فیلم و سریال

معرفی سریال وان پیس One Piece / بیوگرافی و تصاویر بازیگران + خلاصه

سریال وان پیس سریالی ژاپنی آمریکایی است که در آگوست ۲۰۲۳ منتشر شد. ژانر این سریال اکشن، کمدی، فانتزی و درام به کارگردانی مارک جبس و تیم ساوتهام است. از جمله بازیگرانی که می‌ توان نام برد  اینیاکی هودوی، امیلی راد، مکنیو آراتا، جیکوب رومرو و تس اسکایلر می‌ توان نام برد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این سریال در این مقاله از سایت کارمادیو ما را همراهی کنید.

سریال وان پیس (One Piece)

سریال لایو اکشن وان پیس به سازندگی مت اوونز و استیفن مادا در آمریکا ژاپن آمریکای جنوبی و انگلستان تولید شده است. این سریال با الهام از یک انیمه ژاپنی با همین عنوان با نویسندگی ایچیرو اودا است که یکی از معروف ترین انیمه هاست.

سریال وان پیس در ۳۱ آگوست ۲۰۲۳ (۹ شهریور ۱۴۰۲ ) از نتفلیکس پخش شد. فصل اول وان پیس در ۸ قسمت ساخته شده و تمامی قسمت‌ های آن که مدت زمان هر کدام بین ۵۰ دقیقه الی ۶۰ دقیقه می‌ باشد، منتشر شد. در ادامه در مورد داستان و بازیگران این سریال بیشتر صحبت می‌ کنیم.

سریال وان پیس one piece

خلاصه سریال وان پیس One Piece

داستان سریال وان پیس بطور خلاصه درباره دزدان دریایی بی رحمی است که بر دریاها حکومت می کنند. آن ها برای پیدا کردن یک گنج افسانه ای که از بزرگترین دزد دریایی (گلد راجر) به جا مانده است، سفر خود را آغاز می کنند. کاپیتان دزدان دریایی که جوانی به نام مانکی دی لوفی است، رویای پیدا کردن گنج افسانه ای (وان پیس) را دارد تا پادشاه دزدان دریایی شود.

او پس از خوردن میوه شیطانی قدرتی پیدا می‌ کند که بدنش را مانند لاستیک کند و بسیار پرسرعت و قوی شود. برای رسیدن به این گنج مانکی دی دلوفی باید نقشه ای را به نام گرند لاین پیدا کند. او در ابتدا با شمشیرزنی به نام زورو و یک دزد به نام نامی آشنا می‌شود و با همراهانش به جزیره ای دیگر سفر می کنند. نیرویی دریایی که در تعقیب آن هاست و گروهی دیگر که دنبال آن گنج افسانه ای هستند، باعث ایجاد مشکلات و ماجرا هایی در سفرشان می شود و باید با مهارت هایی که هریک از اعضا دارند، با این مشکلات مبارزه کنند.

فصل های سریال وان پیس

همان طور که گفتیم فصل اول این سریال دارای ۸ قسمت است:

قسمت اول: Romance Dawn

قسمت دوم: The Man in the Straw Hat

قسمت سوم: Tell no Tales

قسمت چهارم: The Pirates are Coming

قسمت پنجم: Eat at Baratie

قسمت ششم: The Chef and the Chore Boy

قسمت هفتم: The Girl with the Sawfish Tattoo

قسمت هشتم: Worst in the East

بازیگران سریال وان پیس One Piece

اینیاکی هودوی Iñaki Godoy بازیگر نقش مانکی دی لوفی

اینیاکی هودوی Iñaki Godoy بازیگر نقش مانکی دی لوفی در سریال وان پیس - کارمادیو

اینیاکی هودوی در ۲۵ آگوست سال ۲۰۰۳ ( سوم شهریور ۱۳۸۳) در مکزیک متولد شد. او در سریال The Imperfects در سال ۲۰۲۲ نیز ایفای نقش کرد و در سریال وان پیس نقش مانکی دی لوفی را داشت که درواقع ستاره این سریال است.

مکنیو آراتا Mackenyu بازیگر نقش رورونوا زورو

مکنیو آراتا Mackenyu بازیگر نقش رورونوا زورو در سریال وان پیس

مکنیو آراتا زاده ی ۱۶ نوامبر ۱۹۹۶ (۲۶ آبان ۱۳۷۵) در ژاپن است. مکنیو آراتا در فیلم Rurouni Kenshin سال ۲۰۲۱ حضور داشته است. او کاراکتر رورونوا زورو در سریال وان پیس را ایفا کرد.

امیلی راد Emily Rudd بازیگر نقش نامی در سریال وان پیس

امیلی راد Emily Rudd بازیگر نقش نامی در سریال وان پیس

امیلی راد بازیگری آمریکایی متولد ۲۴ فوریه ۱۹۹۳ (۵ اسفند ۱۳۷۱) است. او در فیلم Fear Street محصول سال ۲۰۲۱ نیز بازی کرده است. امیلی نقش نامی را در سریال وان پیس داشت.

جیکوب رومرو Jacob Romero Gibson بازیگر نقش اوساپ

جیکوب رومرو Jacob Romero Gibson بازیگر نقش اوساپ

جیکوب رومرو در تاریخ ۱۱ جولای ۱۹۹۶ (۲۱ تیر ۱۳۷۵) در آمریکا متولد شد. او در یکی از قسمت‌ های سریال Grey’s Anatomy ایفای نقش کرده است و نقش اوساپ در سریال وان پیس را اجرا کرد.

تس اسکایلر Taz Skylar بازیگر نقش سانجی

تس اسکایلر Taz Skylar بازیگر نقش سانجی در سریال one piece

تس اسکایلر با نام کامل طارق یاسین اسکایلر در جزایر قناری در تاریخ ۵ دسامبر ۱۹۹۵ متولد شد. مادر او اهل بریتانیا و پدرش عرب می‌ باشد. فیلم Boiling Point از جمله فیلم‌ هایی است که تس اسکایلر در آن ایفای نقش کرده است. او در سریال وان پیس نقش سانجی را داشت.

 

زیباشناسی سریال وان پیس

در این سریال با گریم ها وطراحی مناسب صحنه،ظاهرکارتونی آن حفظ شده و رویکرد واقع گرایانه ای به خود نگرفته است. این چار باعث شده کاراکتر ها و فضای فیلم بسیار سرگرم کننده و جذاب باشند. حفظ سبک کارتونی و تا حدودی مسخره باعث می شود عناصر عجیب سریال متعادل تر به نظر بیایند و فضای خوفناکی ایجاد نکند.

نقد سریال one piece

این سریال از سایت های معروف فیلم شناسی یعنی imdb، راتن تومیتوز و متاکریتیک به ترتیب نمره های ۸/۵ از ۱۰، ۸۴ از ۱۰۰ و ۶۷ از ۱۰۰ را گرفته است. نقد های متفاوت و مثبتی از جانب منتقدان و طرفداران بر سریال وارد است که داستان سریال و ایفای نقش بازیگران را تحسین کرده اند.

جمع بندی

در این مقاله از سایت کارمادیو سریال لایو اکشن وان پیس که به تازگی اکران شده و بسیار پرطرفدار است را به شما معرفی و در مورد بازیگران داستان آن صحبت کردیم. شما می توانید در سایت کارمادیو درباره انواع فیلم و سریال های ایرانی و خارجی، مانند سریال زخم کاری ۲ و … مطلب بخوانید.

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا