تکنولوژی

مشخصات فنی از گوشی سامسونگ Galaxy A25 5G فاش شد

به گزارش کارمادیو، سامسونگ گلکسی A24 به زودی جانشینی خواهد داشت. غول کره جنوبی می تواند به زودی سامسونگ گلکسی A25 5G را عرضه کند. سامسونگ در حال بروزرسانی گوشی‌های میان رده سری A خود برای سال آینده است. به طور معمول، این شرکت گوشی‌های سری A خود را در بازه زمانی مارس تا آوریل معرفی می‌کند، بنابراین ما پیش‌بینی می‌کنیم که دستگاه‌هایی مانند گوشی Galaxy A25 در بازه زمانی مشابهی در سال ۲۰۲۴ معرفی شوند.

جالب اینجاست که سامسونگ گلکسی A25 پیشتر در وب‌سایت‌های مختلف صدور گواهی رویت شده است که نشان می‌دهد سامسونگ می‌تواند آن را زودتر از حد انتظار عرضه کند. با این گفته، یک افشاگر مشخصات ضروری دستگاه را فاش کرده است.

Anthony on X (توئیتر سابق) مجموعه‌ای از جزئیات را در مورد گوشی هوشمند Samsung Galaxy A25 5G فاش کرده است. برای شروع، این دستگاه احتمالا دارای صفحه نمایش ۶.۴۴ اینچی AMOLED است. ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که یک پنل FHD+ ناچ با نرخ نوسازی بالا باشد. در عقب، انتظار داریم دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی را شاهد باشیم. یک رندر فاش شده از دستگاه فاش کرده که دو دوربین دیگر در عقب خواهد داشت. افشا قبلی همچنین نشان داد که دستگاه دارای دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود.

شایعه شده که گلکسی A25 5G آینده مجهز به چیپست اگزینوس ۱۲۸۰ است، همان چیپست موجود در گلکسی A53 5G و گلکسی M34 5G. پیش بینی می‌شود که با رابط کاربری One UI 6 مبتنی بر اندروید ۱۴ عرضه شود. همچنین در مورد یک نوع رم ۸ گیگابایتی برای گوشی هوشمند صحبت شده است. علاوه بر این، احتمال دارد این گوشی هوشمند از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی انرژی گیرد که از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

مشخصات فنی از گوشی سامسونگ Galaxy A25 5G فاش شد

گوشی سامسونگ Galaxy A25 5G در آینده نزدیک از راه می رسد

انتظار داریم با نزدیک‌تر شدن به عرضه، مشخصات نامشخص ظاهر شوند. سامسونگ هر سال نسل جدیدی از میان رده‌های خود را در قالب سری گلکسی A معرفی و عرضه می‌کند. سال جاری طراحی و ویژگی‌های قابل توجه برای میان رده‌ها تدارک دیده شده و انتظار داریم بزودی اخبار بیشتری دردسترس قرار گیرد.

سابقه سامسونگ در ارائه میان رده‌های جذاب درخشان است. باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه این برند کره‌ای برای معرفی نسل بعدی میان رده خود آن هم از نوع گلکسی A25 چیست. تاکنون شایعات بسیار دردسترس قرار گرفته و باید منتظر اخبار بیشتر باقی ماند. انتظار داریم بیشتر آنها به حقیقت تبدیل شود.

 

منبع: gadgets360

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا