اخبارفیلم و سریال

جایگزین سریال لوپن و ندای امید در شبکه تماشا چه سریال هایی هست؟

شبکه تماشا از چند هفته پیش سریال لوپن و سریال ندای امید را در جدول پخش خود قرار داد و اکنون تمامی قسمت های این سریال های خارجی پخش شده و تمام شده اند. شبکه تماشا سریال مامور انتقال و سریال قدیمی قصه های جزیره را جایگزین سریال های قدیمی کرده است. با کارمادیو همراه باشید.

سریال قصه های جزیره ساعت ۱۰ و جایگزین سریال لوپن سریال مامور انتقال در ساعت ۱۱ از شبکه تماشا پخش خواهد شد.

درباره سریال قصه های جزیره

قصه‌های جزیره با نام اصلی جاده‌ای به اَونلی (Road to Avonlea) محصول سال ۱۹۹۰ تا ۱۹۹۶، یک سریال کانادایی است که نامزد ۱۶ جایزهٔ امی و برندهٔ ۴ تای آن است.

«جاده‌ای به‌سوی اَونلی» (در ایران با عنوان «قصه‌های جزیره») در قالب ۵۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای، محصول کشور کانادا (با همکاری شرکت دیزنی) است و ساخت آن از سال ۱۹۸۹ آغاز شد و هفت سال به طول انجامید. پخش «قصه‌های جزیره» در سال ۱۹۹۰ برای نخستین‌بار در کانادا و آمریکا آغاز شد و ۲ و نیم میلیون بیننده را به سمت خود جلب کرد. «قصه‌های جزیره» را می‌توان موفق‌ترین سریال کانادایی نامید که به مدت هفت سال از شبکهٔ سی‌بی‌سی پخش شد. موفقیت کم‌نظیر این مجموعهٔ تلویزیونی سبب شد که پس از پایان پخش آن در داخل کانادا، به ۱۴۰ کشور جهان فروخته شود.

درباره سریال مامور انتقال

سریال مأمور انتقال محصول مشترک کشورهای فرانسه، کانادا، آلمان و آمریکا در سال ۲۰۱۲ است. این سریال در ۲ فصل و به کارگردانی استیون ویلیامز و برد ترنر تهیه شده‌است و کریس وَنس و فرانسوا برلئان در آن به ایفای نقش می‌پردازند. ترتیب پخش قسمت‌های این مجموعه در کشورهای کانادا، فرانسه و آلمان متفاوت بوده.

برخلاف مجموعهٔ سینمایی، کریس ونس (ستارهٔ سریال دکستر)، به جای جیسون استاتهام به ایفای نقشِ شخصیت «فرانک مارتین» می‌پردازد.

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا