سلامت

معرفی مکمل های بانوان در داروبوم

خانم ها هر اندازه هم که از تغذیه مناسبی برخوردار باشند باز هم از کمبود برخی مواد مغذی مانند کلسیم و آهن رنج می برند. این شکاف های غذایی می تواند موجب ضعف و شکستگی استخوان، احساس خستگی در طول روز و سردردهای مداوم شود.

نیازهای تغذیه ای زنان در دوره های مختلف تغییر می کند بنابراین مصرف مولتی ویتامین بر اساس سن یا شرایط جسمانی اهمیت می یابد. مکمل های متعددی وجود دارد که انتخاب بین آنها ممکن است گیج کننده باشد. برای کمک به شما در انتخاب مکمل و مولتی ویتامین مناسب خانم ها، مکمل تقویت باروری، قرص افزایش میل جنسی، مکمل دوران بارداری و شیردهی، انواع قرص یائسگی و قرص آهن و رفع کم خونی در داروبوم همراه شما هستیم.

مولتی ویتامین مخصوص بانوان

طبق تحقیقات انجام شده زنان حداقل یک نوع از انواع کمبودهای غذایی را تجربه می کنند. برای تقویت سیستم ایمنی و افزایش انرژی روزانه مصرف مولتی ویتامین ها راهکار مناسبی است. کمبود مواد مغذی به شیوه های مختلفی بروز می یابد از جمله اینکه به راحتی بیمار می شوند و حتی دوره بهبودی طولانی را سپری می کنند.

ذکر این نکته مهم است که مصرف هر نوع مولتی ویتامینی برای زنان مناسب نیست و مقدار ریز مغذی ها باید متناسب با نیاز باشد. چرا که خانم ها در دهه های 30، 40 و بالای 50 سال نیازهای غذایی متفاوتی را تجربه می کنند. مصرف یک مکمل خوب در دوران های مختلفی زندگی یک خانم می تواند به متعادل کردن س طح ویتامین ها و مینرال ها کمک کند.

قرص ول وومن ویتابیوتیکس و کپسول ومیناویت اورجینال ویواتون دو نمونه از معروف ترین مولتی ویتامین های روزانه ویژه خانم هاست که در داروخانه داروبوم و سایر داروخانه های کشور یافت می شود.  همچنین در زیر لیست بهترین قرص مولتی ویتامین مخصوص زنان در داربوم را می توانید مشاهده نمایید.

darooboom.com/118-مولتی-ویتامین-مخصوص-بانوان

تقویت قوای باروری بانوان

باروری تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد از جمله تغذیه. مطالعات حاکی از آن است که برخی از مواد مغذی بر لانه گزینی، کیفیت تخمک ها و تخمک گذاری تاثیر می گذارند که همگی نقش کلیدی در بارداری موفق و سالم دارند. مصرف مکمل های تقویت کننده باروری نه تنها کمبود مواد مغذی را جبران می کنند بلکه استرس اکسیداتیو را کاهش می دهند که در زمان بارداری و افزایش شانس بارداری موثر می باشند. همچنین بعد از باردار شدن نیز از رشد و تکامل جنین حمایت کرده و به کاهش خطر سقط و نقایص مادرزادی کمک می کنند. با مصرف قرص هایی نظیر ساشه فمی بست نوتری بست و کپسول فرتیل اید می توانید بدن خود را برای بارداری آماده کنید.

قرص تقویت قوای زنان

زنان نیز کاهش میل جنسی را تجربه می کنند. آنها گاهی اوقات به راه حل هایی مانند قرص های تقویت جنسی زنان برای اصلاح این وضعیت نیاز دارند. بنابراین انتخاب بهترین قرص های افزایش میل زنان مهم است.

قرص روکش دار آفرودیت گل دارو، کپسول فیمیل بوست نوتراکس و قرص سیم فمالیب سیمرغ دارو عطار سه نمونه از بهترین این قرص ها در داروخانه اینترنتی داروبوم هستند. این مکمل های غذایی ترکیبی از تمام مواد قدرتمندی است که هورمون های بدن را متعادل می کند و مواد مغذی ضروری مورد نیاز بدن را تامین می کند.

معرفی مکمل های بانوان در داروبوم

بارداری و شیردهی

در دوران بارداری، اطمینان از دریافت مواد مغذی، ویتامین ها و مواد معدنی مناسب بسیار مهم است. به همین دلیل است که ما در داروخانه داروبوم به آدرس darooboom.com بهترین مکمل های دوره بارداری را ارائه کرده ایم. از جمله قرص پرگنازون هلث اید، قرص پرگناکر ویتابیوتیکس، قرص پرینامکس یوروویتال و طیف گسترده ای از مکمل های بارداری که بدون عوارض هستند.

همچنین مولتی ویتامین های دوران شیردهی با رعایت نیازهای تغذیه ای مادر، که بیشتر از آنچه در دوران بارداری بوده است، فرموله می شوند، به‌ویژه زمانی که به نوزاد خود شیر می دهد. بنابراین، بسیار مهم است که به دنبال مکمل های بعد از زایمان و شیردهی بروید.

مکمل افزایش شیر مادر

مقدار و نسبت ترکیبات اصلی در مکمل های شیر افزا متفاوت از مکمل های دوران بارداری است. این مکمل ها علاوه بر افزایش شیر مادر باعث کاهش نفخ و اختلالات گوارشی نوزاد می شود.

قرص لاکتاول اروند فارمد یکی از این مکمل هاست. به علاوه بسیاری از مادران شیرده برای کمک به افزایش شیر به دنبال داروهای گیاهی هستند. تعدادی از گیاهان وجود دارند که شیردهی را تقویت می کنند. قطره شیر افزا گل دارو حاوی گیاهان رازیانه، زیره، شنبلیله، شوید تولید شیر را افزایش می دهد.

معرفی مکمل های بانوان در داروبوم

قرص قاعدگی

برای بسیاری از خانم ها PMS با علائم فیزیکی و عاطفی فراوان به یک چالش ماهانه خسته کننده تبدیل شده است. خوشبختانه مکمل هایی برای سندروم پیش از قاعدگی بانوان یا PMS طراحی شده است که به تسکین گرفتگی و دردها و کاهش نفخ کمک می کند و در عین حال درد قاعدگی را کاهش می‌دهند، به طور طبیعی سلامت را ارتقا می‌دهد و آرامش را تقویت می‌کنند تا بتوانید استرس را کاهش دهید.

بسیاری از این مکمل ها با گذشت زمان اثربخش تر خواهند شد. حداقل سه الی شش ماه باید از مصرف آنها بگذرد تا تاثیر آن مشخص شود. کپسول روغن گل مغربی باریج اسانس، کپسول ژلاتینی نوتری پریم رز نوتری سنتری و قرص اگنوکاستون بیونوریکا تعدادی از پرفروش ترین قرص های قاعدگی در داروبوم هستند که برای بهبود اختلالات قاعدگی، کاهش درد و منظم شدن دوره پریودی مفید است. همچنین در زیر لیست بهترین قرص برای قاعدگی در داربوم را می توانید مشاهده نمایید.

darooboom.com/123-قرص-قاعدگی

قرص یائسگی

سطح استروژن و پروژسترون در زمان یائسگی (زمانی که عادت ماهانه متوقف می شود) کاهش می یابد. با این حال یائسگی یکباره رخ نمی دهد و معمولا به طور متوسط چهار سال طول می کشد تا یک خانم یائسه شود. دوران قبل از یائسگی سبب بروز علائمی مانند گرگرفتگی، تغییرات خلق و خو، اختلالات خواب، خشکی واژن، کاهش تراکم استخوان ها و افزایش کلسترول می شود. مکمل هایی برای مدیریت بهتر علائم یائسگی وجود دارد.

سافت ژل ایونینگ پریم رز 1000 میلی گرم کارن و سافت ژل پریموژل گرم روغن گل مغربی دانا از جمله این مکمل ها می باشند. ترکیبات این مکمل ها حاوی ویتامین ها، مینرال ها و آنتی اکسیدان هایی است که برای کاهش و تسکین علائم شایع در دوران یائسگی موثر می باشد. همچنین سلامت استخوان ها را ارتقا می دهد.

خرید انواع مولتی ویتامین بانوان از داروبوم

داروبوم یک داروخانه آنلاین است که انواع مکمل ها و مولتی ویتامین های مخصوص بانوان را به فروش می رساند. البته مکمل های موجود در داروبوم به همین ها ختم نمی شود. انواع محصولات در زمینه سلامت و تناسب اندام را می توانید در داروبوم مشاهده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا