فیلم و سریال

معرفی ۱۰ انیمه برتر سال ۲۰۲۴ برای طرفداران انیمه

بسیاری از طرفداران و علاقه مندان صنعت انیمه در سال ۲۰۲۴ اشتیاق زیادی برای شروع انیمه های برتر دارند. در سال ۲۰۲۴ انیمه های زیاد و متنوعی در ژانرهای گوناگون پخش خواهند شد که می توانند هر بیننده ای را با هر نوع سلیقه ای به خود جذب کنند. در این مقاله از کارمادیو تصمیم داریم تا ۱۰ تا از بهترین انیمه های سال ۲۰۲۴ را به شما معرفی کنیم بنابراین تا اتمام مقاله همراه ما باشید.

بهترین انیمه های سال ۲۰۲۴

در ادامه این مطلب ۱۰ تا از بهترین انیمه های سال ۲۰۲۴ را با طیف متنوع و وسیعی که شما را سرگرم کنند، ذکر خواهیم کرد.

۱- هیولا شماره 8 – Kaiju No. 8

  • تاریخ انتشار: آپریل سال ۲۰۲۴
  • ژانر: فانتزی، اکشن و ماجراجویانه

یکی از هیجان انگیزترین انیمه های سال ۲۰۲۴، انیمه هیولا شماره ۸ است. برای درک بیشتر جذابیت آن، تریلر منتشر شده این انیمه را تماشا کنید. داستان انیمه هیولا شماره ۸ در کشور ژاپن اتفاق می افتد که به صورت مداوم تحت حمله هیولاها به اسم کایجو قرار می گیرد. کشور ژاپن برای مقابله با این کایجوها، نیروهایی آموزش داده است.

شخصی به نام کافکا هیبینو از زمان کودکی اش علاقه داشت که عضو نیروهای دفاع در مقابل کایجو شود اما تاکنون در ۳۲ سالگی نتوانسته که خودش را به خوبی اثبات نماید. در آخر یک کایجو از طریق دهان به بدنش وارد می شود و او را به یک نیمه کایجو- نیمه انسان تبدیل می کند. اکنون او با توانایی ها و قدرت های جدیدی که کسب کرده است دوباره سعی می کند تا به ارتش ملحق شود.

۲- فصل 3 کلاس درس نخبگان – Classroom of the Elite

  • تاریخ انتشار: ۳ ژانویه سال ۲۰۲۴
  • ژانر: هیجان انگیز و درام

در سال ۲۰۲۴ پیش بینی می شود، مجموعه کلاس درس نخبگان با انتشار فصل سوم برگردد. انیمه کلاس درس نخبگان با فضای منحصر بفرد خود در مورد یک مدرسه است که دانش آموزانش را بر طبق استعداد و شایستگی رتبه بندی می کند، موفقیت قابل ملاحظه‌ای را به دست آورد. شخصیت اصلی کلاس درس نخبگان، آیا نوکوجی نام دارد که در ظاهر بی ادعا به نظر می رسد ولی به طور پنهانی بسیار با استراتژی و باهوش عمل می کند.

۳- فصل 2 اوشی نو کو – Oshi no Ko

فصل 2 اوشی نو کو – Oshi no Ko

  • تاریخ انتشار: سال ۲۰۲۴
  • ژانر: فانتزی و درام

این مانگا بوسیله آکا آکاساکا نوشته شده و تصویرگری آن بوسیله منگو یوکواری صورت گرفته است. داستان انیمه اوشی نو کو در مورد یک پزشک جوان است که کشته می شود و روحش در بدن نوزادش تناسخ می شود. این انیمه توجه بسیاری از طرفداران مانگا را به خود جلب کرده است و قرار است در سال ۲۰۲۴ فصل دوم آن به عنوان یک انیمه اقتباسی منتشر شود.

انیمه اوشی نو کو رازهایی در دنیای مانگا است که تحت تاثیر اتفاقات غیرمنتظره و طوفانی از واقعیت قرار می گیرد.

۴- متصدی بار: لیوان خدا (Bartender: Glass of God)

  • تاریخ انتشار: آوریل سال ۲۰۲۴
  • ژانر: سنین

یکی از بهترین انیمه های سال ۲۰۲۴ متصدی بار: لیوان خدا است که در سال ۲۰۰۶ یک سریال ۱۱ قسمتی از آن منتشر شد ولی قرار است در سال ۲۰۲۴ فصل جدید آن با محوریت ماجراهای شخصیت اصلی ادامه یابد. داستان این انیمه در مورد یک شخصیت به نام ریو ساساکورا است که یک متصدی بار حرفه ای می باشد. ریو ساساکورا بهترین کوکتل ها را تهیه میکند و در  هر قسمت این متوجه خواهید شد که او چگونه با توجه به چالش و مشکلاتی که مشتریان با آن روبرو می شوند، نوشیدنی های خاص را نیز تهیه می نماید.

۵- افسانه (The Fable)

افسانه (The Fable)

  • تاریخ انتشار: سه ماهه اول سال ۲۰۲۴
  • ژانر: اکشن ، جنایی

یکی دیگر از بهترین انیمه های سال ۲۰۲۴، انیمه جذاب و اکشن افسانه است که داستان آن در مورد یک قاتل خطرناک و حرفه ای است که تمام سرمایه داران بزرگ، سیاستمداران و حتی مردم نیز از او می ترسند. ولی این قاتل حرفه ای و بسیار خطرناک برای یک ماموریت عجیب و غریب استخدام می شود تا در یکی از بدترین یاکوزا در اوساکا نفوذ نماید و بدون جلب توجه یا کشتن افراد دیگر مثل یک انسان عادی با یاکوزاها زندگی کند.

۶- شخصیت پایین‌رده توموزاکی مرحله دوم (Bottom-Tier Character Tomozaki)

  • تاریخ انتشار: ژانویه سال ۲۰۲۴
  • ژانر: عاشقانه ، درام

انیمه شخصیت پایین‌رده توموزاکی مرحله دوم یکی از بهترین انیمه های سال ۲۰۲۴ است که داستان آن بسیار جذاب و عاشقانه است. شخصیت اصلی این انیمه فردی به نام فومیا توموزاکی است که فردی منزوی از اجتماع و طرد شده است که بیشتر وقت خود را صرف بازی کردن می کند ولی با آنکه مهارت شگفت انگیزی در بازی ها دارد در تعاملات خود با افراد دیگر چندان موفق نیست و به همین علت شخصیتی درون گرا پیدا کرده است.

هینامی یکی از محبوب ترین دختران مدرسه است که همبازی اوست که به کمک فومیا می شتابد و سعی می کند به او برای غلبه آمدن بر چالش های شخصی خود در اجتماع کمک کند تا فومیا هم مانند سایر هم سن و سالان خود بتواند دوستانی را پیدا کند.

۷- خوشمزه در سیاهچاله (Delicious In Dungeon)

انیمه خوشمزه در سیاهچاله (Delicious In Dungeon)

  • تاریخ انتشار: ژانویه سال ۲۰۲۴
  • ژانر: خیال انگیز، کمدی

انیمه خوشمزه در سیاهچاله یکی از بهترین و جذاب ترین انیمه های سال ۲۰۲۴ است که ترکیب خارق العاده ای از تجارب آشپزی با ژانر خیال انگیز پدید آورده است. داستان انیمه خوشمزه در سیاهچاله در مورد سه دوست است که پس از بلعیدن خواهر آنها توسط یک اژدها، به یک سیاهچاله هزارتو وارد می شوند به این امید که بتوانند دوباره او را به زندگی بازگردانند.

اما این سه نفر آذوقه کمی با خود دارند بنابراین برای زنده ماندن ناچار می شوند هیولاهای داخل سیاهچاله را بخورند که در این بین، کوتوله ای خوش ذوق به گروه آن ها وارد می شود که آشپز ماهری است که علاوه بر تهیه غذاهای خوشمزه برای این گروه سه نفره، در عملیات نجات به کمک آن ها می شتابد.

۸- مرد تک مشتی فصل 3 (One Punch Man)

  • تاریخ انتشار: سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴
  • ژانر: کمدی ، اکشن

یکی از خاص ترین و جذاب ترین انیمه های قهرمان محور و اکشن سال های اخیر، مرد تک مشتی است که با رویکرد متفاوت و خاص خود به جهان، روزگار و زندگی ابرقهرمان سریعا به محبوبیت و شهرت زیادی رسید. انیمه مرد تک مشتی است همان قسمت ابتدایی هر بیننده ای را سورپرایز می کند ولی در این انیمه مثل انیمه های دیگر قرار نیست شاهد شکوفایی استعداد شخصیت اصلی در یک روند دشوار، طاقت فرسا و پرچالش باشید، در همان ابتدای انیمه با نیرومندترین موجود دنیا روبرو می شوید. شخصیتی که با چالش های دیگری از لحاظ روحی درگیر می شود و همین موضوع سختی ها و دشواری هایی برای او بوجود آورده است.

۹- بلیچ: جنگ خونین هزارساله: درگیری (Bleach: Thousand- Year Blood War- The Conflict)

  • تاریخ انتشار: زمانی نامعین در سال ۲۰۲۴
  • ژانر: درام، اکشن، کمدی

یکی از محبوب ترین انیمه ها از زمان انتشار تاکنون انیمه بلیچ است و آرک آخری آن تا امروز در دو بخش منتشر شده است. قسمت سوم و البته پایانی این مجموعه که ۱۳ قسمت خواهد داشت به عنوان یکی از بهترین انیمه های سال ۲۰۲۴ به مقابله هیجان انگیز و جذاب شخصیت منفی با کاراکتر رقیبش می پردازد.

۱۰- خادم سیاه فصل 4 (Black Butler: Season 4)

خادم سیاه فصل 4 (Black Butler: Season 4)

  • تاریخ انتشار: آوریل سال ۲۰۲۴
  • ژانر: کمدی، اکشن

پس از گذشت ۶ سال از پخش آخرین قسمت این انیمه محبوب، قرار بر این است که این انیمه با فصل چهارم خود بازگردد. داستان انیمه خادم سیاه در مورد کالج وستون یکی از معتبرترین مدارس کشور بریتانیا است که به دولت این کشور اجازه نمی دهد در آموزش دخالت کند ولی حوادث بسیار عجیبی در این مدرسه به وقوع می پیوندد.

جمع بندی

در سال پیش رو منتظر بازگشت بعضی از آثار محبوب و همچنین شروع انیمه های جدید باشید. سال ۲۰۲۴ سالی است که برای علاقمندان به انیمه هیجان انگیز خواهد بود زیرا انیمه های بسیار متنوعی در ژانرهای گوناگون پخش خواهند شد که با هر نوع سلیقه ای متناسب است. در این مقاله از کارمادیو ۱۰ تا از بهترین انیمه های سال ۲۰۲۴ را به شما دوستداران و علاقه مندان به انیمه معرفی کردیم که می تواند اوقات فراغت خوشی را برای شما عزیزان به ارمغان آورد.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا