تکنولوژی

تصاویر و مشخصات فنی شیائومی ردمی K60 اولترا (Xiaomi Redmi K60 Ultra) + قیمت

به گزارش کارمادیو، پس از مدت‌ها انتظار سرانجام شیائومی ردمی K60 اولترا (Xiaomi Redmi K60 Ultra) معرفی شد. این محصول در واقع نسخه چینی شده گوشی شیائومی ۱۳ تی پرو است و اشتراکات بسیار زیادی با آن دارد. پرچمدار جدید شیائومی از چیپست دایمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس که قدرتمندترین تراشه موبایل ساخت شرکت مدیاتک است، قدرت می‌گیرد.

مشخصات شیائومی ردمی K60 اولترا

این گوشی هوشمند ردمی به نمایشگر 6.67 اینچی امولد با رزولوشن 1.5K و رفرش ریت 144 هرتز مجهز شده است که حداکثر روشنایی برابر 2600 نیت دارد. این دستگاه از تراشه PixelWorks X7 بهره می‌برد تا کیفیت بالاتری را در اختیار کاربران قرار دهد.

قدرت ردمی K60 اولترا توسط تراشه 8 هسته‌ای و 4 نانومتری مدیاتک دایمنسیتی 9200 پلاس با حداکثر فرکانس 3.35 گیگاهرتز تأمین می‌شود. این دستگاه از رم LPPDR5X با حداکثر ظرفیت 24 گیگابایت بهره می‌برد و در بالاترین نسخه 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی دارد.

روی پنل پشتی این دستگاه دوربین اصلی سه‌گانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX800 قرار دارد که از لرزشگیر اپتیکال هم بهره می‌برد. جدیدترین گوشی ردمی همچنین به دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی پرتره مجهز شده است. کاربران برای ثبت تصاویر سلفی و تماس‌های تصویری نیز به یک سنسور 16 مگاپیکسلی دسترسی دارند.

نرژی پرچمدار ردمی توسط یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی تأمین می‌شود. از سایر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از شبکه 5G، وای‌فای 7، بلوتوث 5.3 و استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار اشاره کرد.

تصاویر و مشخصات فنی شیائومی ردمی K60 اولترا (Xiaomi Redmi K60 Ultra) + قیمت

قیمت گوشی شیائومی ردمی K60 اولترا

قیمت این گوشی در کانفیگ پایه (مجهزبه ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی) ۲٬۵۹۹ یوان (۳۶۰ دلار) است و قوی‌ترین کانفیگ آن مجهز به ۲۴ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی، ۳٬۵۹۹ یوان (۴۹۵ دلار) قیمت دارد. قیمت آن در ایران بر اساس نرخ دلار از ۲۵ میلیون تومان به بالا خواهد بود.

معایب شیائومی ردمی کا ۶۰ اولترا

از معایب شیائومی ردمی K60 اولتر می‌توان به نبود دوربین تله فوتو، عدم پشتیبانی از شارژ بی‌سیم یا معکوس، حذف کارت حافظه اشاره کرد. ناگفته نماند که این محصول وزن نسبتا بالایی هم دارد.

مزایای Xiaomi Redmi K60 Ultra

به‌طورکلی، مزایا گوشی شیائومی ردمی K60 اولتر شامل عمر بالای باتری، شارژ فوق سریع 120 وات، پشتیبانی از فیلمبرداری 4K، کیفیت مناسب بلندگوها، عملکرد عالی دوربین‌ها و پردازنده قدرتمند 5G می‌شود.

منبع: پارت نیوز

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا