اخبارفیلم و سریال

تاریخ و ساعت دقیق پخش سریال نیسان آبی ۲

به گزارش کارمادیو، فصل دوم سریال نیسان آبی به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی احسان ظلی‌پور و به قلم سعید هوشیار، تولید شده و از یکم آذر ماه ساعت 8 صبح به صورت اختصاصی در فیلیمو منتشر خواهد شد و شما می توانید این سریال را به صورت قانونی از سایت کارمادیو نیز دانلود نمایید. دانلود فصل دوم سریال نیسان آبی از طریق این لینک امکان پذیر می باشد.

حسین یاری، یکتا ناصر، مهران غفوریان، بهناز جعفری، ایمان صفا، مه‌لقا باقری، گیتی قاسمی، غلامرضا نیکخواه، بیژن بنفشه‌خواه، علیرضا خمسه، آرش ظلی‌پور، سیروس همتی، یوسف صیادی، جواد پولادی و صفر کشکولی، بازیگران فصل دوم نیسان آبی هستند و قراره با این تیم حسابی بهمون‌ خوش بگذره.

خلاصه داستان سریال نیسان آبی ۲

در فصل دوم سریال نیسان آبی، سه سال از آخرین اتفاقِ فصل قبلی گذشته و ممدچاخان بالاخره عروسی کرده ‌شب عروسیِ ممدچاخان، سلطان جمشید، رضا خرسند، رضا سوسن، زری، پری، علم تاج و خلاصه کل شُکر آباد دور هم جمع بودن که شام عروسی رو بخورن، ولی نه تنها شام عروسی به کسی نرسید، بلکه اتفاقی افتاد که گرسنگی هم از یادشون رفت… ‌

منتظر فصل دوم سریال «نیسان آبی» با کلی اتفاقای بامزه باشید!!! نظر شما در مورد سریال نیسان آبی چیست؟ با ما در میان بگذارید.

 

4/5 - (5 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا