فیلم و سریال

سریال امپراطور اشک ها / ساعت پخش، خلاصه داستان و معرفی بازیگران

مجموعه کره‌ای امپراطور اشک ها (پادشاه اشک لی بانگ وون – The King of Tears, Lee Bang-won) که به کارگردانی مشترک کیم هیونگ-ایل و شبم جه-هیون ساخته شده است، از شبکه تماشا پخش می‌شود. برای اطلاع از خلاصه داستان، تعداد قسمت ها و ساعت پخش سریال امپراطور اشک ها با کارمادیو همراه شوید. سریال امپراطور اشک ها لی بانگ وو بر اساس حوادث و اشخاص واقعی ساخته شده است.

سریال امپراطور اشک ها (پادشاه اشک لی بانگ وون) با بازی جو سانگ ووک در نقش اصلی، درام‌های تاریخی کره را احیا می‌کند. این مجموعه از ۱۱ دسامبر ۲۰۲۱ تا ۱ مه ۲۰۲۲، از شبکه کی‌بی‌اس ۱ روی آنتن رفت. این سریال که نام پادشاه اشک ها، لی بانگ وون (کره‌ای: 태종 이방원) نیز شناخته می‌شود، به قلم لی جونگ-وو به نگارش درآمده است. این سریال جایگزین سریال جونگ میونگ می باشد که از شبکه تماشا پخش می شد.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های کره ای تاریخی هستید، می‌توانید سریال امپراطور اشک ها را از شنبه 25 شهریور ماه 1402 از شبکه تماشا، دنبال کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال امپراطور اشک ها ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

سریال امپراطور اشک ها - کارمادیو - The King of Tears, Lee Bang-Won

ساعت پخش سریال امپراطور اشک ها از شبکه تماشا

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه تماشا، زمان پخش سریال امپراطور اشک ها از شنبه 25 شهریور ماه هر شب ساعت 19:00 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 01:00، 7:00 و 13:00 روز بعد که زمان تکرار سریال امپراطور اشک ها از شبکه تماشا است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

سریال تاریخی، اکشن، درام و مهیج پادشاه اشک ها لی بانگ وو بر اساس حوادث و اشخاص واقعی کره نوشته شده و در 32 قسمت ساخته شده است.

در حال حاضر سریال امپراطور اشک ها، سریال ندای امید، سریال مظنون، سریال رحیل و سریال لوپن در حال پخش از شبکه تماشا تلویزیون هستند.

خلاصه سریال امپراطور اشک ها

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال امپراطور اشک ها (پادشاه اشک لی بانگ وون) از شبکه تماشا، سراغ قصه‌ی این مجموعه کره ای می‌رویم که درباره‌ی زندگی تهجونگ از چوسون با نام شخصی یی بانگ وون (به کره ای: 이방원؛ Hanja: 李芳遠)، سومین فرمانروای سلسله چوسان کره و پدر پادشاه سجونگ کبیر است.

این سریال روایتگر داستان لی بانگ وون است که در اواخر دوره گوریو و همزمان با نابودی نظم باستانی این سلسله، ابتکار عمل را به دست گرفت تا سلسله چوسان را تاسیس کند.

در واقع سلسله چوسان ند Taejo Lee Sung-gye Joseon (ژوئیه 1392 – اوت 1910) یک امپراطوری مستقل و قدرتمند بود. این سلسله به مدت پنج قرن به عنوان یکی از طولانی‌ترین سلطنت‌های جهان ادامه یافت و سال 1910 پس از حوادثی به پایان رسید.

بازیگران نقش‌های اصلی سریال امپراطور اشک ها (پادشاه اشک لی بانگ وون)

در ادامه مطلب از کارمادیو به معرفی بازیگران سریال امپراطور اشک ها می پردازیم. همچنین تصاویر بازیگران این سریال را نیز برای شما اماده کرده ایم و بیوگرافی بازیگران امپراطور اشک ها نیز در زیر آمده است.

جو سانگ ووک در نقش یی بانگ-وون، پادشاه ته جونگ، سومین پادشاه چوسان

جو سانگ ووک در نقش یی بانگ-وون، پادشاه ته جونگ، سومین پادشاه چوسان در سریال امپراطور اشک ها - کارمادیو

شناخته شده به عنوان «دوک جونگ‌آن» (정안공, 靖安公). جو سانگ ووک زاده Joo Sang-wook ۱۸ ژوئیه ۱۹۷۸، یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است. وی در سال 2017 با چا ی ریون ازدواج کرده است. این زوج یک فرزند دارد که در سال 2018 به دنیا آمده است. چا ی ریون (متولد پارک هیون هو در 16 ژوئیه 1985) یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است.

 

کیم یونگ-چول در نقش یی سونگ-گه، پادشاه ته‌جو، بنیان‌گذار و اولین پادشاه چوسان

کیم یونگ-چول در نقش یی سونگ-گه، پادشاه ته‌جو در سریال امپراطور اشک ها - کارمادیو

کیم یئونگ چئول Kim Yeong-cheol (زاده ۲۵ فوریه ۱۹۵۳) یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است. وی با لی مون هی ازدواج کرده است و دو فرزند دارد. کیم یونگ-چول (کره‌ای: 김영철) بازیگر اهل کره جنوبی است. یکی از اولین کارهای او، لبخند سفید (۱۹۸۱) بود. کارهای شاخص او شامل امپراتور وانگ گون (۲۰۰۰–۲۰۰۲)، یک زندگی زیبا (۲۰۰۵) و آیریس (۲۰۰۹) است.

پارک جین هی در نقش ملکه وونگ‌یونگ، سومین ملکهٔ چوسان

پارک جین هی در نقش ملکه وونگ‌یونگ، سومین ملکهٔ چوسان بازیگر سریال امپراطور اشک ها - Karmadio

پارک جین هی Park Jin-hee (زاده ۸ ژانویه ۱۹۷۸) یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است. وی در 11 می 2014 در هتل شیلا با یک وکیل ازدواج کرده است. این زوج دو فرزند دارند که یکی متولد 2014 و دیگری متولد 2018 است. از فیلم‌ها یا مجموعه‌های تلویزیونی که وی در آن به ایفای نقش پرداخته میتوان به زنی که هنوز قصد ازدواج دارد (۲۰۱۰)، خانواده کیمچی (۲۰۱۴)، بازگشت (۲۰۱۸) و پادشاه اشک ها لی بانگ وون (۲۰۲۲-۲۰۲۱) اشاره کرد.

یه جی-وون در نقش ملکه شین‌دوک، اولین ملکهٔ چوسان

یه جی-وون در نقش ملکه شین‌دوک، اولین ملکهٔ چوسان

یه جی وون Ji-won Ye (زاده ۱ فوریه ۱۹۷۳) یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است. او با بازی در فیلم‌ها و سریال‌های «Old Miss Diary» در سال 2006، «Our Sunhi» در سال 2013 و «Another Miss Oh» در سال 2016 شناخته شده است.

حواشی سریال امپراطور اشک ها (پادشاه اشک لی بانگ وون)

در تاریخ ۲۰ ژانویه ۲۰۲۲، کی‌بی‌اس یک عذرخواهی به دلیل مردن یک اسب در طی فیلم‌برداری قسمت هفتم، منتشر کرد. ماجرا از این قرار بود که در یک سکانس فیلم‌برداری شده، اسب و سوارش هر دو زمین افتادند.

حواشی سریال امپراطور اشک ها - اسب در سریال امپراطور اشک ها

در این حادثه پای عقب اسب با سیم بسته شده بود و باعث شد اسب به هوا برود و روی گردن خود فرود بیاید. درحالی که بازیگر سوار بر اسب نیز مجروح شده بود، اسب یک هفته پس از این حادثه جان خود را از دست داد و باعث ایجاد اعتراض عمومی شدیدی نسبت به حیوان آزاری شد.

سریال امپراطور اشک ها چند قسمتی است؟

این سریال در 32 قسمت، به کارگردانی مشترک کیم هیونگ-ایل و شبم جه-هیون ساخته شده است. این سریال برای اولین بار از شبکه تماشا پخش می شود.

 

منبع: کارمادیو

3.6/5 - (37 امتیاز)

نوشته های مشابه

21 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فرشته
7 ماه قبل

خيلى سريال قشنگى هست. قسمت هاى اول رو با دقت نديدم و فكر ميكردم بازپخش يك سريال قديمى هست به ويژه چون قيافه و لباس بازيگران خانم برام جذبه اى نداشت ولى گاها نيم نگاهى ميكردم و بعد چند قسمت ديدم اتفاقاً بر خلاف سريال هاى جومونگ و … چقدر داستان و محتواى جذابى داره كه عليرغم عدم جذابيت ظاهرى بازيگران زن سريال, من رو جذب خودش كرده. من كه از ديدن سريال هاى تاريخى كره اى لذت ميبرم. كاش بجاى ساخت و هزينه سريال هاى تاريخى ايرانى كه اصلا جذابيت و مطلب آموزنده اى برامون نداره از اين سريال هاى كره اى بيشتر پخش كنن.

نقد
7 ماه قبل

سلام
این فیلم 3 تا دروغ شاخدار داره :
اولاً وقتی که یی سونگ شورش به راه انداخت و با ارتش به پایتخت یورش برد بعد از تصرف پایتخت همان لحظه تمام مقامات را گردن زد و خودش را امپراطور معرفی کرد
که در این فیلم کلاً انگاری یی سونگ فقط الکی لشکر کشی راه انداخته!! و اصلاً دنبال قدرت هم نیست!!!!!

دوم : حاکم قبلی گوریو و ژنرال چویونگ کسانی بودند که قوای مینگ و سلسله مغولی یوآن را شکست دادند
اما اشتباه شان این بود که یک وحشی خائن رو به عنوان فرمانده اصلی ارتش انتخاب کردند
اما در این فیلم حاکم گوریو و ژنرال چویونگ خائنانی معرفی شدند که متوهم روان پریش هستند! و مستحق مجازات!

سوم : پسر پنجم یی سونگ یک وحشی شارلاتان و جنایتکار سفاک بود : که بر علیه خاندان و کشور خودش شورش به راه انداخت و مردم را قتل و عام ساخت. حتی یک ژنرال وفادار رو به داخل آتش انداخت
و حتی برادران خودش را هم کُشت و پدر خودش را از قدرت کنار زد
(حالا سند تاریخی که مشخص کند پدر خود را بعد از کنار زدن کُشته یا نه در دسترس نیست)

اما در این فیلم : پسر پنجم یک بچه مثبت آروم درس خون آرام منطقی معرفی شده!!!! که حتی عرضه لشکر کشی هم ندارد!!

آخرین ویرایش 7 ماه قبل توسط نقد
ستاره کراش امپراطور
پاسخ به  نقد
6 ماه قبل

آفرین چقدر اطلاعاتتون بالاست

رضا
پاسخ به  نقد
3 ماه قبل

داداش فیلم رو کامل ندیدی
بسیاری اطلاعاتی هم که نوشتی غلطه و دروغ نوشتی
درسته سلیقه کارگردان کمی در ساخت سریال نقش داشته. ولی در کل سریال قشنگ و جالبی هست
از مجموعه های تخیلی سرنوشت که خیلی بهتره

آخرین ویرایش 3 ماه قبل توسط رضا
میثم
7 ماه قبل

و در نهایت بگم این سریال منطق گرا بوده و بهشعور مخاطب احترام گذاشته شده چیزی که به ندرت در کارهای دیگه میبینیم، احترام گذاشتن به شعور مخاطب

میثم
7 ماه قبل

به جرات میتونم بگم این سریال بهترین سریال تاریخی کره‌ای هستش که تا حالا دیدم برخلاف اکثر کارهای تاریخی کره‌ای که فقط بازاری هستن (مثل جومونگ، جواهری در قصر و جونگ میونگ و …)، برآمده از سطح بالای هوشی کارگردانهاشه که نذاشتن تفکر بازار محور تو این سریال جریان پیدا کنه… بازیگرها همه هنرمند و درجه یک هستن(برخلاف سریالهای دیگه‌ که بیشتر از مدل ها استفاده میکنن و فقط ظاهر بازیگرا براشون مهمه چون اینطوری میتونن فیلمهای ضعیفشونو با ظاهری زیبا قالب بکن به عامه مردم واین باعث میشه نقش‌ها ضعیف در بیاد).

ناشناس
7 ماه قبل

سلام متأسفانه این سریال اشتباهات و تحریف های زیادی داره

ادمین
7 ماه قبل

عاشق سریال سایمدانگم وسریال ایرانی سربداران ای کاش درموردتاربخ اریاریهافیلم میساختن ومفاخرایران سعدی حافظ

ادمین
7 ماه قبل

سریالهای تاریخی ایران به بدترین شکل میسازن ازهخامنشیان و…فیلم نمیسازن فقط گیردادن به قاجاریه و…

سرکوبگر
پاسخ به  ادمین
7 ماه قبل

چون همچین سلسله هایی وجود خارجی نداشتن خودت خسته نکن، همه اینا توهمی بیش نیست

자흐라
7 ماه قبل

خیلی قشنگ کلا فیلم های کره ای عالیه مثلا اسکویید گیم که جدید اومده بود واقعا عالی بود و قاشق طلایی و روباه نه دم کلا سریال های زیبا و جذابی می‌سازند من و خیلیا طرفدار سریال های کره ای هستیم

ندا
7 ماه قبل

کاش بجای امپراطور اشک ها افسانه اوک نیو بخش میکردین

بنده خدا
7 ماه قبل

کم ازاین فیلم‌های تکراری کره ای بزارین خسته شدیم شکل همشون هم مثل همه نمی فهمی کی به کیه چهارتا فیلم شاد بزارین

علی رضا
7 ماه قبل

سلسله ی چوسان دارای ۲۷ امپراطور بوده است که در سال ۱۹۱۰ توسط ژاپن منقرض شد آخرین امپراطور لو سوجونگ بوده که بعد ها عزل شده اسن مثل یونسانگون و گوانگ هیگون آنان دینی به نام کنفسیوس داشتند و این دین دین رسمی کشور بود ولی کشور همسایه ی شان چینگ دین مریم مقدس بوده اما آیت سلسله شگفت انگیز است آنقدر که نمی توانم آن را توصیف کنم این سلسله همانند اشکانیان هخامنشیان و…… در ظمن پایتخت این سلسله سئول بوده است در حین آین امپراطوری ژاپن می‌خواهد به کره حمله کند اما چین به کمک کره می آید و ژاپن شکست می‌خورد در این هنگام نفوز چین در کره بیشتر می‌شود و کره زیر دست چین بود

رویا احمدیان
7 ماه قبل

خیلی عالی برخی افراد دنبال سریال کشور خودمون هستن اما به نظر من تاریخ کشورهای دیگه رو بخونیم خیلی خوبه
برا خودمونو نسازیم بهتره اولا تو کتابها خوندیم چون بچه درس خون بودم دوما اونقدر هزینه می کنن که تمام ثروت مملکت باید بفروشیم تا دستمزد بازیگرا بشه همون بهتر که سریال تاریخی کره ای ها رو نگاه کنیم تا هنرپیشه های یاد بگیرن به جای پول پارو کردن یه خورده هنرشونو ارق ملی شونو دینشونو زیاد کنن

فرشته
پاسخ به  رویا احمدیان
7 ماه قبل

كاملاً موافقم.

نیما
7 ماه قبل

وای خیلی ممنون سریال خیلی خوبی هست شبکه تماشا سریالای خوب و متنوع و خوبی پخش میکنه و من از این بابت خوشحالم از سريال ایرانی رحیل و امپراطور اشک ها خیلی خوشم اومد با سريال جونگ میونگ ،همچنین سريال باز پرس سريال خیلی خوبی بود راضی هستم هم خودم و خانوادم😊

الیاس
7 ماه قبل

سلام لطفا سریال های کره ای سرنوشت و سایمدانگ و جواهری در قصر و جونگ میونگ و امپراطور اشک ها و افسانه جومونگ رو از شبکه امید پخش کنید با تشکر

فاضل نصرتی
7 ماه قبل

واقعاً جای تأسفه به جای اینکه تاریخ کشور خودمون رو با افتخار ببینیم مدام باید هر چند وقت یه بار تاریخ یک کشور دیگه رو ببینیم.تاریخ کشورهای دیگر دیدن چیز بدی نیست اما اولویت اینه که اول از خودمون شروع کنیم.چرا سیاست ایران تا اینقدر پیش رفته که حاضر نیستند تاریخ کشور رو به تصویر بکشند،ما باید تاریخ رو توی کتابها جستجو کنیم؟ خداییش برای من جز حرص خوردن چیز دیگه ای نداره

ناشناس
پاسخ به  فاضل نصرتی
7 ماه قبل

به نظر من اصلا امپرطور اشک ها خوب نیست و سریال امپر طور بادها دونگی یی و همه سریال کره ای جدید بگذر بله

ستاره کراش امپراطور
پاسخ به  ناشناس
6 ماه قبل

نگو توروخدا شدیداً روی ته جونگ کراش زدم دارم از دست میرم

دکمه بازگشت به بالا