خواندنی

خرید پارتیشن اداری تتراگلس؛ باکیفیت و مقرون ‌به ‌صرفه

پارتیشن اداری، به‌عنوان جدا‌کننده و تقسیم‌کننده شناخته شده و در شرکت‌ها، ادارات و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. پارتیشن‌ها مزایای زیادی دارند؛ به همین دلیل اکثر طراحان برای طراحی دکوراسیون دفاتر و شرکت‌ها به استفاده از آن روی آورده‌اند. پارتیشن‌ها انواع گوناگونی مانند پارتیشن شیشه ای، پارتیشن ‌ام دی اف، پارتیشن آلومینیومی و… دارند که هر کدام ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند. برای انتخاب و خرید پارتیشن اداری، برای طراحی دکوراسیون دفتر کار خود می‌توانید انواع آن‌ها را با توجه به نیاز دفترتان، با کیفیتی فوق‌العاده و مقرون‌به‌صرفه از تتراگلس خریداری نمایید.

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای یکی از انواع پارتیشن‌های اداری است. این نوع پارتیشن معمولاً فضا را بزرگ‌تر نشان داده و با هر رنگ دکوراسیونی هماهنگی دارد. اگر از رنگ‌های به‌کار رفته در لوگو شرکت یا نام تجاری شرکت روی پارتیشن‌های شیشه‌ای استفاده شود، زیبایی آن را چندین برابر می‌کند. این نوع پارتیشن معمولاً در انواع مختلفی مانند فریم لس تک جداره، فریم‌ لس دوجداره، فریم‌دار تک جداره و فریم دار دوجداره ساخته می‌شوند که هر کدام ویژگی‌های خود را داشته و براساس نیاز‌های خود می‌توانید از هر کدام از آن‌ها استفاده کنید. در زیر توضیح مختصری در مورد انواع پارتیشن شیشه ای و ویژگی‌های آن‌ها آمده است.

پارتیشن شیشه ای

  • پارتیشن تک جداره فریم لس

پارتیشن تک جداره فریم لس، به کف و سقف متصل می‌شود و شفافیت زیادی دارد و سبب ورود نور بیشتری نیز می‌گردد. همچنین از حداقل پروفیل در ساخت آن استفاده شده و بدون قاب نصب می‌شود. این نوع از پرطرفدار‌ترین پارتیشن‌ها به‌شمار می‌رود و در زمان خیلی کمی به تولید می‌رسد. اگر می‌خواهید در سریع‌ترین زمان ممکن دفتر خود را راه‌اندازی کنید، می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. در این نوع پارتیشن معمولاً از شیشه سکوریت ۱۰ میل استفاده شده و حریم خصوصی کمی را ایجاد می‌کند.

  • پارتیشن دوجداره فریم لس

پارتیشن دوجداره فریم لس، معمولاً از شیشه سکوریت ۵ میل ساخته شده و عایق مناسبی برای صدا و حرارت است. برای محافظت بیشتر حریم خصوصی نیز می‌توان روی آن کرکره نصب کرد. این نوع پارتیشن با قاب نصب می‌گردد؛ اما قاب آن مخفی بوده و به شکل کشویی است و همین موضوع به زیبایی آن افزوده است. پارتیشن دوجداره فریم لس از یک لایه شیشه و یک لایه خلأ میانی ساخته شده که به همین دلیل ضخامت آن بالا بوده و وزن بالایی نیز دارد. پارتیشن‌های فریم لس مقرون‌به‌صرفه هستند و نصب آسان و سریعی دارند؛ همچنین فضا را بزرگ‌تر نشان داده و برای فضا‌های کوچک به دلیل اشغال کم فضا، بسیار مناسب به نظر می‌رسند.

  • پارتیشن فریم‌دار تک جداره

پروفیل‌ها را در پارتیشن فریم دار تک جداره به‌صورت عمودی قرار می‌دهند؛ به همین دلیل مقاومت بیشتری نسبت به پارتیشن‌های فریم لس تکجداره دارند. به‌دلیل عمودی بودن پروفیل‌ها، فضا بسیار شلوغ خواهد شد؛ در نتیجه برای محیط‌های کوچک توصیه نمی‌شود. استفاده از آن در محیط‌های بزرگ‌تر جلوه بهتری دارد. پارتیشن فریم‌دار تک جداره در مقابل فریم‌دار دوجداره عایق صدای کمتری است. همچنین جزء پارتیشن‌های ارزان بشمار می‌رود. اگر برای خرید پارتیشن بودجه کمی دارید، این نوع پارتیشن می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

  • پارتیشن فریم‌دار دوجداره

برای ساخت پارتیشن فریم‌دار دوجداره، از دو لایه شیشه سکوریت ۱۰ یا ۱۲ استفاده می‌شود؛ به همین دلیل نسبت به فریم‌دار تک جداره عایق صدای بهتری است. همچنین می‌توان بین شیشه‌ها پرده‌های کرکره‌ای قرار داد و هر زمان که کارمندان به حریم خصوصی نیاز دارند، می‌توانند از این پرده‌ها استفاده کنند.

به‌دلیل وجود قاب در تولید پارتیشن‌های فریم‌دار، تنوع ساخت بالا بوده و همچنین این قاب‌ها مقاومت آن‌ها را نسبت به پارتیشن‌های فریم لس بیشتر کرده‌اند. در مورد عایق صدا بودن نیز می‌توان گفت که تفاوتی با یکدیگر ندارند؛ اما استفاده از مدل دوجداره آن‌ها می‌تواند عایق صدا بیشتری را ایجاد کند.

خرید اقساطی پارتیشن اداری

معمولاً اغلب شرکت‌ها و دفاتر اداری برای استفاده بهینه از محیط خود از پارتیشن استفاده می‌کنند؛ زیرا علاوه‌بر استفاده بهینه از محیط، مزایای دیگری نیز دارد که سبب گردیده تا به‌عنوان پرطرفدارترین سازه بین دفاتر و شرکت‌ها شناخته شود. پارتیشن اداری در انواع گوناگونی در بازار موجود است که پارتیشن شیشه ای محبوب‌ترین آن‌ها به‌شمار می‌رود.

امروزه به‌دلیل نوسان نرخ ارز و همچنین شرایط اقتصادی و قیمت‌های گران تجهیزات و لوازم برای دکوراسیون، افراد به‌دنبال خرید با شرایط خوب و اقساطی هستند. در این صورت می‌توانند به سادگی با چک صیادی، بدون سود و ضامن تجهیزات مورد نیاز خود را خریداری نمایند. تتراگلس این شرایط را برای مشتریان خود فراهم ساخته و می‌توانید برای خرید اقساطی پارتیشن اداری با شماره 09127228521 و 02177000229 تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

خرید اقساطی پارتیشن اداری

سخن پایانی

پارتیشن اداری یکی از سازه‌های پرطرفدار بین مردم به شمار می‌رود و اکثر شرکت‌ها و دفاتر اداری برای استفاده بهینه از محیط خود و همچنین طراحی دکوراسیون دفتر از آن استفاده می‌کنند. پارتیشن‌ها انواع گوناگونی دارند و محبوب‌ترین آن‌ها پارتیشن شیشه‌ای است و خود نیز انواع گوناگونی دارد. با توجه به قیمت‌های گران تجهیزات دکوراسیون و نوسان قیمت بازار، شما می‌توانید پارتیشن‌های اداری مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و همچنین به‌صورت اقساطی از تتراگلس خریداری نمایید.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا