خواندنی

راهنمای یادگیری زبان انگلیسی

انگلیسی به مهم ترین زبان در سراسر جهان تبدیل شده است. افراد زیادی هستند که برای بهبود زندگی حرفه ای و تحصیلی خود نیاز به یادگیری این زبان دارند. هر ساله تعداد زیادی از کودکان و جوانان شروع به یادگیری زبان انگلیسی می کنند تا بتوانند دانش کافی برای استفاده از زبان انگلیسی را به عنوان زبان دوم به دست آورند. بلا شک اکثر شرکت ها ترجیح می دهند افرادی را استخدام کنند که به راحتی انگلیسی صحبت می کنند و می نویسند.

این امر باعث شده است که اکثر دانشجویان تحصیلات خود را با دوره های اضافی زبان های انگلیسی تکمیل کنند. در این مقاله قصد داریم یک راهنما از یادگیری این زبان ارائه دهیم.

چگونه یادگیری زبان انگلیسی را شروع کنیم؟

نحوه شروع یادگیری زبان انگلیسی به عنوان یک فرد مبتدی به عوامل زیادی بستگی دارد. انگیزه، اهداف و منابع عواملی هستند که به شما کمک می کند تا بفهمید چه چیزی می خواهید و چگونه شروع به مطالعه کنید.

انگیزه خود را بشناسید

آیا برای سفر یاد می گیرید؟ برای کار؟ به دلایل خانوادگی یا شخصی؟

اهداف خود را تعیین کنید.

تا جایی که می توانید اهداف خود را دقیق مشخص کنید

اهداف شما به چند عامل بستگی دارد:

  • چه چیزی می خواهید یاد بگیرید.

– چقدر زمان برای مطالعه نیاز دارید.

– چگونه می توانید آموخته های خود را ارزیابی کنید.

منابع مورد نظر خود را پیدا کنید

برای یافتن منابع به اهداف یادگیری خود و اینکه چقدر هر روز می توانید برای مطالعه زمان بگذارید فکر کنید.

برای مثال، اگر می‌خواهید روی مکالمه انگلیسی تمرکز کنید، ممکن است نگران یادگیری رایتینگ زبان انگلیسی نباشید.

یا اگر زمان زیادی برای مطالعه ندارید، می توانید به دنبال تمرینات کوتاهی باشید که در چند دقیقه انجام شوند. به این ترتیب، هر زمان که کمی وقت آزاد داشته باشید، می توانید روی زبان انگلیسی خود کار کنید.

اگر می خواهید انگلیسی را برای اهداف خاصی یاد بگیرید، از یک دوره ی زبان خوب که برای اهداف مختلف طراحی شده است کمک بگیرید.

به عنوان مثال اگر هدف شما شرکت در آزمون آیلتس است، به دنبال دوره ی زبانی باشید که شمارا در کوتاه ترین زمان به سطح قابل قبولی از زبان دست پیدا کنید.

کدام دوره ی زبان شرکت کنیم؟

اگر انتخاب شما شرکت در دوره های آمادگی زبان می باشد، موسسه آموزش زبان دهخدا با برگزاری کلاس زبان آنلاین و حضوری واقع در غرب تهران بهترین انتخاب در این زمینه است. آموزشگاه زبان دهخدا با همکاری مجرب ترین و برترین اساتید در سطح کشور، زبان آموزان را در مسیر یادگیری زبان های مختلف یاری می نماید و با برگزاری انواع دوره های خصوصی و گروهی به صورت آنلاین و حضوری دسترسی زبان آموزان به این دوره هارا آسان تر می نماید.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا