فیلم و سریال

سریال وکیل شگفت انگیز، تصاویر و بیوگرافی بازیگران + خلاصه داستان

سریال «وکیل شگفت انگیز» از امروز هشتم مهر ماه ۱۴۰۲ در ۲۲ قسمت از شبکه دوم سیما به نمایش در خواهد آمد. این سریال محصول سال ۲۰۲۲ کره جنوبی است.

سریال «وکیل شگفت انگیز» با نام اصلی Extraordinary Attorney Woo (وکیل ووی شگفت انگیز) محصول ۲۰۲۲ کره جنوبی است. این سریال داستان وکیل شدن دختر جوانی به نام « وو یونگ وو » را به تصویر می‌کشد که علیرغم ابتلا به اوتیسم، با نمرات درخشان از دانشکده حقوق فارغ‌التحصیل شده و با هوش و نابغه خود در حرفه وکالت سرآمد می‌شود. با کارمادیو همراه باشید تا درباره این سریال بیشتر بدانید.

ساعت پخش سریال وکیل شگفت انگیز

سریال «وکیل شگفت‌انگیز» از شنبه هشتم مهر ماه، شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱:۱۰ دقیقه از شبکه دو پخش خواهد شد و بازپخش آن روز بعد ساعت ۲:۱۵ بامداد، ۱۰ صبح و ۱۶:۲۰ خواهد بود.

سریال وکیل شگفت انگیز چند قسمت است؟

به گزارش کارمادیو، سریال وکیل شگفت انگیز در ۲۲ قسمت از شبکه دو سیما در مهر 1402 در حال پخش می باشد. فصل اول این سریال ۲۲ قسمت می باشد و فصل دوم این سریال نیز در دست ساخت می باشد.

درباره سریال وکیل ووی خارق ‌العاده

فصل اول سریال وکیل شگفت انگیز با موفقیتی چشم‌گیر به پایان رسیده است و برای تماشای ادامه‌ی ماجرای وو یونگ وو و لی جون هو باید حداقل دو سال صبر کنیم! برای آشنایی بیشتر با سریال کره ای وکیل شگفت انگیز ۲۰۲۲ در این مقاله با ما باشید.

این روزها، هر جا که می‌روید، داستان‌هایی در مورد سریال وکیل وو می‌شنوید. رتبه‌بندی بینندگان که در قسمت اول از 0.94٪ شروع شد، روند صعودی شدیدی را تجربه کرد و در نهایت در قسمت پایانی از 17/5٪ گذشت. سریال وکیل ووی خارق ‌العاده 2022 توانست به معنای واقعی کلمه شهرت و محبوبیت را از آن خود کند و در تمام مدت پخش خودش بر سر زبان‌ها باشد و در صدر سریال‌های درحال پخش نتفلیکس نیز قرار گیرد. اما چرا و چگونه این سریال تا این حد محبوب است؟

خلاصه داستان سریال وکیل ووی خارق ‌العاده 2022

این درام درباره وو یونگ وو، اولین وکیل اوتیستیک جمهوری کره است. او نابغه‌ای است که از دانشگاه ملی سئول با بالاترین معدل تا کنون فارغ‌التحصیل شده است و عاشق نهنگ‌ها و هرچیزی درباره آن‌ها است. حافظه عکاسی فوق‌العاده‌اش او را به یک وکیل درخشان تبدیل می‌کند، زیرا او نه تنها تمام قوانینی را که در کتاب‌ها خوانده است به راحتی به یاد می‌آورد، بلکه می‌داند که چگونه می‌توان آن‌ها را به بهترین شکل برای موکلان به کار برد. بنابراین او در موسسه حقوقی هانبادا، یکی از شرکت‌های حقوقی برتر کشور استخدام می‌شود. حالا او باید درکنار تمام محدودیت‌هایی که بخاطر (اوتیسم) سندرم اسپارگر درگیر آن‌هاست، تلاش کند گلیم خود را از آب بیرون بکشد.

بازیگران سریال Extraordinary Attorney Woo 2022

در این بخش بازیگران سریال کره ای وکیل ووی شگفت انگیز  ۲۰۲۲ را معرفی می‌کنیم.

پارک اون بین در نقش وو یونگ وو

پارک اون بین در نقش وو یونگ وو بازیگر سریال وکیل شگفت انگیز - کارمادیو

ستاره اصلی سریال کره ای وکیل وو، پارک اون بین Park Eun-bin متولد 4 سپتامبر 1992 است. پارک اون بین از کودکی در تبلیغات و فیلم و سریال‌های بسیاری حضور داشته است.

پارک اون بین در نقش وو یونگ وو

از معروف ترین آثاری که در آن‌ها حضور داشته است، می‌توان به سریال The King’s Affection 2021، سریال  2020 Do You Like Brahms، سریال Stove League 2020، سریال Judge Vs. Judge 2018 و سریال Hello My Twentues 2017 اشاره کرد.

کانگ ته اوه در نقش لی جون هو

کانگ ته اوه در نقش لی جون هو

کانگ ته اوه Kang Tae-oh، کسی که قلب تمام تماشاچیان این درام را ذوب کرده است، متولد 20 جون 1994 است. از دیگر سریال‌هایی که کانگ ته اوه در آن‌ها نقش‌آفرینی کرده است می‌توانیم به سریال Run On 2021، سریال Doom At your Service 2021، سریال The tale of Nokdu 2019 و سریال My First First Love 2019 اشاره کنیم.

کانگ کی یانگ در نقش جونگ میونگ سوک

کانگ کی یانگ در نقش جونگ میونگ سوک

کانگ کی یونگ Kang Ki-young متولد 14 اکتبر 1983 است. این بازیگر بیش از ده سال است که در سریال‌های متعددی حضور داشته است. از معروف ترین آثارش می‌توانیم سریال At Eighteen 2019، سریال What’s Wrong With Secretary Kim 2018، سریال Weighlifting Fairy Kim Book Joo 2017، سریال W 2016 و سریال Bring it On, Ghost 2016 را نام ببریم.

یون کیونگ ها در نقش چوی سو یون

یون کیونگ ها در نقش چوی سو یون

یون کیونگ ها Ha Yoon-kyung، دوست و پشتیبان همیشگی وو یونگ وو، متولد 20 اکتبر 1992 است و پیش از بازی در سریال کره ای وکیل ووی خارق ‌العاده ۲۰۲۲ در آثار دیگری مانند فیلم Go Back 2020، فیلم Taklamakan 2018، سریال She Would Never Know 2021، و سریال Hospital Playlist 2020-2021 حضور داشته است.

جو جونگ هیوک در نقش کوان مین وو

جو جونگ هیوک در نقش کوان مین وو

جو جونگ هیوک Joo Jong-hyuk متولد 27 جولای 1991 است. او پیش از بازی در سریال وکیل ووی خارق ‌العاده 2022، در آثاری مانند سریال Yumi’s Cells 2021-2022، سریال Happiness 2021، فیلم Warning: Do Not Play 2019 و فیلم 2019 Spring Again بازی کرده است.

بک جی وون در نقش هان شین یونگ

بک جی وون در نقش هان شین یونگ

به گزارش کارمادیو، بک جی وون Baek Ji-won متولد 1973 است. رئیس هانبادا و دوست پدر وو یونگ وو، شخصیتی که بارها در طول سریال نگران بودیم تا بخاطر رقابتش با ته سان، یونگ وو را طعمه قرار دهد ولی هرگز این کار را نکرد! اگر اهل تماشای سریال در ژانرهای مختلف باشید مطمئنا در نقش‌های متنوعی این بازیگر را به یاد دارید. برخی از درام‌هایی که بک جی وون در آن‌ها نقش داشته است می‌توان به سریال Mad For EachoTher 2021، سریال Encounter 2019، سریال Once Again 2020، سریال The Fiery Priest 2019، سریال Miss Lee 2019 و سریال I Have a Lover 2016 اشاره کرد.

جین کیونگ در نقش ته سو می

جین کیونگ در نقش ته سو می بازیگر سریال وکیل ووی شگفت انگیز - کارمادیو

جین کیونگ Jin Kyung را احتمالا بیش از هر اثر دیگری، با سریال پلی لیست بیمارستان بخاطر می‌آورید. این بازیگر متولد 27 مارس 1972 است و از سریال‌های معروف دیگرش می‌توانیم به سریال Homemade Love Story 2021، سریال Dr Romantic 2016-2020، سریال My Only One 2019 و فیلم The Witness 2018 اشاره کنیم.

دیگر بازیگران سریال وکیل ووی خارق ‌العاده 2022 عبارتند از:

  • جو هیون یونگ در نقش دونگ گو رامی
  • دائه هون چوی در نقش سونگ جون
  • جیون بائه سو در نقش وو گوانگ هو

سخن آخر

با معرفی و خلاصه سریال Extraordinary Attorney Woo 2022 همراهتان بودیم. در پاسخ به این سوال که فصل اول سریال وکیل ووی خارق ‌العاده 2022 چند قسمت است؟ باید بگوییم که این درام در 22 قسمت ساخته شده است و فصل دوم آن نیز دو سال دیگر پس از مرخص شدن کانگ ته او از سربازی ساخته خواهد شد. شما این سریال را تماشا کرده‌اید؟ نظرات خود درباره فصل اول سریال وکیل وو را با ما درمیان بگذارید. ممنون که با این مقاله همراه کارمادیو بودید.

 

 

4.3/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا