تکنولوژی

ردمی K70 و ردمی K70 پرو شیائومی با ظاهری جذاب معرفی شد

به گزارش کارمادیو، شیائومی امروز طی رویدادی بزرگ در چین محصولات جدید برند زیرمجموعه خود یعنی Redmi را معرفی کرد. ردمی K70 پرو درحال حاضر رده‌بالاترین گوشی هوشمند این برند محسوب می‌شود و از بهترین پردازنده کوالکام بهره می‌برد.

اما مهم‌ترین محصول معرفی شده در این رویداد سری ردمی K70 بود که با سه گوشی ردمی K70، ردمی K70e و ردمی K70 پرو به عنوان جایگزین سری ردمی K60 سال گذشته به بازار عرضه می‌شود. در ادامه مشخصات دو مدل این سری یعنی نسخه‌های پرو و پایه را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

در ابتدا با طراحی شروع می‌کنیم که در هر دو گوشی یکسان است. مدل‌های پرو و پایه سری ردمی K70 از زبان طراحی جدید و مشابه با جزیره دوربین مستطیلی شکل و قاب فلزی جعبه‌‌ای مانند برخوردار هستند.

طراحی ردمی K70 و ردمی K70 پرو شیائومی

هر دو گوشی دارای یک صفحه نمایش 6.67 اینچی TCL C8 OLED با وضوح 2K و نرخ نوسازی 120 هرتزی هستند. این نمایشگر از حداکثر روشنایی 4000 نیت، فناوری کاهش نور PWM با فرکانس 3840 هرتز، HDR10 پلاس و دالبی‌ویژن پشتیبانی می‌کند. در قسمت مرکزی بالای این نمایشگر یک سوراخ پانچ برای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی تعبیه شده و در پایین هم از اسکنر اثر انگشت درون صفحه‌ای استفاده شده است.

طراحی ردمی K70 و ردمی K70 پرو شیائومی

در پنل پشتی هر دو گوشی یک دوربین سه‌گانه به چشم می‌خورد که دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور 1/1.55 ​​اینچی و لرزش‌گیر OIS را در خود جای داده است. دو دوربین دیگر در ردمی K70 شامل یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی می‌شود در حالی که، در Redmi K70 Pro از یک لنز تله فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم 2 برابر و یک لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی استفاده شده است.

مدل پرو در بخش سخت‌افزار به آخرین پردازنده پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز شده اما مدل پایه از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره می‌برد. شایان ذکر است که هر دو گوشی‌ هوشمند از حداکثر 24 گیگابایت رم از نوع LPDDR5 و 1 ترابایت حافظه داخلی از نوع UFS 4 پشتیبانی می‌کنند.

از دیگر ویژگی‌های مشترک Redmi K70 و Redmi K70 Pro می‌توان به سیستم اتلاف حرارت 5000 میلی‌متر مربعی، باتری 5000 میلی آمپرساعتی با شارژ سریع 120 واتی، رابط کاربری HyperOS مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14، پورت USB تایپ C، وای فای 7، NFC، فرستنده مادون قرمز (IR Blaster)، بلوتوث 5.4 و موتور خطی X-Axis اشاره کرد.

رنگ های ردمی K70 و ردمی K70 پرو

هر دو گوشی در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و آبی وارد بازار خواهند شد. البته مدل پرو در یک نسخه اختصاصی با رنگ بنفش روشن نیز روانه بازار خواهد شد. قیمت‌گذاری انواع مدل‌های این دو گوشی به شرح زیر است:

قیمت ردمی K70

  • نسخه ۱۲ گیگبایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۲۴۹۹ یوان (معادل ۳۵۲ دلار)
  • نسخه ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۲۶۹۹ یوان (معادل ۳۸۱ دلار)
  • نسخه ۱۶ گیگابایت رم ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۲۹۹۹ یوان (معادل ۴۲۳ دلار)
  • نسخه ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی با قیمت ۳,۳۹۹ یوان (معادل ۴۷۹ دلار)

قیمت ردمی K70 پرو

  • نسخه ۱۲ گیگبایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۳۲۹۹ یوان (معادل ۴۶۵ دلار)
  • نسخه ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۳۵۹۹ یوان (معادل ۵۰۸ دلار)
  • نسخه ۱۶ گیگابایت رم ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۳۸۹۹ یوان (معادل ۵۵۰ دلار)
  • نسخه ۲۴ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی با قیمت ۴۳۹۹ یوان (معادل ۶۲۱ دلار)

منبع: پارت نیوز

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا