سفر و گردشگری

مقایسه هتل پارس شیراز و هتل کریمخان شیراز

شهر شیراز از زیباترین و تاریخی‌ترین شهرهای کشور به‌شمار می‌رود. این شهر زیبا، هرساله پذیرای هزاران گردشگر بوده و افراد زیادی از ایران و سایر کشورها به این شهر زیبا سفرمی‌کنند. با توجه به این موضوع هتل‌های زیادی در شهر شیراز وجود داشته که از مهمترین این هتل‌ها می‌توان به هتل پارس شیراز و هتل کریمخان شیراز اشاره کرد. هرکدام از این هتل‌ها ویژگی‌های خاص خود را داشته و بسیاری از افراد به مقایسه این دو هتل می‌پردازند. در ادامه به مقایسه این دو هتل می‌پردازیم.

مقایسه هتل پارس شیراز و هتل کریمخان شیراز

برای مقایسه این هتل‌ها باید با ویژگی‌های این هتل‌ها آشنا شده و سپس براساس سلیقه و بودجه خود به انتخاب این هتل‌ها بپردازید. مهمترین ویژگی‌های این هتل‌ها عبارت‌انداز:

بررسی ویژگی‌های هتل پارس شیراز

از فرودگاه با ماشین تا این هتل حدود 30 دقیقه راه است. مهمترین امکانات این هتل شامل تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، سرویس فرنگی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، ماهواره، سالن ورزش، کافی شاپ، تلفن در اتاق، سونا و جکوزی، یخچال هستند. این هتل لوکس در سال 1381 در خیابان کریمخان زند ساخته شده و در قلب شهر شیراز قرار دارد.

این هتل به مکان‌هایی مانند فرودگاه بین المللی، تخت جمشید، آرامگاه سعدی، مجموعه کریمخان و مقبره حافظ بسیار نزدیک است. هتل پارس از دو برج 13 طبقه با 188 باب اتاق مدرن، 27 سوئیت مجلل و 2 دستگاه آپارتمان با کلیه امکانات رفاهی تشکیل شده است. از مهمترین خدمات این هتل نیز می‌توان به استخر، سونا خشک و بخار، جکوزی، سالن بدنسازی و سالن ماساژ، رستوران لوتوس با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی اشاره کرد.

هتل پارس شیراز رستوران‌هایی مانند رستوران گل سرخ با غذاهای فرنگی و سنتی و همچنین، اجرای موسیقی زنده دارد. علاوه‌براین رستوران، رستوران آفریقایی آکاسیا اولین رستوران آفریقایی در ایران بوده که غذاهای خاصی دارد. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کافی شاپ پامچال 24 ساعته

  • تریای آبشار 24 ساعته

  • دو سالن مروارید زمرد برای انواع همایش ها، سمینارها، کنفرانس ها و مجالس

  • سالن برلیان برای برگزاری جلسات مختلف و میهمانی های خصوصی

  • فروشگاه در لابی هتل

هتل کریمخان شیراز

برای مقایسه هتل پارس شیراز و هتل کریمخان شیراز، بعد از آشنایی با ویژگی‌های هتل پارس باید با ویژگی‌های هتل کریمخان آشنا شوید. این هتل زیبا با ماشین حدود 20 دقیقه از فرودگاه فاصله داشته و از مهمترین امکانات آن می‌توان به تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، ماهواره، سالن ورزش، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، سونا و جکوزی، یخچال اشاره کرد.

این هتل چهار ستاره بوده و در سال 1392 با 63 باب اتاق با سبک معماری سنتی و تلفیقی از سبک مدرن تاسیس شده است. از این هتل در کمترین زمان و به راحت‌ترین شکل ممکن می‌توانید به مجموعه زندیه، شاهچراغ، حافظیه، سعدیه، باغ ارم و مراکز خرید بروید.

در هتل کریمخان، چایخانه سنتی وجود داشته و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم در این هتل در فضایی دل‌انگیز سرو می‌شود. هتل کریمخان شیراز نیز رستوران‌های متنوع داشته و شما می‌توانید از صرف غذا در این رستوران‌ها لذت ببرید.

رزرو بهترین هتل های شیراز در فلای تودی

شیراز، شهر شاعران و گل‌ها، همواره یکی از محبوب ‌ترین مقاصد گردشگری ایران بوده است. از باغ‌های دل‌انگیز و عمارت ‌های باشکوه تا بازارهای سنتی و عطر بهارنارنج، شیراز تجربه‌ای بی‌نظیر را برای هر گردشگری رقم می‌زند. اما برای تکمیل این سفر خاطره ‌انگیز، انتخاب محل اقامتی مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است.

هتل ‌های شیراز با تنوع بی‌نظیر خود، از اقامتگاه ‌های سنتی و بوم‌گردی تا هتل‌ های مدرن و لوکس، هر سلیقه‌ای را راضی می‌کنند. فلای تودی به عنوان مرجعی معتبر در زمینه رزرو آنلاین هتل، با ارائه گسترده‌ ترین طیف هتل‌های شیراز، به شما در انتخاب بهترین هتل متناسب با نیازها و بودجه‌تان کمک می‌کند.

فلای تودی با ارائه بیش از 200 هتل در شیراز، از هتل ‌های لوکس و 5 ستاره تا هتل ‌های اقتصادی و آپارتمان ‌های مبله، امکان انتخابی ایده‌آل را برای شما فراهم می‌کند.

سخن آخر

شهر تاریخی شیراز از مهم‌ترین شهرهای تاریخی و گردشگری ایران محسوب می‌شود. آرامگاه حافظ در این شهر قرار داشته و هتل‌های زیادی در این شهر به‌دلیل ورود زیاد گردشگران تاسیس شده است. هتل پارس و هتل کریمخان از جمله هتل‌های این شهر بوده که در این مقاله به مقایسه هتل پارس شیراز و هتل کریمخان شیراز پرداختیم. هرکدام از این هتل‌ها ویژگی‌های خاص خود را داشته و مسافران گرامی با توجه به بودجه و نیازهای خود می‌توانند از اقامت در یکی از این دو هتل لذت ببرند.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا