فیلم و سریال

معرفی سریال لوپن Lupin / تصاویر و بیوگرافی بازیگران، خلاصه داستان و ساعت پخش

به گزارش کارمادیو، سریال لوپین Lupin (لوپن)  که اولین سریال فرانسوی در فهرست 10 سریال برتر نتفلیکس است، داستان زندگی مردی است که قصد دارد پدرش را از اتهامی که سال‌ها قبل به آن متهم شده بود، تبرئه کند. در ادامه به معرفی کامل سریال لوپین Lupin 2021 می‌پردازیم.

سریال لوپن اولین سریال فرانسوی محسوب می‌شود که از نظر بالا بودن آمار بازدیدکنندگان، در فهرست ده سریال برتر یک سرویس استریم آمریکایی یعنی نتفلیکس قرار گرفته است. جورج کای (George Kay) و فرانسوا اوزان (François Uzan) سازندگان این سریال فرانسوی هستند. شبکه نتفلیکس، فصل اول سریال لوپین را در تاریخ 8 ژانویه 2021 (19 دی 1399) منتشر کرد و فصل دوم این سریال نیز در 11 ژوئن 2021 (21 خرداد 1400) منتشر شد.

در سریال لوپین بازیگران فرانسوی معروفی مانند عمر سی (Omar Sy)، شیرین بوتلا (Shirine Boutella)، لودیوین سنیه (Ludivine Sagnier)، کلوتید امه (Clotilde Hesme) و سوفین گوراب (Soufiane Guerrab) ایفای نقش کرده‌اند.

عمر سی نقش اصلی را ایفا می‌کند؛ کاراکتر او از ماجراجویی‌هایی سارق چیره‌دست، یعنی آرسن لوپن Arsène Lupin اثر موریس لوبلان الهام گرفته شده‌است. لوپن مورد تحسین گستردهٔ منتقدان قرار گرفت و نقش‌آفرینی عمر سی نیز ستایش شد.

به گفته شبکه نتفلیکس، سریال Lupin 2021 توانست تنها چهار هفته پس از انتشارش، توسط بیش از 70 میلیون نفر از مشترکان این شبکه دیده شود و در مقام سوم پربازدید‌ترین سریال‌های نتفلیکس قرار بگیرد. طبق آمار نتفلیکس، سریال‌های بریجرتون (Bridgerton) و جادوگر (The Witcher) به ترتیب با 82 و 76 میلیون بازدیدکننده در مقام اول و دوم قرار دارند و سریال‌های خانه کاغذی (Money Heist)، ببر پادشاه (Tiger King) و گامبی وزیر (The Queen’s Gambit) به ترتیب با 65، 64 و 62 میلیون بازدیدکننده در مقام‌های چهارم، پنجم و ششم قرار دارند. با معرفی و نقد سریال لوپن Lupin همراه ما باشید.

معرفی سریال لوپن Lupin / تصاویر و بیوگرافی بازیگران، خلاصه داستان و ساعت پخش

ساعت پخش سریال لوپن Lupin از شبکه تماشا

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه تماشا، زمان پخش سریال لوپن از شنبه 25 شهریور ماه هر شب ساعت 21:00 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 05:00، 11:00 و 17:00 روز بعد که زمان تکرار سریال لوپن از شبکه تماشا است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

همچنین سریال امپراطور اشک ها، سریال رحیل، سریال ندای امید و سریال مظنون نیز هم اکنون در شبکه تماشا در حال پخش می باشد و شما می توانید این سریال ها را نیز از این شبکه تماشا نمایید.

خلاصه داستان سریال لوپین Lupin

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال لوپن از شبکه تماشا، سراغ قصه‌ی این مجموعه معمایی جنایی می‌رویم که درباره‌ی زندگی آسان دیوپ دزد نجیب زاده‌ای است که تصمیم می‌گیرد تا انتقام پدرش را به خاطر بی عدالتی که توسط یک خانواده ثروتمند بر او تحمیل شده است، بگیرد.

یک دزد حرفه‌ای به نام آسان دیوپ، تنها پسر مهاجری از سنگال است که به فرانسه آمده بود تا زندگی بهتری برای فرزندش بسازد. پدر آسان به دلیل سرقت یک گردنبند الماس گران قیمت توسط کارفرمایش، هوبرت پلگرینی ثروتمند و قدرتمند زندانی می‌شود. او خود را در سلول زندانش حلق آویز می‌کند و آسان نوجوان یتیم می‌شود.

بیست و پنج سال بعد، آرسن لوپن Arsene Lupin با الهام از کتابی درباره دزد نجیب‌زاده که پدرش در روز تولدش به او هدیه داده بود، تصمیم می‌گیرد تا از خانواده پلگرینی انتقام بگیرد. او از تسلط خود در دزدی و لباس مبدل برای افشای هوبرت استفاده کند.

 

بازیگران سریال لوپین

در این بخش به معرفی بازیگران سریال لوپن Lupin و بررسی کارنامه هنری آن‌ها می‌پردازیم.

عمر سی در نقش اسان دیوپ بازیگر سریال لوپن

عمر سی در نقش اسان دیوپ بازیگر سریال لوپین

عمر سی Omar Sy، بازیگر 43 ساله فرانسوی که متولد ناحیه ایل-دو-فرانس در شمال فرانسه است، فعالیت هنری خود در دنیای سینما و تلویزیون را از سال 2000 آغاز کرده است. او برای فیلم شکلات در سال 2016، نامزد جایزه سزار در چهل و یکمین دوره برگزاری این مراسم شد.

داستان فیلم شکلات درباره داستان زندگی دلقکی با نام رافائل شکلات بود که اولین هنرمند سیاه‌پوست سیرک‌ها در فرانسه بود و در اواخر قرن 19 به انسان موفقی تبدیل شد. از دیگر آثار سینمایی و برنامه‌های تلویزیونی عمر سی می‌توان به The Intouchables، فیلم Two Is a Family، فیلم Samba، فیلم Jurassic World، فیلم Inferno، فیلم X-Men: Days of Future Past و Yao اشاره کرد.

لودیوین سنیه در نقش کلیر

لودیوین سنیه در نقش کلیر بازیگر سریال لوپن lupin Series

لودیوین سنیه Ludivine Sagnier بازیگر و مانکن 41 ساله اهل کشور فرانسه است. او یکی از بهترین بازیگران زن فرانسوی محسوب می‌شود و در فیلم‌های Swimming Pool، فیلم Water Drops on Burning Rocks و 8 Femmes با کارگردان فرانسوی محبوب فرانسیس اوزن (François Ozon) همکاری داشته است.

از دیگر آثار مهم لودیوین سنیه می‌توان به سریال معروف پاپ جوان (The Young Pope) اشاره کرد که سنیه در این سریال نقش بازیگر اصلی زن را ایفا می‌کند. کارنامه لودیوین سنیه، کارنامه پرباری است و از دیگر آثار سینمایی و تلویزیونی او می‌توان به Love Is in the Air، فیلم Peter Pan، فیلم Mesrine: Public Enemy، فیلم Little Lili، فیلم A Secret، فیلم Love Songs و A Girl Cut in Two اشاره کرد.

شیرین بوتلا در نقش افسر پلیس فرانسوی

شیرین بوتلا در نقش افسر پلیس فرانسوی بازیگر Lupin Series

شیرین بوتلا (Shirine Boutella) بازیگر 30 ساله الجزایری است. وی پس از گذراندن دوران تحصیلی خود در مدرسه، تحصیلات عالی خود را در فرانسه ادامه داد. او یک مادربزرگ اتریشی دارد و به زبان‌های فرانسوی، عربی، انگلیسی و آلمانی صحبت می‌کند. شیرین بوتلا تاکنون در دو اثر Papicha و همچنین سریال لوپن ایفای نقش کرده است.

کلوتید امه در نقش جولیت پلگرینی

کلوتید امه در نقش جولیت پلگرینی در سریال لوپن - لوپین

کلوتید امه Clotilde Hesme، بازیگر 41 ساله فرانسوی است که فعالیت هنری خود در سینما و تلویزیون را از سال 1999 آغاز کرده و به عنوان بازیگر و مدل در این حوزه فعالیت داشته است. کلوتید امه در سال 2011 در بخش آینده‌دارترین بازیگر زن از جشنواره سزار جایزه دریافت کرد. او در آثاری مانند Amour Fou، فیلم Angel & Tony، فیلم Diane Has the Right Shape، فیلم Love Songs، فیلم Regular Lovers، فیلم Chocolat، فیلم The Last Hammer Blow و The Returned ایفای نقش کرده است.

سوفین گوراب در نقش یوسف

سوفین گوراب در نقش یوسف در لوپن
DSC09913.ARW

سوفیان گراب Soufiane Guerrab بازیگر 34 ساله فرانسوی الجزایری است که در شهر پاریس به دنیا آمده است. شاید بتوان مهم‌ترین نقش او را در سریال لوپن دانست. او در آثاری مانند School Life، فیلم Paulette، فیلم The Night Watchman و The Measure of a Man ایفای نقش کرده است.

سایر بازیگران سریال Lupin 2021 عبارتند از:

  • ایتان سایمون (Etan Simon) در نقش رائول
  • ممدوح حیدر (Mamadou Haidara) در نقش جوانی اسان
  • حروه پیر (Hervé Pierre) در نقش پلگرینی
  • فارگاس اسانده (Fargass Assandé) در نقش باباکار دیوپ
  • نیکول گارسیا (Nicole Garcia) در نقش آنه پلگرینی
  • وینسنت لوندز (Vincent Londez) در نقش کاپیتان روگر
  • وینسنت گارانگر (Vincent Garanger) در نقش گابریل دومونت
  • آنه بینویت (Anne Benoît) در نقش فابین

سریال لوپن چند قسمت است؟

این سریال در 10 قسمت ۴۰ تا ۵۲ دقیقه‌ای، به کارگردانی مشترک ویی لتریر، مارسلا سید، لودویک برنارد و هوگو گلین ساخته شده است.

سریال لوپن چند فصل دارد؟

سریال Lupin 2021 دو فصل دارد.

آیا آرسن لوپن شخصیتی واقعی است؟

آرسن لوپن شخصیتی تخیلی بود، اما با الهام از اتفاقاتی واقعی خلق شده است.

سریال لوپین به چه زبانی ساخته شده است؟

زبان سریال لوپن، فرانسوی است.

عوامل تولید سریال لوپن

  • سازنده: جورج کی و فرانسوا اوزان بر پایه آرسن لوپن اثر موریس لوبلان
  • نویسنده: جورج کی، فرانسوا اوزان، الیان مونتین، سومرا سریواستاوا
  • کارگردان: لویی لتریر، مارسلا سید، لودویک برنارد، هوگو گلین
  • آهنگساز: متیو لامبولی
  • کشور سازنده: فرانسه
  • زبان اصلی: فرانسوی
  • شمار فصل‌ها: ۱ (۲ بخش)
  • شمار قسمت‌ها: ۱۰
  • تهیه‌کننده‌ها: ایزابل دژورژ، ناتان فرانک، مارتین ژائبر
  • فیلم‌برداری: کریستوف نوینس، مارسیال اشملتز
  • تدوین‌گران: ژان دانیل فرناندز-کوندز، ریچارد ماریزی، آدری سیمونود
  • تولیدکننده: گومون
  • شبکه اصلی: نتفلیکس
  • انتشار اولیه: ۸ ژانویه ۲۰۲۱

کلام پایانی

در نهایت اگر مشتاق تماشای یک سریال خوش ساخت و پاپ‌کورنی در ژانر رازآلود و معمایی هستید که از تماشای آن در شبکه تماشا یا شبکه نمایش خانگی لذت ببرید، سریال لوپن Lupin 2021 گزینه مناسبی برای شماست. این سریال از منظر سرگرم کردن مخاطب و گره‌های داستانی و بازی بازیگرانش، در سطح قابل قبول و متوسطی قرار دارد و تماشای آن زمان زیادی از شما نمی‌گیرد.

بنابراین اگر طرفدار چنین موضوعاتی هستید، تماشای سریال لوپین را از دست ندهید. در این مقاله از کارمادیو، خلاصه داستان و بازیگران سریال لوپن گفتیم و به آن پرداختیم. آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ شما این سریال را تماشا کرده‌اید؟ نظر شما راجع به آن چیست؟ شما می‌توانید نظراتتان را در پایین همین صفحه برای ما بنویسید و با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

4.3/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا