خواندنی

اقلام پلاستیک عروس

خرید جهیزیه همیشه شیرین و البته همراه با چالش‌های زیاد است. مثلا خانواده عروس نمی‌دانند که برای سرویس پلاستیک عروس چه لوازمی مهم و کاربردی است. پس زمان زیادی را یا در بازار برای جستجو می‌گذرانند یا از اقوام و آشنایان خود که تجربه خرید جهیزیه برای دخترخانم‌هایشان را دارند، پرس‌وجو می‌کنند. اگر شما هم با این چالش مواجه هستید، خبر خوش آنکه مطالعه این متن، بسیار کمکتان خواهد کرد.

ظروف فریزری پلاستیکی یکی از کاربردی‌ترین ظروفی است که در هر آشپزخانه‌ای باید وجود داشته باشد. به‌ویژه در حال حاضر که بیشتر خانواده‌ها از فریزرهای مدرن برای ذخیره مواد غذایی خود استفاده می‌کنند. تولیدکنندگان نیز با درنظر گرفتن سلیقه و نیاز مشتری، محصولات متنوع پلاستیکی را تولید و روانه بازار کرده‌اند. فقط لازم است که هنگام خرید این وسایل نکات زیر را درنظر بگیرید:

  • پلاستیک مرغوب: حتما حواستان باشد که از برندی مطرح و فعال در این حوزه مانند هوم کت خرید کنید. زیرا این شرکت‌ها هرگز محصولات خود را با پلاستیک نامرغوب تولید نمی‌کنند. پلاستیک استفاده شده در ساخت ظروف فریزری پلاستیکی هوم کت، از بهترین مواد و محصولات هوم کت با استفاده از به‌روزترین تکنولوژی دنیا تولید شده است.

  • قیمت مناسب: پلاستیک معمولا ارزان‌تر از ظروف شیشه‌ای، سرامیکی و استیل است، از این روی طرفداران زیادی دارد. با این حال هرگز کیفیت محصول را فدای قیمت نکنید. خرید از فروشگاه‌های معتبر، تضمین قیمت ظروف پلاستیکی را نیز به همراه دارد.  قیمت سرویس پلاستیک عروس نیز همانند سایر محصولات این برند، مناسب و به‌صرفه است.

  • شستشوی آسان: شستشوی آسان ظروف نیز اهمیت زیادی دارد؛ اینکه لکه، چربی و کثیفی به راحتی از روی این ظروف پاک شوند و خانم خانه را با مشکل مواجه نکند نیز، مهم است. برخی از ظروف فریزری را می‌توان با خیال راحت درون ماشین ظرفشویی قرار داد و شست.

  • درب محکم: هنگام خرید این محصول توجه کنید که درب محکمی داشته باشد. زیرا باید مانع از ورود و خروج هوا و انتقال آن به مواد غذایی شوند. ضمن اینکه از ورود میکروب، باکتری و موادی که بر طعم و بوی مواد غذایی تاثیر می‌گذارد نیز جلوگیری می‌کند.

ظروف پلاستیکی پذیرایی

برخی از ظروف پذیرایی نیز از جنس پلاستیک تولید می‌شوند و در بازار موجود است. این ظروف به دلیل آنکه از پلاستیک مرغوب ساخته شده‌اند، در برابر ضربه و شکستن، مقاومند. ضمن اینکه وزن کمی دارند و استفاده از آنها به‌ویژه در مسافرت و پیک‌نیک که نگران شکستن آنها هستیم، بسیار به صرفه و امن است. قیمت بسیار مناسبی هم نسبت به ظروف پذیرایی شیشه‌ای یا بلور دارند و این به اقتصاد خانواده کمک می‌کند. خوشبختانه طرح‌های زیبا و مدل‌های مختلف با رنگبندی متنوع از این محصول را می‌توانید در بازار پیدا کنید.

وسایل نظافتی پلاستیکی

وسایل نظافتی پلاستیکی از دیگر اقلام موجود در سرویس پلاستیک عروس است که می‌توانید با قیمت مناسب نسبت به انواع دیگر وسایل نظافتی تهیه کنید. از وسایل نظافتی پلاستیکی می‌توان به تی شو، ست زباله و توالت شوی، ست سرویس بهداشتی پلاستیکی، سطل آب، سطل تی شو پدال‌دار، فرچه توالت و… اشاره کرد.

لوازم پلاستیکی آشپزخانه

لوازم پلاستیکی آشپزخانه اقلام مختلفی را شامل می‌شود. از انواع جاحبوباتی، بانکه، سبد، آبکش و لگن گرفته تا انواع ظروف نگهدارنده غذا، فایل‌های کشویی، باکس‌ها، جای سیب‎زمینی و پیاز و… را می‌توان در لوازم پلاستیکی آشپزخانه قرار داد. اما اگر به دنبال خرید لوازم پلاستیکی آشپزخانه به عنوان جهیزیه هستید، پیشنهاد می‌کنیم ست پلاستیک عروس را انتخاب کنید که کاربردی‌ترین لوازم پلاستیکی را دارد. شما می‌توانید به سایت هوم کت مراجعه کنید و ضمن مشاهده جدیدترین لوازم پلاستیکی آشپزخانه هوم کت، از قیمت و نحوه خرید این محصولات هم مطلع شوید.

سرویس بهداشتی پلاستیکی

سرویس بهداشتی پلاستیکی عروس برای هر خانه‌ای لازم است. این سرویس به طور معمول شامل اقلام زیر است:

  • یک عدد سطل پدال دار؛

  • یک عدد فرچه؛

  • یک عدد جا مسواکی؛

  • یک عدد لیوان؛

  • یک عدد جامایع؛

  • یک عدد جاصابونی؛

هوم کت یکی از تولیدکنندگان برتر سرویس بهداشتی پلاستیکی است که مدل‌های متنوعی از این محصول را برای مصرف مشتریان خود با قیمت مناسب و کیفیت عالی تولید و روانه بازار کرده است. برخی از مدل‌های محبوب سرویس بهداشتی هوم کت عبارت‌اند از:

  • ست سرویس بهداشتی گرد مایا؛

  • ست سرویس بهداشتی مایسا؛

  • ست سرویس بهداشتی روژا؛

  • ست سرویس بهداشتی روما؛

خرید جدیدترین سرویس پلاستیک عروس از هوم کت

 با مراجعه به سایت فروشگاهی هوم کت، علاوه‌بر مشاهده تنوع قابل توجهی از ظروف پلاستیکی خانه و آشپزخانه، جدیدترین مدل‌های سرویس پلاستیک عروس را مشاهده می‌کنید که ضمن طراحی زیبا و داشتن اقلام کاربردی، قیمت و کیفیت مناسبی هم دارند. شما می‌توانید ست سرویس پلاستیکی عروس هوم کت را به دو روش اینترنتی و همچینن حضوری خریداری کنید.

عوامل اثرگذار بر قیمت صندلی پلاستیکی

صندلی پلاستیکی یکی از وسایلی است که به دلایل مختلف از جمله قیمت مناسب نسبت به صندلی چوبی و فلزی و همچنین وزن سبک، طرفداران زیادی به‌ویژه در رستوران، کافی‌شاپ و حتی مطب و موسسات آموزشی دارد. اما شاید هنگام خرید این محصول با تنوع قیمت موجه شوید. از این روی در این متن به عوامل اثرگذار بر قیمت صندلی پلاستیکی پرداخته‌ایم تا بدانید چرا باید برای صندلی موردنظر خود، هزینه مشخص‌شده را پرداخت کنید. یا آیا قیمتی که برای صندلی پلاستیکی انتخابی شما تعیین شده است، مناسب است یا خیر!

مواد اولیه مورد استفاده

یکی از اصلی‌ترین عوامل تاثیرگذار در قیمت صندلی، مواد اولیه‌ای است که در ساخت آن استفاده می‌شود. هرچه پلاستیک استفاده شده درجه یک و مرغوب باشد، قیمت محصول تولیدی هم افزایش می‌یابد.

 طراحی و کیفیت ساخت

صندلی‌ را در طرح و رنگ‌‌های مختلف می‌سازند. هرچه طراحی آن شیک‌تر و زیباتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر است. مثلا قیمت صندلی‌هایی که پایه تاشو دارند، متناسب با آرگونومی بدن ساخته شده‌ باشند نسبت به صندلی‌های ساده‌تر، بیشتر است. ضمن اینکه کیفیت ساخت نیز اهمیت زیادی در تعیین قیمت دارد. کافی است صندلی را از نزدیک لمس کنید، قطعا متوجه کیفیت ساخت صندلی‌های مختلف خواهید شد.

 برند

برند نیز تاثیر قابل توجهی بر قیمت صندلی پلاستیکی دارد. هرچه برند مشهورتر باشد، کیفیت ساخت، مواد اولیه استفاده شده، طراحی، رنگبندی و طول عمر صندلی نیز بیشتر است. در واقع برندهای مشهوری چون هوم کت هرگز محصولی بی‌کیفیت را تولید نمی‌کنند. چون به حقوق مشتریان خود احترام می‌گذارند و شعارشان رضایت مشتری است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت فروشگاهی هوم کت تنوع قابل قبولی از انواع صندلی پلاستیکی با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب را مشاهده کنید. از پرفروش‌ترین صندلی‌های هوم کت می‌توان مدل‌های زیر را نام برد که با قیمت مناسب به فروش می‌رسد.

  • صندلی تاشو بزرگ هوم کت؛

  • صندلی تاشو کوچک هوم کت؛

  • صندلی تاشو پایه فلزی هوم کت؛

  • صندلی کودک هوم کت؛

  • صندلی راک کودک هوم کت؛

  • صندلی چفتی هوم کت؛

  • صندلی پایه آلومینیوم هوم کت؛

  • صندلی چفتی پایه فلزی هوم کت؛

  • صندلی حمام هوم کت؛

 ابعاد و اندازه

طبیعی است که پلاستیک مصرفی در تولید صندلی نیز بر افزایش یا کاهش قیمت این محصول تاثیرگذار است. هرچه ابعاد و اندازه صندلی بزرگ‌تر باشد، قیمت آن نیز بیشتر است. البته ممکن است طراحی و رنگ‌بندی تاثیر بیشتری در ابعاد صندلی داشته باشد. مثلا یک مدل صندلی که کوچکتر از مدل دیگری است، به دلیل آنکه طراحی آن مدرن‌تر و رنگبندی جذاب‌تری دارد، گران‌تر باشد. ضمن اینکه اگر جایی دیدید که صندلی‌های بزرگ اما با قیمت بسیار پایین را می‌فروشد و اتفاقا برند شناخته‌شده‌ای هم نیست، به کیفیت مطلوب آن شک کنید.

خرید جدیدترین صندلی پلاستیکی قیمت مناسب از هوم کت

هوم کت یکی از تولیدکنندگان محصولات پلاستیکی خانه و آشپزخانه با سال‌ها سابقه فعالیت در این حوزه است. این شرکت ایرانی با استفاده از به‌روزترین تکنولوژی روز دنیا و پلاستیک مرغوب، همواره در تلاش است تا محصولی مناسب و درخور شان خانواده ایرانی تولید کند. فراهم‌کردن بستر خرید به صورت اینترنتی یکی از خدماتی است که هوم کت برای رفاه حال مشتریان خود درنظر گرفته است تا شما بدون اتلاف وقت و هزینه بیشتر، در حالی که در خانه یا محل کارتان هستید، به راحتی آب خوردن جدیدترین صندلی پلاستیکی با قیمت مناسب را از این شرکت خریداری کنید.

ضمن اینکه این برند خوش‌نام ایرانی با فروش عمده صندلی پلاستیکی این امکان را فراهم کرده است تا کسب‌وکارهایی همچون رستوران‌ها، مهد کودک‌ها، کافی‌شاپ، موسسات آموزشی و… که به تعداد بالایی از این محصول نیاز دارند، بتوانند کالای موردنیاز خود را با قیمتی به صرفه خریداری کنند.

کافی است یک بار از فروشگاه اینترنتی هوم کت خریداری کنید تا متوجه شوید که هوم کت ویر به سه اصل پرداخت امن، خرید راحت و تضمین اصل‌بودن کالا پاینبد است. به محض ورود به سایت با تنوعی زیادی از کالاهای هوم کت رو‌به‌رو می‌شوید و هر آنچه که در خانه‌تان نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند را در آنجا خواهید یافت.

3.2/5 - (4 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا