تکنولوژی

ارز دیجیتال TapSwap چیست و چگونه استخراج می شود؟

بعد از داغ شدن ربات نات کوین در تلگرام و پایان مهلت ماینینگ آن، اکنون پروژه TapSwap جایگزین نات کوین شده است. کاربران می توانند با مراجعه به ربات بازی TapSwap و کلیک کردن بر روی صفحه گوشی توکن های تپ سواپ بدست آورند. در این مقاله از کارمادیو تصمیم داریم تا ارز دیجیتال TapSwap را تعریف کنیم و سپس به چگونگی نحوه استخراج آن بپردازیم بنابراین تا اتمام این مطلب ما را همراهی کنید.

ارز دیجیتال TapSwap چیست؟

یکی از ایردراپ های سولانا، ارز دیجیتال TapSwap است که با کمی وقت گذاشتن و به آسانی می توانید، این توکن را در شبکه سولانا بدست بیاورید. ربات تلگرامی تپ سواپ در عرض چند هفته بیشتر از دو میلیون کاربر را به خود جذب کرده است و یکی از بزرگترین رقبای نات کوین به شمار می آید. TapSwap یک پروژه جدید می باشد که بخش چشمگیری از توکن خود را به صورت کاملا رایگان از طریق ایر دراپ و تلگرام در میان کاربران خود توزیع می کند. ساز و کار استخراج تپ سواپ مشابه نات کوین می باشد‌. به عبارت ساده تر برای دریافت کردن این توکن، ربات تلگرامی آن را باز کنید و شروع به استخراج کردن کنید.

آموزش استخراج ارز دیجیتال TapSwap

آموزش استخراج ارز دیجیتال TapSwap

برای ورود به بازی پروژه TapSwap کافی است بر روی لینک Tapswap کلیک نمایید و وارد تلگرام خود شوید و سپس در صفحه باز شده بر روی Startnow کلیک کنید تا وارد ربات شوید و با کلیک کردن بر روی سکه ای که در محیط این بازی باز شده است، شروع به استخراج ارز دیجیتال TapSwap کنید.

چنانچه از پیش بر روی نات کوین فعال بوده باشید، می بینید که گزینه های پروژه TapSwap بسیار مشابه نات کوین است. در قسمت پایینی صفحه و در محیط پروژه، پنج گزینه دیده می شود که هریک برای فعالیت خاصی از پروژه در نظر گرفته شده است. در زیر توضیحات مربوط به هرکدام از این گزینه ها را ذکر می کنیم.

۱- گزینه TAP

گزینه TAP به صفحه استخراج مربوط می باشد که با کلیک نمودن بر روی صفحه نمایش، می توانید توکن بدست بیاورید و عدد استخراج شده که توسط شما صورت می گیرد، در سمت بالایی صفحه نمایش داده می شود. البته میزان محدودیت برای هر بار استخراج این توکن نیز در پایین آورده می شود که بعد از تمام شدن استخراج، حتما باید صبر کنید تا دوباره شارژ بشود که شما بتوانید ارز دیجیتال TapSwap استخراج کنید.

۲- گزینه BOOST

گزینه BOOST که معنای آن تقویت کردن است، می تواند فرآیند استخراج توکن را بهبود ببخشد و در اختیار شما قرار دهد. در بخش Your daily boosters دو گزینه دیگر یعنی Full tank و Taping Gurn دیده می شوند که اولی شارژ سریع و دومی قابلیت بیشتر استخراج توکن را در اختیار کاربر قرار می دهد. البته در بخش  پایینی این قسمت، چهار نوع Booster طراحی شده است که توضیح هرکدام را به صورت جداگانه در زیر آورده ایم.

Multitap: این گزینه تعداد توکن هایی را که هر بار با کلیک کردن بدست می آورید، را افزایش می دهد.

Energy Limit: گزینه Energy Limit مقدار توکن های تپ سواپ را افزایش می دهد و مثل گزینه Multitap هزینه آن در هر مرحله افزایش پیدا می کند

Recharging speed: این گزینه برای افزایش سرعت شارژ مجدد است و هزینه بیشتری نسبت به Multitap و Energy Limit دارد.

Tap Bot: رباتی که قادر است استخراج کند و برای فعال کردن آن به دویست هزار سکه نیاز دارید، Tap Bot نام دارد.

۳- گزینه Task

در گزینه Task سه بخش special، Leagues و Ref tasks دیده می شود. بخش اول به رشد حساب شما مربوط است و با تغییر مرحله به شما جایزه تعلق می گیرد، بخش دوم با پروژه های بلاک چین یا فعالیت های خاص مرتبط با سوشیال مدیا مربوط است و بخش سومی به دعوت از دوستان مربوط است و اگر شخصی با لینک دعوت شما شروع به فعالیت نماید، به ازای هر شخص می توانید ۲۵۰۰ سکه بدست بیاورید.

قسمت Ref در صفحه اصلی پروژه TapSwap به دعوت از افراد دیگر برای فعالیت در این بازی مربوط است و هنگامی که بر روی این قسمت کلیک کنید به صفحه جدیدی وارد می شوید که باید بر روی Invite a friend ضربه بزنید. با انجام این کار از محیط بازی خارج می شوید و ربات TapSwap در تلگرام با یک پیام جدید نمایش داده می شود و در این پیام جدید شما باید بر روی Invite a Friend کلیک کنید و لینک آن را به هرکسی که خودتان دوست دارید، ارسال نمایید.

۴- گزینه status

گزینه آخر، گزینه status است که وضعیت شما و همچنین وضعیت کلی فعالیت کاربران را نمایش می دهد. در این گزینه سهم شما از کل ارز دیجیتال TapSwap که قرار است میان کاربران توزیع شود، نشان داده می شود. گزینه status میزان توکن دریافتی شما را براساس نسبت درصد توکن های شما نسبت به توکن های دیگران و در مقیاس ۱۵۰ میلیون توکن محاسبه می شود.

جمع بندی

ارز دیجیتال TapSwap یک پروژه ربات تلگرامی است که جایگزین نات کوین شده است و شما می توانید با استفاده از ربات بازی تلگرام توکن های آن را استخراج کنید. در این مقاله از کارمادیو ما پروژه ارز دیجیتال TapSwap را بررسی کردیم و سپس به آموزش استخراج ارز دیجیتال TapSwap پرداختیم امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما مفید باشد.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا