تکنولوژی

بهترین گوشی شیائومی تا 10 میلیون تومان چه موبایلی هست

محصولات شرکت معظم شیائومی به دلیل سخت‌افزار قدرتمند و قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه آن، در سراسر جهان طرف‌داران زیادی را به خود جلب کرده است. این شرکت چینی بعد از سامسونگ و اپل در رده سوم تولیدکننده گوشی‌های هوشمند قرار دارد. با کارمادیو همراه باشید تا چند مدل از بهترین گوشی های شیائومی که زیر ۱۰ میلیون تومان قیمت دارند را ببینید.

دفتر اصلی کمپانی شیائومی در پکن مستقر است. زمینه اصلی فعالیت این شرکت، طراحی، توسعه و فروش گوشی‌های هوشمند، اپلیکیشن‌های موبایلی و لوازم دیجیتالی مصرفی است. شرکت شیائومی اولین‌بار گوشی هوشمند خود را در سال 2011 به بازار داخلی خود یعنی چین عرضه نمود. با وجود قدمت کم این شرکت در تولید گوشی‌های هوشمند، شیائومی به‌خوبی توانسته سهم بزرگی از بازار چین و بازارهای جهانی را به خود اختصاص دهد.

شرکت شیائومی گوشی‌های هوشمند در مدل‌های ردمی و پوکو تولید کرده که بیشتر آنها در بین گوشی‌های میان‌رده با قیمت مناسب قرار دارند. در ادامه مطلب قصد داریم با اشاره به 5 مدل گوشی شیائومی در قیمت پایین‌تر از 10 میلیون تومان به شما در خریدی هوشمندانه و اقتصادی کمک کنیم.

گوشی موبایل Poco X5 5G

بهترین گوشی شیائومی تا 10 میلیون تومان چه موبایلی هست

کمپانی شیائومی این مدل گوشی خود را با نمایشگر Super Amoled 6.67 اینچی عرضه کرده است. وضوح، روشنایی و دقت رنگ این نوع گوشی فوق‌العاده و بسیار عالی است. نرخ رفرش گوشی شیائومی پوکو مدل X5 شامل 120 هرتز است.

تراشه به‌کاررفته در ساخت این مدل گوشی، اسپندراگون 695 است که عملکرد بسیار خوبی داشته و خیلی کم گرم می‌شود. باتری 5000 میلی‌آمپری طول عمر مناسبی دارد و از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می‌کند.

Poco X5 5G از نظر حافظه ذخیره‌سازی در مدل‌های 128 و 256 گیگ و حافظه رم 6 و 8 گیگ ارائه می‌شود. دوربین اصلی این گوشی 48 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن 13 مگاپیکسلی است.

گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro

Redmi Note 10 Pro

ردمی نوت 10 پرو، طراحی زیبایی داشته و خوش‌دست است. صفحه‌نمایش این گوشی، امولد 6.67 اینچی با نرخ رفرش 120 هرتز است و برای پاسخگویی عملکردی روان دارد؛ بنابراین برای بازی‌های مختلف بسیار مناسب و ایدئال است. باتری گوشی ردمی نوت 10 پرو، 5020 میلی‌آمپر است و از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می‌کند. از طرفی طول عمر مناسبی دارد.

تراشه شیائومی ردمی نوت 10 پرو، اسپندراگون G732 است. این نوع تراشه زیاد گرم نمی‌شود و عملکردی عالی دارد. تمام دوربین‌های این گوشی در نور روز، عکس و فیلم باکیفیتی را ثبت و ضبط می‌کنند. دوربین اصلی این گوشی 108 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن 16 مگاپیکسلی است.

این نوع گوشی از نظر ظرفیت حافظه در مدل‌های 256، 128 و 64 گیگ و رم 6 و 8 گیگ عرضه می‌شود.

گوشی شیائومی Redmi Note 11 4G

Redmi Note 11 4G

این مدل گوشی شیائومی دارای نمایشگر HD مدل 6.67 اینچ سوپرامولد با وضوح، روشنایی و دقت رنگ بسیار بالا است. ازاین‌رو زاویه دید عالی، عملکرد مناسب و تجربه بازی خوبی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

باتری ردمی نوت 11 طول عمر مناسبی داشته و از سرعت شارژ 67 وات پشتیبانی می‌کند. به‌طوری‌که قادر است باتری با 51 درصد را تا 15 دقیقه برای شما تکمیل کند. دوربین اصلی این مدل گوشی 108 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن، 16 مگاپیکسلی است که کیفیت قابل‌قبول و مطلوبی برای گوشی محسوب می‌شود.

گوشی شیائومی مدل ردمی نوت 11 در ظرفیت‌های 64 و 128 گیگ و با حافظه رم 6 و 8 گیگابایت عرضه می‌شود.

گوشی شیائومی Redmi Note 11E

Redmi Note 11E

این گوشی دارای صفحه‌نمایش 45.5 اینچی فول‌اچ‌دی است. کمپانی شیائومی در ساخت این گوشی از پردازنده اسپندراگون بهره برده است. باتری ردمی نوت E11، 5000 میلی‌آمپر است. این گوشی در ظرفیت‌های حافظه‌ای متفاوت و رم 4، 6 و 8 گیگابایت عرضه می‌شود. این مدل گوشی باتوجه‌به قیمت پایین، قابلیت‌ها و عملکردهایی که دارد، ارزش زیادی برای پول دادن به شما ارائه می‌دهد.

گوشی شیائومی Redmi Note 12 4G

Redmi Note 12 4G

شیائومی ردمی نوت 12 طراحی زیبا و چشم نوازی دارد. صفحه‌نمایش آن، امولد 6.67 اینچی با حداکثر روشنایی 1200 نیت و نرخ رفرش 120 هرتز بوده که وضوح فوق‌العاده‌ای را به شما ارائه می‌دهد.

طول عمر این مدل گوشی بسیار بالاست و از شارژ 33 واتی پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی گوشی ردمی نوت 12 مدل G4، 50 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن 13 مگاپیکسلی است. کیفیت عکس و فیلم در این مدل گوشی بسیار عالی است. برای اینکه تجربه بهتری از ثبت و ضبط عکس و فیلم از این مدل گوشی داشته باشید، بهتر است به طور ثابت عکاسی و فیلم‌برداری کنید. به عبارتی ساده‌تر از استند مخصوص دوربین و گوشی برای ثبت لحظات استفاده کنید.

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا