تکنولوژی

بهترین گوشی ۸ میلیون تومانی بازار ایران در مرداد ۱۴۰۲

اگر به‌دنبال خرید موبایل جدیدی هستید که قیمتش بین هفت تا هشت‌میلیون تومان و نمایشگرش OLED و طراحی‌اش رده‌بالا باشد، گلکسی A24 سامسونگ مخصوص شما است. گوشی سامسونگ گلکسی A24 به‌لطف باتری پرظرفیتش تا دو روز شارژدهی می‌کند. با کارمادیو همراه باشید.

مشخصات فنی گلکسی A24

گلکسی A24 از صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی AMOLED با وضوح Full HD پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد. دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی این گوشی نیز در بریدگی قطره‌ای بالای نمایشگر آن قرار گرفته است.

گلکسی A24 به تراشه‌ی Helio G99 مدیاتک مجهز شده است و در چند مدل با ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد. گفتنی است این دستگاه از درگاه microSD نیز پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های گوشی مقرون‌به‌صرفه‌ی جدید سامسونگ می‌توان به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با پشتیبانی از لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) و دوربین اولتراواید ۵ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی اشاره کرد.

گوشی هوشمند گلکسی A24 به‌طور‌پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۱۳ و رابط‌ کاربری One UI 5.1 عرضه خواهد شد. انرژی لازم برای کار با این دستگاه را نیز باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ ۲۵ وات تأمین می‌کند.

مشخصات فنی گلکسی A24

سیستم دوربین Galaxy A24 Samsung

کیفیت دوربین گلکسی A24 سامسونگ به لطف استفاده از فناوری هوش مصنوعی و پیکربندی بهتر لنزها، نسبت به نسل قبلی بهبود بسیار چشم‌گیری پیدا کرده است. در پنل پشتی این گوشی میان‌رده سامسونگ شاهد قرارگیری سه سنسور دوربین هستیم که شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، سنسور ۵ مگاپیکسلی اولترا واید و لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شود. سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی این گوشی که از لرزشگیر اپتیکال نیز بهره می‌برد، کیفیت بسیار خوبی دارد و رنگ‌ها، کنتراست و جزئیات تصاویر را به خوبی ثبت می‌کند. همچنین این دوربین حالت‌های تصویربرداری مختلفی دارد و با استفاده از واحد پردازش تصویر پیشرفته نتایج مناسبی را ارائه می‌دهد. در شرایط نوری نامناسب نیز این دوربین عکس‌های خوبی می‌گیرد و نویز زیادی در تصاویر دیده نمی‌شوند.

دوربین اولترا واید گلکسی A24 نیز می‌توانند همانند دوربین اصلی تمام جزئیات، رنگ‌ها و نور را در تصاویر به ثبت برساند و کیفیت بسیار مطلوبی دارد. دوربین ماکروی این گوشی نسبت به نسل قبلی بسیار بهتر شده و از لحاظ ثبت جزئیات عملکرد قابل قبولی دارد، اما به طور کلی خیلی نمی‌توان روی کیفیت تصاویر آن حساب باز کرد. سامسونگ به عنوان دوربین سلفی در حفره‌ی نمایشگر، از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی استفاده کرده که کیفیت مناسبی برای یک گوشی هوشمند میان‌رده دارد و حالت‌های تصویربرداری مختلفی را نیز به کاربران ارائه می‌دهد.

بهترین گوشی ۸ میلیون تومانی

گوشی موبایل Galaxy A24 سامسونگ که به تازگی معرفی شده است، توانسته در این چند ماه اخیر به لیست پر فروش ترین موبایل در فروشگاه های معتبر دست پیدا کند که قیمت مناسب و ارزش خرید بالای دارد. اگر شما هم می خواهید یک گوشی موبایل جدید تا قیمت ۸ میلیون تومان برای خود خریداری کنید، یکی از پیشنهاد ها خرید گلکسی A24 می باشد که پشتیبانی نرم افزاری خوبی هم دارد.

جمع بندی

گلکسی A24، میان‌رده‌ی جدید سامسونگ است که قابلیت‌ها و امکانات خوبی را نسبت به قیمت مناسبش به کاربران ارائه می‌دهد و به طور کلی می‌تواند از پس انجام همه‌ی امور روزانه‌ی کاربران به خوبی بر بیاید. این گوشی نمایشگر شفاف و باکیفیتی دارد که از رفرش ریت ۹۰ هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند. شارژدهی و قدرت پردازشی این محصول نیز بسیار مناسب است و دوربین اصلی آن عکس‌های بسیار باکیفیتی را به ثبت می‌رساند. در رنج قیمتی گلکسی A24 سامسونگ می‌توان به رقبای بسیار خوبی از دیگر برندها نظیر ردمی نوت ۱۱ پرو شیائومی و گلکسی M33 5G سامسونگ نیز اشاره کنیم که اولی سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی دارد و از سرعت شارژ ۶۷ واتی نیز پشتیبانی می‌کند و گوشی دومی نیز از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و اینترنت ۵G پشتیبانی می‌کند.

 

3.8/5 - (14 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا