فیلم و سریال

معرفی کامل بازیگران سریال امپراطور بادها + بیوگرافی و عکس

به گزارش کارمادیو، سریال امپراطور بادها یک مجموعه‌ای تاریخی در سال ۲۰۰۸ است که چندین جایزه درام KBS از شبکه را از آن خود کرد. فیلمبرداری و موسیقی زیبا و همچنین نبردها و جلوه های ویژه‌ بزرگ زیادی دارد. صحنه ها، توطئه ها، دسیسه های سیاسی، و توطئه های ترور از این دست از صحنه ها هستند. سریال امپراطور بادها داستانی در مورد موهیول و سومین پادشاه کوگوریو است که خدای جنگ ها نیز خوانده می شود. شما می توانید ساعت و زمان پخش سریال امپراطور بادها را در سایت کارمادیو مطالعه کنید.

بیوگرافی و بازیگران سریال امپراطور بادها

در ادامه به زندگینامه بازیگران این سریال خواهیم پرداخت و همچنین جدیدترین عکس بازیگران سریال امپراطور بادها را به شما ارائه خواهیم داد.

سونگ ایل کوک بازیگر نقش موهیول در سریال امپراطور بادها

سونگ ایل کوک بازیگر نقش موهیول در سریال امپراطور بادها

سونگ ایل کوک (Song Il-kook) سونگ ایل کوک متولد ۱ نوامبر ۱۹۷۱ در کره جنوبی ،فارغ التحصیل لیسانس فیلم و تئاتر و فوق لیسانس رشته هنرهای زیبا از دانشگاه چونگجو می باشد

سال ۱۹۹۹ با سریال آیا ما واقعا عاشق بودیم جلوی دوربین رفت و سال ۲۰۰۶ وقتی ۳۵ ساله بود در سریال افسانه جومونگ (Jumong) در نقش جومونگ به شهرت رسید. او در ۱۵ مارس ۲۰۰۸ وقتی ۳۷ ساله بود با یک خانم قاضی دادگستری اهل بوسان بنام جونگ سونگ یو ازدواج کرد و ثمره این زندگی سه پسر دو قولو است. درباره افسردگی این بازیگر در سایت کارمادیو میتوانید مطالعه کنید.

چوی جونگ وون بازیگر نقش یون در سریال امپراطور بادها

چوی جونگ وون بازیگر نقش یون در سریال امپراطور بادها

چوی جونگ وون (Choi Jung-won) متولد ۲۴ آوریل ۱۹۸۱ در کره جنوبی، فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه دونگوک بوده که با سریال جالب (Cool) سال ۲۰۰۱ جلوی دوربین رفت. او با سریال سقوط ستارگان از آسمان (Stars Falling from the Sky) سال ۲۰۱۰ به شهرت رسید و در زمینه موسیقی هم فعالیت دارد.

کیم بیونگ کی بازیگر نقش سانگا در امپراطور بادها

کیم بیونگ کی بازیگر نقش سانگا در امپراطور بادها

کیم بیونگ کی (Byeong-ki Kim) متولد ۲ نوامبر ۱۹۴۸ در کره جنوبی، فارغ التحصیل از دانشگاه چونگ آنگ بوده که با فیلم مردم باویگل (People of Bawigol) سال ۱۹۸۱ جلوی دوربین رفت. او سال ۲۰۰۶ با سریال جومونگ (Jumong) در نقش یونتابال به شهرت رسید و چندین ساله با همسرش جانگ گیونگ هوا ازدواج کرده است.

چوی وون هونگ هنرپیشه نقش جوانی موهیول

چوی وون هونگ (Choi Won-hong) متولد ۱۴ دسامبر ۲۰۰۰ در کره جنوبی، با سریال آیا میتوانیم عشق را دوباره پر کنیم؟( Can We Refill the Love) سال ۲۰۰۵ جلوی دوربین رفت. سال ۲۰۱۱ با سریال پرنسس من (My Princess) به شهرت رسید.

پارک گان هیونگ هنرپیشه نقش دوجین در امپراطور بادها

پارک گان هیونگ هنرپیشه نقش دوجین در امپراطور بادها

پارک گام هیونگ (Park Gun-hyung) متولد ۱ نوامبر ۱۹۷۷ در کره جنوبی، فارغ التحصیل رشته تئاتر از موسسه هنر سئول بوده که با فیلم (DMZ) سال ۲۰۰۴ جلوی دوربین رفت. او با سریال امپراطور بادها (The Kingdom of the Winds) سال ۲۰۰۸ به شهرت رسید و سال ۲۰۱۴ با همسرش Lee Chae-rim ازدواج کرد و یک فرزند دارد.

اوه یون آه هنرپیشه نقش هی آپ در امپراطور بادها

اوه یون آه هنرپیشه نقش هی آپ در امپراطور بادها

اوه یون آه (Oh Yoon-ah) متولد ۲۱ نوامبر ۱۹۸۰ در کره جنوبی، با مدلینگ شروع کرد و با سریال درون طوفان (Into the Storm) سال ۲۰۰۴ جلوی دوربین رفت. سال ۲۰۰۶ با سریال تنها در عشق (Alone in Love) به شهرت رسید و با سانگ هون، مدیر تبلیغاتی در ۵ ژانویه ۲۰۰۷ در هتل امپریال پالاس سئول ازدواج کرد و یک پسر دارد.

جانگ ته سونگ هنرپیشه نقش مارو در سریال امپراطور بادها

جانگ ته سونگ هنرپیشه نقش مارو در سریال امپراطور بادها

جانگ ته سونگ (Jang Tae-sung) متولد ۲۷ سپتامبر ۱۹۸۰ در کره جنوبی، فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه دونگوک بوده و با سریال مدرسه ۳ (۳School) سال ۲۰۰۰ جلوی دوربین رفت. او با سریال خدای جنگ (God of War) سال ۲۰۱۲ شناخته تر شد و سال ۲۰۱۳ با همسرش ازدواج کرد

کیم جونگ هوا بازیگر نقش همسر موهیول در امپراطور بادها

کیم جونگ هوا بازیگر نقش همسر موهیول در امپراطور بادها

کیم جونگ هوا (Kim Jung-hwa) متولد ۹ سپتامبر ۱۹۸۳ در کره جنوبی، فارغ التحصیل از دانشگاه زنان دونگدوک بوده که سال ۲۰۰۰ با سریال بدون توقف جدید (Nonstop) جلوی دوربین رفت. او با فیلم دختر جاسوس (Spy Girl) سال ۲۰۰۴ شناخته شد و در ۲۴ آگوست ۲۰۱۳ با آهنگساز و مبلغ موسیقی مسیحی معاصر یو یون سونگ ازدواج کرد و صاحب یک پسر است.

جونگ جین یونگ بازیگر پادشاه یوری

جونگ جین یونگ بازیگر پادشاه یوری در امپراطور بادها

جونگ جین یونگ (Jung Jin-young) متولد ۱۹ نوامبر ۱۹۶۴ در کره جنوبی، فارغ التحصیل رشته زبان ادبیات کره ای از دانشگاه ملی سئول است. او با فیلم بازکردن دروازه های بسته مدرسه (Opening the Closed School Gates) سال ۱۹۹۲ جلوی دوربین رفت و با سریال دونگی (Dong Yi) سال ۲۰۱۰ به شهرت رسید.جونگ جین یونگ در سریال امپراطور بادها نقش  امپراطور یوری را بر عهده داشت.

لی جونگ وون هنرپیشه شاهزاده همیوگ

لی جونگ وون هنرپیشه شاهزاده همیوگ

لی جونگ وون (Lee Jong-won) متولد ۴ نوامبر ۱۹۶۹ در کره جنوبی، فارغ التحصیل از دانشگاه دانکوک است. با فیلم آهنگ ناتمام، عشق من (Unfinished Song, My Love) سال ۱۹۸۷ جلوی دوربین رفت و با سریال داستان عشق غمگین (Sad Love Story) سال ۲۰۰۵ به شهرت رسید. وی در سریال امپراطور بادها نقش برادر بزرگ تر موهیول و فرزند ارشد یوری را بازی می‌کند. در ادامه با کارمادیو همراه باشید.

هان جین هی بازیگر نقش تسو در سریال امپراطور بادها

هان جین هی بازیگر نقش تسو در سریال امپراطور بادها

هان جین هی (Han Jin-hee) متولد ۱۴ مارس ۱۹۴۹ در کره جنوبی، در رشته فلسفه از دانشگاه یونسی فارغ التحصیل شد و سال ۱۹۷۴ با فیلم بچه های عالی (Excellent Guys) جلوی دوربین رفت. سال ۲۰۰۱ با سریال هتل دار (Hotelier) شناخته شد و در رادیو و تئاتر هم فعالیت می‌کند.

کیم هی سونگ هنرپیشه نقش شاهزاده یئوجین

کیم هی سونگ هنرپیشه نقش شاهزاده یئوجین

کیم هی سونگ (Kim Hye-seong) متولد ۱۴ ژانویه ۱۹۸۸ در کره جنوبی، با مدلینگ شروع کرد و سال ۲۰۰۵ با سریال جنی جونو (Jenny, Juno) جلوی دوربین رفت. او در سال ۲۰۱۷ نیز برای سریال تحریف شده (Distorted) بازی کرد. کیم هی سونگ ۱۷۲ سانتی متر قد دارد.

کیم سانگ هو (ما هوانگ)

کیم سانگ هو (ما هوانگ) هنرپیشه در امپراطور باد ها

کیم سانگ هو (Kim Sang-ho) متولد ۲۴ ژوئیه ۱۹۷۰ در کره جنوبی، با فیلم آخرین شاهد (The Last Witness) سال ۲۰۰۱ جلوی دوربین رفت. با سریال شکارچی شهر (City Hunter) سال ۲۰۱۱ به شهرت رسید و در زمینه تئاتر هم فعالیت دارد.

نظر شما درباره سریال امپراطور بادها چیست؟ نظر خود را در سایت کارمادیو برای ما بنویسید.

4.2/5 - (20 امتیاز)

نوشته های مشابه

3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
زهرا
3 ماه قبل

من سریال امپراطور بادها و افسانه جومونگ رو یک اندازه دوست دارم
ولی هردوتا فیلم خیلی خیلی جذاب بودن

چیکار به اسمم داری نظر رو بخون
4 ماه قبل

ولی من امپراطور بادها رو به اندازه ی افسانه ی جومونگ دوست دارم💜💙⁦⁦⁦⁦(◠‿◕)⁩

میلاد
4 ماه قبل

امپراطور بادها هم سریال قشنگی هست ولی نه به اندازه افسانه جومونگ.
افسانه جومونگ داستان بهتری داشت. عاشقانه بهتری داشت. و من خیلی بیشتر اون رو دوست داشتم.

دکمه بازگشت به بالا