خواندنی

هر آنچه که باید از روغن شل تلوس و شل اومالا بدانید!

یکی از شرکت های اروپایی تولید کننده انواع روغن های صنعتی، کارخانه شل است. محصولات این شرکت کیفیت بالایی دارند و توسط بسیاری از شرکت های بزرگ جهانی استفاده می شوند. از گریس ها یا روغن های تولید شده توسط برند Shell می توانید برای انواع ماشین آلات یا تجهیزات نیازمند روان کاری استفاده کنید. در میان روغن های شل دو مدل شل تلوس و شل اوملا مصرف زیای در صنایع مختلف دارند. این دو روغن شاید شبیه به یکدیگر به نظر برسند؛ ولی تفاوت هایی بین آن ها وجود دارد.

معرفی روغن شل تلوس و شل اومالا

روغن صنعتی شل اوملا به عنوان یک روان کننده برای دنده یا قطعات مشابه تولید شده و به بازار عرضه می شود. این نوع روغن بر پایه سینتتیک تولید می شود. به این معنا که تمامی مراحل تولید شیمیایی این محصول متناسب با صنعتی خواهد بود که قرار است روغن در آن استفاده شود. روغن های شل اوملا دسته بندی های متنوعی دارند. تفاوت هر روغن در گرانروی یا تحمل دمای آن خواهد بود؛ به همین دلیل باید با توجه به صنعت یا کارخانه مورد نظر خریداری شوند.

خرید شل تلوس و شل اومالا

روغن صنعتی شل تلوس برای ماشین آلات یا تجهیزات هیدرولیکی تولید می شود. حجم ها و گرید های متنوعی برای این نوع روغن وجود دارد. روغن های شل تلوس تمامی استاندارد های لازم را دارند و با روان کاری مناسب ابزار آلات، به افزایش طول عمر مفید آن ها کمک می کنند. پایه گیاهی این روغن ضرر آن برای محیط زیست را کاهش می دهد.

اهمیت استفاده از روغن شل تلوس و شل اومالا

هر دو روغن شل تلوس و شل اوملا با هدف روان کاری مورد استفاده قرار می گیرند. کیفیت بالای روغن های تولیدی برند شل سبب می شود تا با هر بار روغن کاری ابزار آلات و تجهیزات دنده ای یا هیدرولیکی صنایع و کارخانه ها، احتمال سایش و خوردگی قطعات از بین برود. همین امر سبب افزایش عمر مفید این لوازم می شود.

عملکرد بهتر ماشین آلات صنایع گوناگون یا کارخانه های تولیدی یکی دیگر از دلایل استفاده از روغن های صنعتی برند شل خواهد بود. این روغن ها با توجه به هر صنعت تولید می شوند؛‌ در نتیجه بیشترین بازدهی را دارند. روغن شل تلوس و روغن شل اوملا چسبندگی مناسبی داشته و از ایجاد مشکل برای ماشین آلات و تجهیزات در طولانی مدت جلوگیری می کنند.

بررسی ویژگی ها و کاربردهای شل تلوس و شل اومالا

روغن های برند شل تحمل خوبی در برابر حرارت دارند. با اینکه هر گرید یا مدل تحملی متفاوت با دیگری دارد و در دمایی خاص قابل استفاده خواهد بود؛ ولی در مجموع می توان گفت این روغن ها پایداری بالایی را در محیط های گرم از خود نشان می دهند. داشتن شاخص ویسکوزیته بالا یکی دیگر از ویژگی های روغن های شل محسوب می شود.

از شل تلوس و روغن شل اومالا می توان برای جلوگیری از زنگ زدگی قطعات استفاده کرد. پیشگیری از ساییده شدن و خوردگی از دیگر کاربرد های این روغن ها خواهد بود. برای روان تر و بهتر کار کردن ماشین آلات صنعتی نیز می توان از شل تلوس یا شل اوملا استفاده کرد.

خرید روغن شل تلوس و شل اومالا

شرکت اروپایی شل روغن های با کیفیتی را تولید می کند که استفاده از آن ها می تواند برای ماشین آلات و تجهیزات سودمند باشد. وارداتی بودن روغن تلوس یا روغن اوملا سبب می شود تا برای این محصول نوسان قیمت وجود داشته باشد؛ زیرا عوامل متعددی روی هزینه آن اثر می گذارند.

هر آنچه که باید از روغن شل تلوس و شل اومالا بدانید!

تشخیص اصل یا تقلبی بودن روغن شل تلوس و روغن شل اومالا از دیگر دغدغه های خریداران است. نمونه های اصلی این روان کننده ها کیفیت بالایی دارند؛ در حالی که مدل های تقلبی به ماشین آلات و تجهیزات آسیب وارد می کنند؛ حتی در برخی شرایط این آسیب ها می توانند نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات برای این ابزار را به وجود بیاورند.

خرید روغن های اصل برند شل و روغن دنده صنعتی باید از مجموعه ای معتبر باشد. سایت روغن سیتی انواع متنوعی از گریس ها و روغن های با کیفیت را فراهم می کند. روغن سیتی برای محصولات خود تضمین قیمت دارد و همواره برای جلب رضایت بیشتر مشتریان خود تلاش می کند.

در هر مرحله از خرید اگر سؤالی درباره محصول یا شیوه پرداخت و ثبت سفارش داشتید، با کمک راه های ارتباطی موجود روی سایت می توانید با کارشناسان ارتباط بر قرار کرده و سؤالات خود را مطرح کنید. مشاوره رایگان تلفنی به منظور راهنمایی بیشتر برای خرید محصول یا استعلام قیمت های دقیق در سایت روغن سیتی امکان پذیر است. پرداخت درب منزل از دیگر امکانات قرار داده شده برای مشتریان این مجموعه می باشد.

سایت: roghancity.com

 

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا