خواندنی

معرفی سالن زیبایی در منطقه کامرانیه تهران

سالن زیبایی تهران

اگرچه در هر کوچه و خیابان تهران، ممکن است سالن‌های زیبایی متعددی را دیده باشید و یا شنیده باشید، اما لزوما همه‌ی سالن‌های زیبایی مناسب دریافت خدمات آرایشی و بهداشتی نبوده و بهتر است پیش از انتخاب سالن و مراجعه به آن، ابتدا توضیحات سالن‌های مختلف را بشنوید و سپس نمونه کارهای آن را در اینستاگرام مشاهده کنید. در صورتیکه نمونه کارهای بدون ادیت فوتوشاپی سالن، بتواند نظر شما را جلب کند، آن وقت می‌توانید از خدمات این سالن زیبایی تهران استفاده کنید. در این مقاله، قصد داریم تا نکات کلیدی در انتخاب سالن زیبایی را به شما گفته و در نهایت نیز بهترین سالن زیبایی کامرانیه تهران (منطقه 1) را به شما معرفی کنیم.

خدمات سالن زیبایی

هر چقدر که سالن زیبایی مجهز و مدرن‌تر باشد، خدمات متنوع‌تر و نوین‌تری را در اختیار مشتریان خود قرار خواهد داد. امروزه، سالن‌های زیبایی علاوه بر خدمات آرایشی، خدمات تخصصی سلامت پوست نیز ارائه کرده‌اند که با استفاده از تجهیزات روز دنیا انجام می‌شود. بنابراین، یکی از اولین نکاتی که باید به آن توجه کنید، تنوع خدمات ارائه شده و حضور اپراتورهای باتجربه در سالن زیبایی است. به صورت کلی، خدمات آرایشی هر سالن زیبایی شامل خدمات در لاین‌های تخصصی مو، ابرو، مژه، ناخن و میکاپ بوده که هر یک از این لاین‌ها، خدمات خاص خود را ارائه می‌کنند. برای مثال، در لاین ناخن، خدمات شامل مانیکور، پدیکور، ژلیش، کاشت ناخن و … خواهد بود. در لاین ابرو نیز این خدمات می‌تواند شامل لیفت ابرو، رنگ کردن ابرو، فیبروز، میکروبلیدینگ و … باشد.

همانطور که احتمالا می‌دانید، هر سالن زیبایی تحت نظر مدیریت بوده و در لاین‌های مختلف، با افرادی که دارای تجربه کافی و مهارت لازم باشند، همکاری به عمل می‌آید. یکی از نکات مهم انتخاب سالن زیبایی، توجه به نوع انتخاب مسئولین لاین‌های مخلتف است. زمانیکه مدیریت مجموعه، وقت کافی داشته باشد و به رضایت مشتریان خود اهمیت دهد، همواره بر عملکرد تمامی لاین‌های آرایشی نظارت مستمر داشته تا سطح کیفی خدمات ارائه شده، ثابت مانده و یا بهبود یابد. متاسفانه در سال‌های اخیر، چهره‌هایی که به واسطه‌ی عملکرد خوب سالن زیبایی توانستند اسم و رسمی بدست آورند، با تاسیس چند شعبه مختلف در سطح شهر، کار نظارت را برای خود سخت کرده و در نهایت، کیفیت خدمات ارائه شده رفته رفته کاهش یافته است. از طرف دیگر، بسیاری از چهره‌های سرشناس، با حضور مستمر در سالن زیبایی خود و اهمیت دادن و احترام گذاشتن به خواست مشتری، توانستند کیفیت کار خود را حفظ کرده و رفته رفته، میزان رضایت مشتریان را نیز افزایش دهند.

انتخاب سالن زیبایی مناسب شما

همانطور که می‌دانید، اکثر سالن‌های زیبایی تهران، به واسطه‌ی یک یا چند لاین خود، شهرت پیدا کرده‌اند. این بدان معناست که این سالن‌ها، برای دریافت یک یا چند خدمت خاص، مناسب هستند. اما اگر کسی نیاز به یک پکیج کاملی از خدمات داشته باشد، تکلیف چیست؟ برای مثال، اگر به دنبال سالن زیبایی برای مراسم عروسی هستید که باید تمامی لاین‌ها، کار خود را با بالاترین کیفیت ممکن انجام دهند، کدام سالن را باید انتخاب کنید؟ پیش از توضیحات بیشتر، ابتدا اجازه دهید تا نکات مهم در انتخاب بهترین سالن زیبایی تهران را به شما بگوییم و سپس سالن معتبر و مناسب در تمامی لاین‌ها را به شما معرفی کنیم.

بهداشت

بهداشت را نباید با زیبایی محیط اشتباه بگیرید. تقریبا تمامی سالن‌های زیبایی، محیطی بسیار زیبا و حتی لاکچری دارند. اما این بدان معنا نیست که محیط سالن، بهداشتی است. بهداشت به معنای از بین بردن میکروب‌ها و عوامل بیماری‌زا از سطح سالن است. همانطور که می‌دانید، ابزار کار در سالن زیبایی ثابت بوده و از همین ابزار، برای تمامی مشتریان استفاده می‌شود. برای مثال، قیچی، شانه، برس، اتوی مو و … همگی جزو ابزاری هستند که بین مشتریان استفاده می‌شوند. برای رعایت بهداشت، مدیر و پرسنل سالن زیبایی باید روتین مشخصی را برای تمیز کردن و یا حتی ضد عفونی کردن ابزار استفاده شده، در پیش بگیرند. در کنار ابزار و تجهیزات، به دلیل تعدد رفت و آمد مشتریان به سالن، ممکن است هوای سالن زیبایی نیز از عوامل بیماری‌زا اشباع شود. برای رفع این مشکل، سالن زیبایی باید از دستگاه‌های تصفیه و تهویه هوا استفاده نمایند.

بسیاری از مواد استفاده شده در لاین‌های تخصصی سالن زیبایی، حاوی مواد شیمیاعی بوده که باعث پراکنده شدن بوهای نسبتا تند می‌شوند. برای مثال، مواد اصلی در کاشت یا طراحی ناخن، همراه با بوی بسیار تندی هستند که یکی از عوامل اصلی تحریک کننده سیستم تنفسی بوده و ممکن است باعث بروز سردرد و حتی حالت تهوع شوند. برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی، سیستم تهویه باید به صورت موضعی در این لاین‌ها استفاده شده باشد. امروزه، سالن‌های زیبایی مجلل تهران، با بخش بندی لاین‌های مختلف، مانع از پراکنده شدن بوهای نسبتا تند و محرک سیستم تنفسی افراد می‌شوند.

وقت‌شناسی

یکی از نکات کلیدی برای فهمیدن این نکته که مدیریت سالن تا چه اندازه به شما احترام می‌گذارد، بررسی میزان وقت‌شناسی مجموعه است. بارها مشاهده شده که علیرغم رزرو نوبت در سالن، باز هم مشتری معطل شده و نه تنها زمان خود را از دست داده، بلکه زمان‌بندی کارهای بدی خود را نیز از دست داده است. این اتفاق، عموما زمانی رخ داده که مدیریت سالن علاوه بر نوبت دادن، مراجعان که به صورت گذری (بدون وقت) به سالن تشریف آورده‌اند را نیز پذیرش کرده و همین امر باعث شده تا نوبت‌دهی با اخلال روبرو شود. این کار، یکی از مصداق‌های بارز تضییع حق مشتری بوده و شما به عنوان کسی که برای خود و زمان‌بندی کارهای خود احترام قائل هستید، باید به این نکته، دقت نمایید.

خصوصا برای مراسم‌های مهمی همانند عقد و عروسی، این تاخیر ممکن است باعث بهم ریختگی کامل زمان‌بندی شما برای چنین روز بسیار مهمی شود. از همین رو، قبل از انتخاب سالن زیبایی (خصوصا برای مراسم‌های مهم)، حتما مطمئن شوید که مدیریت مجموعه و پرسنل آن، برای زمان شما ارزش قائل هستند.

تنوع خدمات

برخلاف آرایشگاه‌های قدیمی که خدمات آن‌ها محدود به رنگ و کوتاهی مو یا خدمات تتو بود، امروزه سالن‌های زیبایی ده‌ها خدمت مختلف را در لاین‌های مختلف عرضه می‌کنند. طبیعتا هرچقد که تنوع خدمات بیشتر باشد، شما با خیال راحت‌تری می‌توانید در یک سالن زیبایی، تمامی خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایید. بجای آنکه در چندین سالن مختلف، برای کارهای مختلفی نوبت رزرو کنید، تمامی خدمات خود را در یک سالن و به ترتیب دریافت خواهید کرد. این کار باعث می‌شود که در کمترین زمان ممکن، به زیبایی مد نظر خود دست پیدا کنید. در حال حاضر، تنها چند سالن در سطح تهران وجود دارد که تمامی خدمات زیبایی، آرایشی و بهداشتی را در یک مکان ارائه کرده‌اند. برای مثال، یکی از خدماتی که در کمتر سالن زیبایی مشاهده می‌شود، فیشیال صورت است. همانطور که در مقاله بهترین فیشیال صورت تهران نیز بیان شده، این خدمت جزو خدمات بهداشتی بوده که هدف آن، جوانسازی پوست صورت است.

بهترین سالن زیبایی کامرانیه تهران

پس از اینکه مهمترین نکات در انتخاب سالن زیبایی را بیان کردیم، نوبت به معرفی یکی از بهترین و لاکچری‌ترین سالن‌های زیبایی تهران به نام سالن زیبایی فرناز صفری رسیده است. این سالن زیبایی، تحت نظر بانو صفری بوده که نه تنها یکی از بهترین میکاپ آرتیست‌های تهران است، بلکه یکی از مدرسین باتجربه سازمان فنی و حرفه‌ای کشوری نیز هست. در کنار مدیریت این سالن زیبایی، بانو صفری در طول سال، چندین دوره‌ی آموزشی در فیلدهای مختلف زیبایی نیز برگذار کرده تا هنرجویان علاقه‌مند به آرایش و پیرایش، بتوانند ضمن کسب دانش و تجربه، مدرک معتبر خود از سازمان فنی و حرفه‌ای را نیز دریافت نمایند. این سالن، در منطقه کامرانیه شمالی، نبش خیابان داریوش و برج پارادایس قرار گرفته و در روزهای شنبه تا پنجشنبه، از ساعت 9 صبح الی 5 عصر میزبان مشتریان است. در روزهای جمعه نیز عموما بازدید عروس به صورت رایگان برگذار می‌شود.

سالن زیبایی فرناز صفری

خدمات سالن زیبایی کامرانیه

سالن زیبایی فرناز صفری یکی از سالن‌های مجهز و مدرن تهران بوده که تمامی خدمات زیبایی و سلامت را ارائه کرده است. به صورت کلی، خدمات ارائه شده در این سالن زیبایی به شرح زیر است:

  • میکاپ (به صورت تخصصی)
  • خدمات مو (کوپ و کوتاهی، اکستنشن، شینیون، رنگ مو …)
  • خدمات ابرو (فیبروز، میکروبلیدینگ، رنگ کردن و …)
  • خدمات مژه (اکستنشن، لیفت و لمینت و …)
  • خدمات ناخن (کاشت، طراحی، ژلیش، مانیکور، پدیکور و …)
  • فیشیال صورت
  • برگذاری دوره‌های آموزشی (شینیون عروس، میکاپ عروس، فیبروز ابرو و …)

شماره تماس سالن زیبایی کامرانیه

سالن زیبایی فرناز صفری

برای رزرو نوبت در این سالن زیبایی، می‌توانید با شماره تلفن‌های 26452274 و یا 26138204 تماس بگیرید. در نظر داشته باشید که برای شرکت در دوره‌های تخصصی آموزش آرایش و پیرایش تحت نظر بانو فرناز صفری، می‌توانید با شماره موبایل 09002771388 تماس بگیرید. کلاس‌های آموزشی در محل سالن زیبایی و در بخش آموزش سالن برگذار خواهد شد. همچنین، در صورتی که قصد بازدید رایگان عروس را دارید، می‌توانید با شماره موبایل 09197788430 تماس گرفته تا در اولین فرصت، ضمن بررسی کیفیت خدمات ارائه شده، قرارداد خود را عقد نمایید.

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا