اخبارفیلم و سریال

بعد از خط قرمز چه سریالی از شبکه آی فیلم پخش می شود

به گزارش کارمادیو، با پایان یافتن سریال خط قرمز، سریال دل دار ساخته برادران محمودی از یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ روی آنتن شبکه آی فیلم فارسی می‌رود.

در خلاصه داستان این سریال آمده‌ است: دیریست که دلدار پیامی نفرستاد». سریال ماجرای عشق چند دختر و پسر می باشد که باز هم خانواده هایی از طبقه متوسط بدنه داستان را شکل می دهد و در مورد معضل بیکاری و نسل جوان می باشد. نقش اصلی قصه درباره آرش با بازی محمدرضا غفاری نخبه دانشگاهی است که به دلیل بیماری مادرش دانشگاه را رها می کند و در ادامه داستان سریال شکل می گیرد. محمدرضا غفاری، الناز حبیبی، حسام محمودی و سوگل خلیق نقش چهار جوان اصلی این سریال را بازی می کنند که دو به دو دل بسته یکدیگرند.

سریال دل دار - دلدار

محمدرضا غفاری، سوگل خلیق، الناز حبیبی، حسام محمودی، نیما رییسی، مهران نائل، پیمان مقدمی، سجاد دیرمینا، شادی مختاری و خیام وقار کاشانی، صحرا اسدالهی، وحید آقاپور، مونا کرمی با هنرمندی بهزاد فراهانی، مریم بوبانی، علی اوسیوند، رویا جاویدنیا و کمند امیرسلیمانی و با حضور پریوش نظریه، همایون ارشادی، علیرضا آرا در این سریال نقش آفرینی می‌کنند.

مجموعه تلویزیونی «دل‌دار» از یکشنبه ۲۳ مهر هر شب ساعت ۲۰:۰۰ روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود و بازپخش آن نیز راس ساعت‌های ۰۴:۰۰ و ۱۲:۰۰ روز بعد خواهد بود.

2.5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا