فیلم و سریال

جزئیات جدید از فصل دوم سریال وان پیس منتشر شد

تهیه کننده لایو اکشن وان پیس گفت فیلم‌نامه فصل دوم سریال وان پیس آماده است و امکان دارد ۱۲ تا ۱۸ ماه بعد از اعتصابات، قسمت‌ها پخش شوند. پس از پخش و استقبال طرفداران از فصل اول این لایو اکشن، تهیه کننده‌گان این سری اعلام کردند که فیلم‌نامه فصل دوم این سری کم کم به اتمام می‌رسد و احتمالا بعد از یک سال، برای پخش آماده باشد. اگرچه احتمالا ساخت و پخش این فصل تا اتمام اعتصابات نویسندگان آمریکا شروع نشود، اما بکی کلمنتز مدیر استودیو Tomorrow گفته که اگر به آنها اجازه داده شود، احتمالا این سری تا اوایل سال بعدی آماده پخش باشد.

بکی کلمنتز: اگر واقع بین باشیم و سال بعدی خیلی سریع شروع کنیم، احتمالا تا یک سال دیگر آماده پخش باشیم.

سریال وان پیس که توسط مت اوونز و استیون مائدا ساخته می‌شود، در دنیایی خارق العاده اتفاق می‌افتد که دزدان دریایی و تفنگداران دریایی برای کنترل دریای آبی با هم مبارزه می‌کنند. مانکی دی. لوفی (ایناکی گودوی) با وجود ناتوانی در شنا، با آرزوی پادشاه بعدی دزدان دریایی بزرگ می‌شود – یک عارضه جانبی از میوه شیطانی او در کودکی خورده بود، به او بدن فوق العاده کشیده‌ای به عنوان هدیه ای از دریا، همراه با نفرینی داد که نمی تواند در آب‌های آن زنده بماند. در سفر لوفی از طریق بخش آبی شرقی دریا در حالی که به دنبال گنج مشهور وان پیس پادشاه دزدان دریایی گلد راجر (مایکل دورمن)، اولین حماسه مانگای “One Piece” است، لوفی کشتی خود، Going Merry را ایمن می کند و تیمی از ملوانان که او را دزدان دریایی کلاه حصیری خود می نامد که به خاطر کلاه حصیری نمادینش نامگذاری شده است.

در حالی که نتفلیکس پیش از این موفقیت پخش فصل اول “ سریال One Piece” را در لیست ۱۰ سریال برتر هفتگی خود معرفی کرده است، جایی که پس از چهار روز اول عرضه با ۱۸.۵ میلیون بازدید، در رتبه اول سریال های تلویزیونی انگلیسی زبان قرار گرفت. هنوز فصل دوم تمدید نشده است، اما ادلشتاین و کلمنتز می گویند همه علائم در حال حاضر به یک فصل دوم هم اشاره دارند.

این برد برای Tomorrow Studios که با اقتباس لایو اکشن “Cowboy Bebop” موفقیت زیادی کسب نکرد، بسیار بزرگ محسوب می‌شود و مدیران اجرایی انتظار دارند سرنوشت بهتری برای لایو اکشن One Piece در انتظار باشد. ادلشتاین می‌گوید گام بعدی برای اثبات «One Piece» که «شبیه یک فیلم غول‌پیکر 250 میلیون دلاری بازی می‌کند»، شایسته فصل دوم است، این است که با آوردن مخاطبانی که با مانگا یا انیمه آن آشنایی نداشته‌اند، تعداد تماشاگران اولیه را حفظ کنیم که بر اساس قبل از راه اندازی و بلافاصله تنظیم نمی شد.

سریال وان پیس با پشت سر گذاشتن Stranger Things و Wednesday رکورد جدیدی را به ثبت رساند

One Piece سریال وان پیس فصل دوم

در حالی که تنها چند روز از انتشار در نتفلیکس (Netflix) می‌گذرد، میزان بازدید سریال لایو اکشن وان پیس بشدت بالا است.

اگرچه تلاش‌های نتفلیکس برای آوردن Death Note و Cowboy Bebop به دنیای لایو اکشن موفقیت آمیز نبوده، سرویس استریم آمریکایی تصمیم گرفت اقتباس جدیدی از وان پیس (One Piece) بسازد. البته این تصمیم با بازخوردهای منفی طرفداران مانگا و انیمه مواجه شد. به هر حال، آن‌ها ترجیح می‌دادند خاطراتشان خدشه دار نشود.

سریال وان پیس درباره نوجوانی به نام مانکی دی لوفی است که می‌تواند اعضای بدن خود را کش بیاورد. او عاشق دزدی دریایی بوده و می‌خواهد با یافتن ارزشمندترین گنج جهان، پادشاه دزدان دریایی لقب بگییرد. به همین دلیل، یک گروه ایجاد کرده و با کمک آن‌ها بدنبال گنج افسانه‌ای می‌رود.

اگرچه مدت زیادی از انتشار نمی‌گذرد، میزان بازدید سریال لایو اکشن وان پیس رکورد جدیدی را در میان تمامی آثار نتفلیکس به ثبت رسانده است. این اثر هم اکنون در رتبه اول پربازدیدترین‌های ۸۴ کشور مختلف قرار دارد. رکورد پیشین در اختیار فصل چهارم Stranger Things و فصل نخست سریال ونزدی (سریال Wednesday) بود که توانسته بودند رتبه اول ۸۳ کشور را بدست آورند.

موفقیت‌های سریال لایو اکشن وان پیس را باید به پای ایچیرو اودا (Eiichiro Oda)، خالق مانگا، نوشت. او بعنوان یکی از تهیه کنندگان اجرایی نظارت ویژه‌ای روی ساخت داشت تا محصول نهایی کیفیت لازم را داشته باشد. اودا در یکی از مصاحبه‌های خود تاکید کرد سرویس استریم آمریکایی همکاری کاملی داشت و حتی به درخواستش برای ضبط مجدد برخی صحنه‌ها چراغ سبز نشان داد، در حالی که مدتی از اتمام فیلمبرداری می‌گذشت.

با وجود بدبینی‌ها، سریال لایو اکشن وان پیس بخاطر عملکرد کم نقص بازیگران، داستان، جلوه‌های بصری و وفاداری به منبع اقتباس بازخوردهای مثبتی را از سوی کارشناسان و طرفداران دریافت کرده است. این موضوع باعث شده محصول جدید نتفلیکس به سرعت در لیست تماشای کاربران سراسر جهان قرار گرفته و باعث ثبت رکورد جدیدی در زمینه بازدید شود.

فصل اول One Piece از ۸ قسمت تشکیل شده و هم اکنون بصورت کامل در دسترس قرار دارد.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا