فیلم و سریال

تاریخ دقیق اکران انیمیشن پاندای کونگ فو کار Kung Fu Panda 4 مشخص شد

به گزارش کارمادیو، انیمیشن پاندای کونگ فو کار Kung Fu Panda 4 به کارگردانی مایک میچل و استفانی استین تهیه شده است. این چهارمین فرنچایز از انیمیشن پاندای کنکفوکار به‌حساب می‌آید که از سال ۲۰۰۸ در حال تهیه و پخش است. این انیمیشن که از تولید سه فیلم به فروش ۱.۸ میلیارد دلاری رسیده، دو فیلم اول آن نامزد دریافت جایزه اسکار شده و مجموعه تلویزیونی آن موفق شد در فصل جوایز ۱۱ جایزه امی دریافت کند. انیمیشن پاندای کنگفوکار یکی از موفق‌ترین انیمیشن‌های شرکت دریم‌ورکس است که تابحال منتشر شده، این اثر با موفقیت مالی که در همان قسمت اول به‌دست آورد این کمپانی را متقاعد کرد تا تولید ۶ قسمت از انیمیشن را تایید کنند.

به این ترتیب پاندای کنگ فو کار بامزه و محبوب تا امروز ۳ فیلم و ۴ سریال و ۵ فیلم کوتاه را برای جهان به‌نمایش گذاشته است. باید منتظر باشیم تا ببینیم قسمت جدید انیمیشن پاندای کنکفوکار چه هیجان و طنزی را برای ما انیمیشن دوستان به ارمغان می‌آورد تا برای مدت‌ها خاطره تماشای آن را در خانه اول ذهن حفظ کنیم.

انیمیشن پاندای کونگ فو کار Kung Fu Panda 4

خلاصه داستان انیمیشن پاندای کنگ‌فوکار ۴

در قسمت جدید انیمیشن پاندای کنگ فو کار، پو در چین قدیم با همان خصلت‌های سابق و بامزه‌اش درحال عبور از چالش‌هایش است. جنگجوی اژدها اینبار مبارزه‌های جدیدی را تجربه می‌کند و بابت شکمویی و مهارت‌های کونگ فویش به چالش کشیده می‌شود. البته حضور گروه پنجه آتشین در کنار او مانند همیشه موثر خواهد بود. ببری با غرور و مهربانی همیشگی‌اش در این قسمت هم می‌درخشد، همچنین منتیس و باقی اعضای گروه دوست‌داشتنی آن‌ها.

 

زمان پخش انیمیشن پاندای کونگ فو کار ۲۰۲۴

انیمیشن Kung Fu Panda 4 در ۸ مارس ۲۰۲۴  (18 اسفند 1402) منتشر خواهد شد. یونیورسال پیکچرز پخش‌کننده این انیمیشن است.

صداپیشگان انیمیشن پاندای کونگ فو کار Kung Fu Panda 4

  • جک بلک (پو)
  • جکی چان (استاد میمون)
  • لوسی لیو (استاد افعی)
  • دیوید کراس (استاد لک لک)
  • آنجلینا جولی (ببری)
  • ست روگن (استاد مانتیس)
  • داستین هافمن (استاد شیفو)
5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پناه
3 ماه قبل

بی صبرانه منتظرش هستم

دکمه بازگشت به بالا