اخبارتکنولوژی

اپل به صورت رسمی از Apple Watch Series 9 رونمایی کرد

به گزارش کارمادیو، اپل به صورت رسمی از Apple Watch Series 9 رونمایی کرد.  اپل واچ سری 9 از پردازنده جدید S9 استفاده می‌کند که در مقایسه با نسل قبل تا 60 درصد در عملکرد پردازشی و تا 30 درصد در عملکرد گرافیکی بهبود پیدا کرده است. اپل واچ سری ۹، بدون کوچک‌ترین تغییر ظاهری مشهود، معرفی شد!

اپل به صورت رسمی از Apple Watch Series 9 رونمایی کرد

اپل واچ جدید با چیپ جدید s9 معرفی میشود، و 30 درصد نسبت به نسل قبلی سریع‌تر است. اپل واچ حالا آنقدر قدرتمند شده که نیازی ندارد صحبت شما با سیری را به فضای ابری بفرستد – در عوض پردازش روی خود دیوایس و با پردازنده قدرتمند انجام می‌شود.

با استفاده از watchOS 10، می‌توان از قابلیت «Name Drop» استفاده کرد. (به اشتراک گذاری شماره تماس بین دو نفر – صرفا با نزدیک کردن اپل‌واچ‌ها به یکدیگر)

روشنایی صفحه‌نمایش اپل واچ سری 9 به  2000 نیت رسیده است که مشابه اپل واچ اولترا شده است.  اپل واچ سری 9 دارای صفحه نمایش رتینا همیشه روشنه و روشنایی حداکثر 2000 نیت و 2 برابر روشنایی سری 8 دارد و می تواند برای استفاده در سینما یا شب تا 1 نیت روشنایی کاهش یابد.

 اپل واچ سری 9 دارای قابلیت دابل تب است و اگه دوبار انگشتاتون رو بهم دیگه بزنید تماس ها پاسخ داده یا قطع میشن.

 اپل واچ سری 9 دارای این رنگ ها خواهد بود

رنگ بندی اپل واچ ۹

تیم کوک در گفتگویی با مادر طبیعت (!) اعلام کرد تا سال ۲۰۲۳ همه محصولات اپل که تولید می‌شوند «کربن-صفر» خواهند بود. اپل می‌گوید در پروسه ساخت اپل واچ سری ۹، توانسته تولید و انتشار کربن را کاهش دهد – با استفاده مجدد از آلومینیوم و … .  اپل دیگر از متریال چرم (بخاطر مقدار کربن بالا) بخاطر مسائل زیست محیطی استفاده نخواهد کرد و دیگه حتی بند چرمی عرضه نخواهد کرد.

نگاه کلی به اپل واچ سری 9 Apple Watch

نگاه کلی به اپل واچ سری 9 Apple Watch 

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا