فیلم و سریال

زمان پخش سریال امپراطور بادها (جومونگ ۲) از شبکه تماشا (آذر 1402)

سریال «امپراطور باد‌ها» یا جومونگ ۲ با ژانر درام، تاریخی و اکشن می‌باشد و به قلم نویسندگان وان کیو چوی و جین اوک جئونگ نگاشته است. با کارمادیو همراه باشید تا ساعت پخش سریال امپراطور باد ها را در شبکه تماشا بدانید. شما می توانید با بازیگران سریال امپراطور بادها نیز آشنا شوید.

این مجموعه به دلیل ادامه دادن بحث افسانه جومونگ، به جومونگ ۲ معروف شده است و خلاصه داستان این مجموعه سال‌ها پس از ماجرا‌های سریال جومونگ و دربارهٔ سومین پادشاه گوگوریو، موهیول است، که از ابتدای تولدش پیشگویی‌های منفی دربارهٔ او شد و به دلیل همین پیشگویی‌ها، او توسط پدرش پادشاه یوری رانده شد و به غار گیرین، قبر پادشاه اول جومونگ، انتقال یافت.

در سریال «امپراطوری بادها» سونگ ایل گوک، پارک گان هیوک، کیم سانگ هو، چوبی جونگ وون، کیم جونگ هوا، ایم جونگ ایون، کیم ونگ جونگ، کیم میونگ سو، لی سی یانگ، هان جین هی، کیم وون هیو و پارک سانگ ووک به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ساعت پخش سریال جومونگ ۲ یا امپراطور باد‌ها از شبکه تماشا (آذر 1402)

سریال امپراطور باد‌ها هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۹۰ دقیقه پخش خواهد شد. اگر در این ساعت موفق به دیدن این سریال نشدید می‌توانید بازپخش آن را در ساعات ۱۳، ۷، ۱ روز بعد از شبکه تماشا دنبال کنید.

نظر شما درباره این سریال چیست؟ آیا به اندازه سریال افسانه جومونگ محبوبیت دارد؟

4.2/5 - (5 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا