود که در سال 1397 با 14 اتاق یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته فعالیت خود را آغاز نموده است. این هتل دسترسی خوبی به مرکز شهر و اماکن دیدنی مانند مسجد امام و باغ موزه هرندی دارد.

رستوران با ظرفیت 30 نفر، پارکینگ، اینترنت، روم سرویس، صبحانه در اتاق، صندوق امانات داخل اتاق، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، خانه داری و … از مهمترین امکانات و خدمات این هتل ارزان دو ستاره محسوب می‌‌شوند.

آدرس هتل کرمانیا: کرمان، بلوار جمهوری، جمهوری ۱۷، پلاک ۳۷.

هتل دو ستاره ناز

یکی از هتل ‌های قدیمی کرمان که در سال 1360 تاسیس شده است، هتل دو ستاره ناز می‌‌باشد. این هتل در سال 1380 مورد بازسازی قرار گرفت و با 3 طبقه و 28 واحد اقامتی از مسافران میزبانی می‌‌‌کند. هتل ناز با اتاق‌های یک تخته، دو تخته و سه تخته همراه با امکانات رفاهی مناسب و قیمت ارزان در مرکز شهر کرمان قرار دارد و فاصله آن با اماکن گردشگری مانند مجموعه گنجعلی خان کم است.

اگر هنگام رزرو هتل کرمان، هتل ناز را انتخاب کردید، باید بدانید که این هتل رستوران ندارد و برای صرف غذا باید به رستوران‌های سطح شهر مراجعه کنید. امکانات و خدمات هتل ناز در سطح پایینتری از هتل های سه ستاره یا هتل های لوکس شهر کرمان است؛ اما به خاطر قیمت مناسب می‌‌تواند بهترین گزینه برای سفری ارزان و کم هزینه به شمار رود.

آدرس هتل ناز: کرمان، بلوار شهید صدوقی، نبش چهارراه فیروزه.

هتل آپارتمان های کرمان، بهترین گزینه برای سفرهای خانوادگی و گروهی

به آن دسته از مسافرانی که به صورت خانوادگی و یا دوستانه و تعداد نفرات بالا می‌‌‌خواهند به کرمان سفر کنند، اقامت در هتل آپارتمان‌های این شهر را پیشنهاد می‌‌‌کنیم. این واحدهای اقامتی از فضایی وسیع و دلنشین برخوردار بوده و اقامت در آنها حس سکونت در منزل شخصی را به شما القا می‌‌کند. راحتی فوق العاده، امکان پخت و پز، اتاق‌های مجزا و … از مهمترین مزیت‌های هتل آپارتمان‌های کرمان محسوب می‌‌شوند.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا