خواندنی

ارزش افزوده از طریق پیام‌های تسلیت اختصاصی

در زندگی همه ما روزهایی هست که دچار سوگ عزیزان و اطرافیان خود می‌شویم. در این زمان‌ها همیشه افرادی که کنار ما بوده‌اند و در روزهای سخت ما را همراهی کرده‌اند، در خاطرمان می‌مانند. زیرا در روزهای سخت است که ما نیاز به همدلی دیگران داریم.

همچنین در تقویم ما مناسبت‌هایی مانند سالروز شهادت و رحلت پیامبر و امامان بسیار حائز اهمیت است. اگر شما یک کسب‌وکار دارید و یا در یک سازمان فعالیت می‌کنید، همکاران و مشتری‌های شما ممکن است در چنین موقعیتی قرار بگیرند و روزهایی را در سوگ عزیزان خود سپری کنند. برنامه شما برای همدلی و همراهی آن‌ها چیست؟ بهتر نیست یک پیام زیبا برای آن‌ها بنویسید، به آن‌ها بگویید همیشه به فکرشان هستید و از سوگ آن‌ها غمگین هستید؟ این کار باعث می‌شود مشتریان شما حس خوبی داشته باشند و از اینکه کنارشان هستید و به اندوه آن‌ها اهمیت داده‌اید، حال بهتری داشته باشند.

شما به عنوان یک کسب‌وکار بعد از مدتی با مشتریان و مخاطبان خود ارتباط برقرار خواهید کرد. شما در روزهای خوب و بد در کنار هم خواهید بود. آن‌ها در روزهای سخت در کنار شما بودند، با خرید از شما حمایت‌تان کردند و باعث رشد برند شما شدند. پس بهتر است شما هم روزهای سخت را در کنارشان باشید.

برای این کار فقط کافی است یک پیام زیبا تنظیم کنید و برای آن‌ها بفرستید. بیایید در ادامه ببینیم چطور باید پیامک‌های تسلیت را برای مشتری‌ها ارسال کرد.

ارزش افزوده از طریق پیام‌های تسلیت اختصاصی

پنل پیامکی؛ راهی برای ارسال متن تسلیت

وقتی بخواهید برای تعداد زیادی شماره موبایل پیامک ارسال کنید، نمی‌توان این کار را با سیمکارت‌های شخصی انجام داد. زیرا هم هزینه بسیار زیادی برای شما دارد، و هم مخابرات ارسال پیامک‌های انبوه را مسدود خواهد کرد. برای این کار باید از پنل پیامکی استفاده کنید.

پنل اس ام اس نرم‌افزاری تحت وب است که به شما اجازه می‌دهد در کسری از ثانیه برای تمامی شماره موبایل‌های خود، پیامک انبوه ارسال کنید. البته این پنل قابلیت‌های زیادی دارد و به کمک آن‌ها می‌توانید انواع پیامک‌ها را ارسال کنید. برای ارسال بهترین پیام تسلیت، کافی است از وب سایت melipayamak یک پنل اس ام اس بخرید و به راحتی با مشتریان خود ارتباط بگیرید.

شما به کمک پنل به راحتی می‌توانید شماره موبایل‌های خود را در بخش دفترچه تلفن ذخیره کنید و سپس به راحتی در مناسبت‌های مختلف برای آن‌ها پیامک بفرستید.

چگونه با استفاده از متن تسلیت به مشتریان خود ارزش افزوده دهیم؟

حالا که تصمیم دارید برای مشتری‌های خود پیام تسلیت ارسال کنید، باید بدانید چطور باید این کار را انجام دهید تا تاثیر بیشتری داشته باشد. شما با ارسال پیام تسلیت مناسب برای مشتری خود ارزش گذاشته‌اید و باعث دلگرمی آن شده‌اید. بیایید ببینیم چگونه می‌توان متن تسلیت تاثیرگذاری نوشت.

پیام‌تان را کوتاه اما تاثیرگذار بنویسید

برای نوشتن یک پیام کوتاه و ارسال آن برای مخاطب، بهتر است از کلماتی استفاده کنید که نهایت همدلی و مهربانی شما را منتقل کنند. این پیام‌ها باید کوتاه و مختصر باشند. زیرا وقتی مشتری شما در موقعیت سوگواری قرار دارد، احتمالا حوصله و توان خواندن پیامک‌های بلند بالا را نخواهد داشت.

در زمان مناسب برای مشتری‌های خود پیامک بفرستید

اگر قرار است برای مناسبت خاصی مانند شهادت امامان پیامک ارسال کنید، حتما دقت داشته باشید که پیش از روز شهادت، پیامک خود را بفرستید. برخی از کسب‌وکارها با بی‌دقتی، فردای روز شهادت پیامک خود را ارسال می‌کنند.

ارزش افزوده از طریق پیام‌های تسلیت اختصاصی

پیام‌های مختلف را در پنل خود ذخیره کنید

برای اینکه راحت‌تر بتوانید در زمان‌های مختلف، پیام‌های خود را ارسال کنید، می‌توانید به راحتی چند متن را در پنل خود ذخیره کنید، زمان ارسال آن‌ها را تعیین کنید و به راحتی آن‌ها را ارسال کنید. پنل پیامکی قابلیت ذخیره پیامک‌های شما را دارد تا بتوانید هر زمان خواستید مجددا از آن استفاده کنید. همچنین به راحتی می‌توانید تنظیم کنید که هر پیام در چه زمانی ارسال شود. می‌خواهید به مناسبت رحلت پیامبر پیامک بفرستید؟ زمان ارسال خود را برای همان روز تعیین کنید.

پنل پیامکی چه مزایای دیگری دارد؟

وقتی بخواهید با مشتری‌های کسب‌وکار خود ارتباط موثری برقرار کنید، محصول خود را به آن‌ها معرفی کنید و در نهایت فروش خود را افزایش دهید، باید از روش‌های مختلف بازاریابی استفاده کنید. یکی از روش‌های به‌صرفه و به‌روز برای ارتباط با مشتریان، استفاده از بازاریابی پیامکی است. بازاریابی اس ام اسی با هزینه بسیار پایین‌تر و سرعت بالاتر نسبت به سایر روش‌های بازاریابی، شما را در این مسیر راهنمایی می‌کند. پنل پیامکی به کمک ماژول‌های خود، ارسال انواع اس ام اس های تبلیغاتی و خدماتی را برای شما فراهم می‌کند.

خلاصه اینکه، با استفاده از پنل پیامکی، می‌توانید به راحتی پیامک‌های تسلیت خود را به مشتریان ارسال کنید. اما برای این کار، باید به نکاتی توجه کنید که ارزش افزوده این پیام‌ها را افزایش می‌دهد. اولین نکته این است که پیام‌های شما باید کوتاه و موثر باشند. همچنین، لازم است زمان ارسال پیامک را با دقت انتخاب کنید تا مشتریان در زمان مناسب پیام شما را دریافت کنند. در نهایت، از امکانات پنل پیامکی برای ذخیره و مدیریت پیام‌های خود بهره ببرید تا بتوانید در زمان‌های مختلف به طور موثر از آن‌ها استفاده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا