فیلم و سریال

معرفی بازیگران سریال گناه فرشته + خلاصه داستان و دانلود

سریال گناه فرشته یکی از فیلم‌ های ساخته شده در سال ۱۴۰۲ است که از فیلمو پخش می‌ شود و ما در این مقاله از کارمادیو قصد داریم اطلاعات و خبرهای مربوط به این سریال که توسط حامد عنقا کارگردانی شده است را در اختیار شما قرار دهیم.

خلاصه داستان سریال گناه فرشته

داستان این سریال به صورت رسمی منتشر نشده است اما روابط عمومی سریال جمله مبهم و پر رمز و راز «آتیش چیز بدی نیست، اونچه اضافه است را می‌ سوزونه، چیزی موندنی باشه می‌ مونه!» منتشر کرده است به طور کلی آنچه از داستان این سریال لو رفته است درباره اتهام قتل فرشته است و وقتی که حامد برای دفاع از او وارد داستان پیچیده  و پر از اتفاقی می‌ شود که فکرش را نمی‌ کرده است!

زمان پخش و تعداد قسمت‌های سریال گناه فرشته

اولین قسمت سریال گناه فرشته در یکم دی ماه ۱۴۰۲ ساعت ۸ صبح به طور اختصاصی از فیلمو پخش شد و هر هفته جمعه ها در ساعت ۸ صبح، قسمت بعدی آن منتشر می شود که می توانید در همین صفحه این سریال را به صورت کامل خریداری و دانلود نمایید.

در ارتباط با فیلم گناه فرشته شاید بتوان گفت که سریال نیست و تعداد قسمت‌ های آن بیشتر از ۱۲ قسمت در نظر گرفته شده است.

بازیگران سریال گناه فرشته

بر اساس آنچه در تیزر ابتدایی سریال دیده شده است و اطلاعاتی که تاکنون توسط روابط عمومی آن منتشر گشته است بازیگران این سریال از حامد عنقا شامل موارد زیر است.

  • مهدی سلطانی بازیگر نقش مشفق

مهدی سلطانی بازیگر نقش مشفق در سریال گناه فرشته

مهدی سلطانی یکی از بازیگرانی است که در دهه ۹۰ با بازی در نقش‌ های جدی خود را در ذهن مخاطب ماندگار کرده است و بازی او در فیلم سریال در مسیر زاینده رود او را به بازیگری ماندگار در ذهن‌ ها تبدیل کرده است.

درک ح این بازیگر از موقعیت‌ هایی که در آن قرار می‌ گیرد و ایجاد شیمی درست میان رابطه شخصیت‌ های مقابل خود نقش‌ های او را به صورت نقش‌ هایی ماندگار در ذهن‌ ها ثبت کرده است.

بازی دیدنی او در سریال پدر به عنوان یک پدر دلسوز و مهربان که داغ اولاد دیده است و برای عروس خود پدری خوب است بسیاری از مخاطبان این فیلم را جذب اون کرده است. مهدی سلطانی همچنین با نقش منفی خود در سریال آقازاده به عنوان یک فرد با نفوذ و تمام  از هر فرصتی برای رسیدن به اهدافش استفاده می‌ کند توانسته است برطرفداران خود بیفزاید.

  • شهاب حسینی بازیگر نقش حامد تهرانی

شهاب حسینی بازیگر نقش حامد تهرانی در سریال گناه فرشته

این بازیگر زاده  14 بهمن سال 1352 از تهران است که اولین فرزند خانواده بوده و دو خواهر و یک برادر دارد و اصالت این بازیگر به تنکابن مازندران بر می گردد و چند سال از زندگی خود را در خرم آباد لرستان گذرانده است.

شهاب حسینی بعد از بازی در سریال شهرزاد چند سالی تمرکز خود را روی سینما گذاشت اما با بازی در نقش سرگرد و سریال پوست شیر باز هم عیار حرفه بازیگری خود را نشان داد و هم اکنون در نقش حامد تهرانی در فیلم گناه فرشته یکی از نقش‌ های  اصلی را دارد.

  • امیر آقایی بازیگر نقش نوید عشیری

امیر آقایی بازیگر نقش نوید عشیری در سریال گناه فرشته

این بازیگر و نویسنده در ۱۰ مرداد سال ۱۳۵۴ به دنیا آمد و برای اولین بار در سینما در فیلم ارتفاع پست به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا نقش آفرینی کرد و در سال‌ های اخیر در فیلم‌ های مختلفی از جمله نیلوفر به کارگردانی، چهار دیوار به کارگردانی بهمن قبادی، بی مادر به کارگردانی مرتضی فاطمی، شبگرد به کارگردانی فرزاد موتمن،شیفت شب به کارگردانی نیکی کریمی فیلم‌های مختلف دیگری نقش بازی کرده است.

امیر آقایی که در سریال اولین شب آرامش نشانه‌ های بازیگری حرفه‌ای خود را نشان داده است از دیگر بازگانی است که در فیلم گناه فرشته نقش آفرینی می‌ کند همچنین حضور این بازیگر در سریال آقازاده و بازی در نقش یک آقازاده عیاش و سودجو از امیر آقایی بازیگری پرطرفدار ساخته است.

  • پردیس پورعابدینی بازیگر نقش فرشته

پردیس پورعابدینی بازیگر نقش فرشته در سریال گناه فرشته

پردیس پورعابدینی زاده ۲۲ فروردین سال ۱۳۷۹ است و اولین فیلم خود را با نام آقازاده آغاز کرد و در این مدت در فیلم‌ های مختلفی مانند خائن کشی از مسعود کیمیایی و غریزه از سیاوش اسعدی نقش آفرینی کرده است.

پردیس پورعابدینی که در فیلم پیش رو در نقش محوری و اصلی فرشته حضور دارد یکی از بازیگران جوان و مستعدی است که با بازی در سریال آقازاده که توسط حامد عنقا ساخته شد قابلیت‌ های خود را نشان داده است.

پردیس پورعابدینی هنرپیشه نقش فرشته در گناه فرشته

این بازیگر جوان بعد از بازی در فیلم آقازاده سعی کرد از فضایی که دارند مراقبت کند و برای بار دوم توجه حامد عنقا جلب کند و در فیلم غربت نیز نقش بازی کرده و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را دریافت نماید.

  • لادن مستوفی هنرپیشه نقش مهتاب محتشم

لادن مستوفی هنرپیشه نقش مهتاب محتشم در سریال گناه فرشته

لادن مستوفی در این فیلم با بازی در نقش مهتاب محتشم قصد دارد چهره یک وکیل قدرتمند را به نمایش بگذارد که ‌ترین چالش‌ های زندگی خود را تجربه می‌ کند بیش از این نیست لادن مستوفی در فیلم دوران سرکشی به کارگردانی کمال تبریزی نقش ش یک مددکار اجتماعی دلسوز را بازی می‌ کرد که به دخترانی که در خانواده دچار خشونت خانگی شدند و با بی‌ مهری مجبور به ترک خانه شدن کمک می‌ کند.

  • آشا محرابی

آشا محرابی بازیگر سریال گناه فرشته

آشا محرابی، در ۳۱ مرداد ۱۳۵۲ در تهران زاده شد. او فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی در رشته مترجمی زبان انگلیسی و دوره کارشناسی ارشد در رشتهٔ روابط بین‌الملل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز است.

او هم‌زمان با تحصیلات دانشگاهی‌اش، به کانون هنری حمید سمندریان رفت و فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی از کانون سمندریان شد. وی همچنین فارغ‌التحصیل کارگردانی و فیلمسازی از سینمای جوان بوده و دوره فیلمنامه‌نویسی را هم در کلاس‌های ناصر تقوایی در آموزشگاه کارنامه گذرانده‌است. همچنین لازم است ذکر شود که آشا فارغ‌التحصیل فیلمسازی از کانادا نیز هست.

  • نفس بازغی بازیگر نقش تینا

نفس بازغی بازیگر نقش تینا در سریال گناه فرشته

نفس بازغی بازیگر نوجوان سریال گناه فرشته است که نقش تینا را بازی می کند. نفس بازغی قبل از حضور در سریال گناه فرشته تجربه بازیگری نداشت و این اولین حضور او در برابر دوربین است.

نفس بازغی دختر مستانه مهاجر و پژمان بازغی است. او متولد سال ۱۳۸۷ است و اکنون ۱۵ سال سن دارد. پدر و مادر نفس بازغی دو سال قبل از هم جدا شدند، او در مقابل دوربین عکاسان با هردوی آنها دیده می شود و به نوعی پدر و مادرش قبل از اینکه او بازیگر شود، دخترشان را به جامعه هنری معرفی کرده اند.

سایر بازیگران

  • دیبا زاهدی
  • فخرالدین صدیق شریف
  • سید مهرداد ضیایی
  • با حضور بهروز رضوی

دیگر عوامل

  • تهیه کننده، نویسنده و کارگردان گناه فرشته: حامد عنقا
  • فیلمبردار: زنده یاد مرتضی پورصمدی
  • تدوینگر: میثم مولایی
  • طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف
  • مدیر صدابرداری: وحید دوزنده
  • مدیر تولید: افشین قلی‌ پور
  • مدیر پشتیبانی: سید علی اسلامی
  • موسیقی: ستار اورکی
  • طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق
  • طراح گریم: مهرداد میرکیانی
  • سرپرست گروه کارگردان: احسان سجادی حسینی
  • مدیر برنامه‌ریزی: مجید رضا فاضلی
  • منشی صحنه: علیرضا فرحزادی
  • طراح جلوه‌های ویژه بصری: امیر ولی خانی
  • سرپرست جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک
  • عکاس: آرش شاه محمدی
  • مجری طرح: رسانه مهر طه

حامد عنقا کارگردان سریال

حامد عنقا در مقام سردبیر روزنامه و مجله پا به عرصه فیلمنامه نویسی گذاشت و نزدیک ۳ دهه است که در سینما و تلویزیون مشغول به فعالیت می باشد و اولین سریال او تحت عنوان سریال قلب یخی است که در سه فصل تولید شد که این سریال در سال‌ هایی که هنوز نمایش خانگی رسانه‌ های متعهد نداشت و عرضه محصولات به شکل دی وی دی صورت گرفت به یکی از سریال‌ های پرطرفدار تبدیل شده بود.

توجه به ماجراها و اتفاق‌ های روز از حامد عنقا نویسنده باهوش و فرصت شناس ساخته است او در بازنمایی رخدادهای روز جامعه نویسنده‌ای ماهر است. این کارگردان در مقام تهیه کننده و نویسنده نیست به اصول انسانی و معنویت توجه بسیاری دارد و برای تمام آثاری که او به نگارش درآورده است در مقابل سیاهی‌ های منفی همیشه یک الگوی انسانی درست برای نشان دادن به مخاطب دارد.

این کارگردان، نویسنده و تهیه کننده، فیلم‌ های پرمخاطبی چون سریال پدر، نردبام آسمان، تنهایی لیلا، انقلاب زیبا و بر سر دوراهی را نگارش کرده است.

خرید و دانلود سریال گناه فرشته

قسمت ۱ گناه فرشته

قسمت ۲ گناه فرشته

قسمت ۳ گناه فرشته

قسمت ۴ گناه فرشته

قسمت ۵ گناه فرشته

قسمت 6 گناه فرشته

قسمت 7 گناه فرشته

قسمت 8 گناه فرشته

قسمت 9 گناه فرشته

قسمت 10 گناه فرشته

قسمت 11 گناه فرشته

قسمت 12 گناه فرشته

جمع بندی

در این مقاله به بررسی سریال گناه فرشته و معرفی بازیگران و دیگر عوامل آن پرداختیم تا شما با شناخت آنها از این فیلم شناخت نسبی پیدا کنید حال اگر می‌ خواهید با داستان فیلم سرزمین مادری و بازیگران آن  آشنا شوید می توانید با کلیک بر روی (بازیگران سریال سرزمین مادری / خلاصه داستان و علت توقیف)  تمام اطلاعات مربوط به آن را دریافت کنید.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا