تکنولوژی

نسخه آزمایشی MIUI 15 برای شیائومی ۱۳ منتشر شد

بر اساس گزارش وب‌سایت Xiaomi UI، گوشی شیائومی ۱۳ به‌صورت آزمایشی نسخه‌ی نهایی رابط کاربری MIUI 15 را دریافت کرده است. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که شیائومی هفته‌ی گذشته توسعه‌ی MIUI 14 را برای شماری از گوشی‌هایش متوقف کرد. با کارمادیو همراه باشید.

شیائومی هم‌اکنون در حال آزمودن بیلد MIUI-V15.0.0.1.UMCCNXM برای گوشی شیائومی ۱۳ است. این به‌روزرسانی، تجربه‌ی کاربری را بهینه می‌کند و برخی از مشکلات را از بین می‌برد. آزمایش رابط کاربری MIUI 15 بر پایه‌ی سیستم‌عامل اندروید ۱۴ برای گوشی شیائومی ۱۳ شروع شد.

MIUI 15 بر پایه‌ی سیستم‌عامل اندروید ۱۴ توسعه داده شده است و احتمالاً در آینده‌ای نزدیک به‌صورت کامل رونمایی می‌شود. گوگل این هفته اندروید ۱۴ را در دسترس قرار خواهد داد. با انتشار عمومی اندروید ۱۴، توسعه‌ی MIUI 15 بر پایه‌ی این سیستم‌عامل شروع می‌شود. MIUI 15 ویژگی‌های امنیتی جدیدی خواهد داشت و عملکرد را بهبود خواهد داد.

بر اساس گفته‌ی شیائومی، رابط کاربری MIUI 15 زمان اجرای اپلیکیشن‌ها را کاهش می‌دهد و اسکرول را نرم‌تر می‌کند. ظاهراً نسخه‌ی آزمایشی MIUI 15 در دسترس گوشی‌ شیائومی ۱۳ اولترا و ردمی K60 پرو نیز قرار گرفته است.

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا