فیلم و سریال

زمان پخش و بازیگران سریال اسرار بروکنوود

سریال اسرار بروکنوود The Brokenwood Mysteries که توسط South Pacific Pictures تولید و توسط All3Media International توزیع شده است، در سال ۲۰۲۳ نهمین فصل آن ارایه شد. پس از اینکه توسط شرکت هایی مانند Acorn TV در ایالات متحده، UKTV، DR در دانمارک و آلمان انتخاب شد، طرفداران پروپاقرصی را در سراسر جهان به دارد. با کارمادیو همراه باشید تا درباره بازیگران سریال اسرار بروکنوود و زمان پخش آن از شبکه تماشا بیشتر بدانید.

زمان پخش و تکرار سریال اسرار بروکنوود از شبکه تماشا

سریال اسرار بروکنوود از روز 17 آبان ماه هر شب از شبکه تماشا ساعت ۲۳ پخش و ساعات ۱۷، ۱۱، ۵ بازپخش خواهد شد.

سریال اسرار برونکوود چند قسمت دارد؟

سریال اسرار بروکنوود در قالب ۹ فصل به صورت مینی سریال ساخته شده است که در مجموعه دارای ۴۶ قسمت می‌باشد. این سریال برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ ساخته شد.

خلاصه داستان سریال اسرار بروکن وود

«اسرار بروکنوود» سریالی جنایی، معمایی، درام و هیجان انگیز محصول کشور نیوزیلند به کارگردانی مشترک مایک اسمیت، موری کین، جاشوا فریزل، مارک بیزلی و کیتی ولف است.

این سریال در مورد کارآگاه مایک شپرد است که برای حل یک جنایت به شهر کوچکی در حومه نیوزیلند به نام بروکنوود فرستاده می‌شود. در این میان او با کارآگاه کریستین سیمز روبرو شده و به کمک او اسرار زیادی را در بروکنوود آشکار می‌کند و…

بازیگران سریال اسرار بروکنوود

در این سریال بازیگرانی همچون نیل ری، فرن ساترلند، کریستینا سربن لوندا، نیک سمپسون، الیزابت مک ری، کارل ویلتس، پانا هما تیلور، کالین موی، تریسی لی گری، جیسون هویت، روی وارد، شین کورتز، فیل پلتون، آسیا میبری، زارا کورمک، راویری جوب، جس لودون، کامرون رودز در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فرن ساترلند Fern Sutherland بازیگر سریال اسرار بروکن وود

فرن ساترلند Fern Sutherland بازیگر سریال اسرار بروکنوود

فرن ساترلند بازیگر نیوزلندی است که بیشتر برای نقش‌هایش در نقش سپیده دم در جانسون‌های قادر متعال، و کارآگاه سیمز در رازهای برکن‌وود شناخته می‌شود.

نیل ری Neill Rea

نیل ری Neill Rea بازیگر اسرار بروکنوود

نیل ریا (متولد 1971) بازیگر و کارگردان بازیگر نیوزیلندی است که بیشتر به خاطر ایفای نقش اصلی DI Mike Shepherd در سریال پلیس تلویزیونی The Brokenwood Mysteries شناخته شده است.

رئا در سال 1971 به دنیا آمد و فارغ التحصیل مدرسه درام Toi Whakaari است. نقش‌های اولیه شامل قسمت‌های کوچکی در هرکول: سفرهای افسانه‌ای و داگان بود، قبل از اینکه او نقش بزرگ‌تری را در نقش اسکاتی، یکی از هم‌خانه‌های فیلم کمدی-درام 1999 Scarfies به دست آورد. دیگر نقش‌های برجسته عبارتند از حضور نیمه منظم مهمان در کمدی-درام Go Girls در سال ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲، و نقشی در فیلم راه جنگجو در سال ۲۰۱۰.

کریستینا سربن لوندا Cristina Șerban

کریستینا سربن لوندا Cristina Șerban بازیگر سریال اسرار بروکنوود

کریستینا سربان آیوندا بازیگر و مجری رومانیایی مقیم نیوزیلند است که بیشتر به خاطر ایفای نقش جینا کادینسکی آسیب شناس در سریال تلویزیونی نیوزلند اسرار بروکنوود از سال 2014 شناخته می شود.

نیک سمپسون Nic Sampson در سریال اسرار بروکن وود

نیک سمپسون Nic Sampson در سریال اسرار بروکنوود

نیک سامپسون بازیگر، کمدین و نویسنده نیوزیلندی است که به خاطر نقش‌هایش به‌عنوان چیپ تورن، رنجر عرفانی زرد در Power Rangers Mystic Force، پلیس پلیس سم برین در سریال The Brokenwood Mysteries، و برای نمایش اسکچ نیوزیلندی Funny Girls شناخته می‌شود.

پانا هما تیلور Pana Hema-Taylor

پانا هما تیلور (متولد 1989) بازیگر تلویزیون نیوزیلندی است که بیشتر به خاطر بازی در فیلم های اسپارتاکوس، اسرار بروکن وود و وست ساید شناخته می شود.

 

3/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا