اخبارتکنولوژی

آیفون 15، آیفون پرو و iPhone Pro max معرفی شد / تصاویر + مشخصات

به گزارش کارمادیو، شهریور ماه هر سال برای اهالی دنیای فناوری زمان جذابی است؛ چه برای آن‌ها که طرفداران سرسخت محصولات اپل هستند و چه آن‌ها که چندان هم علاقه‌ای به این غول فناوری ندارند، اما مشتاق مطلع شدن از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا هستند.

تب و تاب مراسمی که کوپرتینونشین‌ها ساعت ۲۰:۳۰ امشب برگزار می‌کنند توجه رسانه‌ها را جلب کرده و ویترین وب‌سایت‌های حوزه تک را قبضه کرده و تیتر یک روزنامه‌های این حوزه در دنیا شده است.

گفته می‌شود که در رویداد Wonderlust، گوشی‌های آیفون ۱۵، آیفون ۱۵ پلاس، آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس با تغییرات چشم‌گیری از راه می‌رسند؛ اما شاید مهم‌ترین تغییرات برای مدل‌های پرو باشد که علاوه‌بر پورت موردانتظار USB-C، از فریم تیتانیومی، دوربین تله‌فوتو پریسکوپی، نمایشگری با حاشیه‌های بسیار باریک و تراشه‌ی ۳ نانومتری A17 بهره خواهند برد.

 آیفون 15، آیفون پرو و iPhone Pro max معرفی شد / تصاویر + مشخصات

انتظار می‌رود که اپل در رویداد روز سه‌شنبه، در کنار آیفون ۱۵، از ساعت‌های هوشمند جدیدش نیز رونمایی کند. حال باید منتظر بمانیم تا غول دنیای فناوری، علاوه‌بر موارد قطعی، اطلاعات بیشتری همچون قیمت آیفون جدیدش را نیز اعلام کند. آیفون 15 هم از قابلیت داینامیک ایلند برخورداره.

معرفی آیفون 15 پرو

جنس بدنه تیتانیوم خواهد بود و در سایز 6.1 و 6.7 اینچی منتشر خواهد شد. تیم‌کوک می‌گوید این نسخه از آیفون پرو، حرفه‌ای ترین آیفونی است که تا کنون اپل ساخته است.

ویژگی ارتباط ماهواره‌ای برای درخواست کمک، حالا در کشورهای بیشتری در دسترس قرار گرفته است. حالا، اپل ویژگی کمک جاده‌ای (جایی که آنتن موبایل وجود ندارد) را هم اضافه کرده است.

اپل می گوید تیتانیوم به شدت مستحکم ولی بسیار مقاوم است. آیفون ۱۵ پرو، کم‌ترین حاشیه نمایشگر را بین آیفون‌ها دارد. «سرامیک شیلد» که محافظ نمایشگر است، از همیشه مستحکم‌تر شده است.

در واقع شاسی اصلی آیفون 15 پرو و پرو مکس از آلومینیوم ساخته شده و پوشش بیرونی از تیتانیوم ساخته شده است.

آیفون 15 پرو و پرو مکس

آیفون 15 و 15 پرو با پردازنده 3 نانومتری A17 Pro عرضه می‌شود. پردازنده A17 Pro از Ray Tracing پشتیبانی می‌کند و به باید منتظر بازی‌های با گرافیک بسیار بهتری روی آیفون باشیم. پردازنده A17 Pro بدون ارسال اطلاعات شما به فضای ابری می‌تواند ۳۵ تریلیون عملیات را در لحظه انجام دهد. پردازنده آیفون 15 پرو انقدر قویه که می تونید بازی رزیدنت اویل کامپیوتر رو روش بازی کنید.

دوربین آیفون ۱۵ پرو نیز مانند آیفون ۱۵ به صورت ۴۸ مگاپیکسلی می باشد.

 تمامی ویژگی های آیفون 15 پرو

 تمامی ویژگی های آیفون 15 پرو

 

قیمت آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس

قیمت آیفون ۱۵ پرو در نسخه ۱۲۸ گیگ از ۹۹۹ دلار می باشد و قیمت آیفون ۱۵ پرو مکس در نسخه ۲۵۶ گیگ از ۱۱۹۹ دلار شروع می شود. همچنین قیمت آیفون های قبلی نیز کاهش پیدا کرده است.

 

 

 

منبع: کارمادیو

3/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا