تکنولوژی

تاریخ انتشار iOS 17 برای iPhone مشخص شد + لیست آیفون هایی که آپدیت را دریافت میکنند

به گزارش کارمادیو، در طول رویداد ویژه اپل “Wonderlust”، این شرکت تأیید کرد که به‌روزرسانی‌های iOS 17 و iPadOS 17 در تاریخ 18 سپتامبر (27 شهریور 1402) در دسترس کاربران آیفون و آی‌پد قرار خواهند گرفت. نسخه جدید iOS از ژوئن که در WWDC معرفی شد تحت آزمایش بتا قرار گرفته است و با بسیاری از ویژگی های جدید همراه است.

ویژگی های جدید iOS 17

iOS 17 ویژگی جدیدی به نام «پوسترهای تماس» را معرفی می‌کند که به شما امکان می‌دهد نمایه خود را در هنگام تعامل با سایر کاربران آیفون شخصی‌سازی کنید. با پوسترهای تماس، می توانید یک عکس اضافه کنید و تایپوگرافی منحصر به فرد، رنگ فونت و عناصر مختلف دیگر را تنظیم کنید تا پوستر تماس خود را منحصر به فرد شما کنید.

تاریخ انتشار iOS 17 برای iPhone مشخص شد

برای تماس های صوتی و تصویری FaceTime، اپل برای اولین بار پشتیبانی از پست صوتی را معرفی کرده است. این بدان معنی است که وقتی با کسی تماس می گیرید، می توانید یک پیام بگذارید. به طور مشابه، وقتی شخصی با شما تماس می گیرد، می تواند پست صوتی خود را نیز بگذارد. FaceTime در iOS 17 همچنین با واکنش‌های سه بعدی، از جمله قلب، بادکنک، آتش‌بازی، پرتوهای لیزر و باران همراه است.

iOS 17 همچنین پیشرفت هایی را برای AirDrop به ارمغان می آورد. قابل ذکر است که ویژگی جدید «NameDrop» اشتراک‌گذاری اطلاعات تماس شما با سایر کاربران آیفون یا اپل واچ را با نزدیک کردن دو دستگاه به یکدیگر ساده می‌کند. علاوه بر این، می‌توانید SharePlay را برای فعالیت‌هایی مانند ویدیو، موسیقی و بازی با نگه‌داشتن دو آیفون در مجاورت خود فعال کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌های جدید مهم که با iOS 17 ارائه می‌شود، «StandBy» است. هنگامی که آیفون خود را به صورت افقی روی شارژر قرار می دهید، یک رابط سفارشی با ویجت های قابل دسترسی برای زمان، تقویم، آلارم ها و موارد دیگر را نشان می دهد. و اکنون، ویجت های صفحه اصلی کاملاً تعاملی هستند.

در iPad، iPadOS 17 تجربه جدیدی از Lock Screen، ابزارهای طراحی جدید هنگام استفاده از Apple Pencil، پشتیبانی از وب کم های خارجی و موارد دیگر را به ارمغان می آورد.

لیست آیفون هایی که iOS 17 را دریافت می کنند

لیست آیفون ها برای ios 17

iOS 17 و iPadOS 17 در روز دوشنبه، 18 سپتامبر (27 شهریور 1402) برای دانلود در دسترس خواهند بود. iOS 17 با iPhone XR به بعد سازگار است، در حالی که iPadOS 17 به یک iPad با تراشه A10 Bionic یا جدیدتر نیاز دارد.

 

منبع: 9to5mac

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا