تکنولوژی

بهترین گوشی زیر ۸ میلیون تومان سامسونگ در بازار ایران / شهریور 1402

در مقاله‌ی پیش‌ رو از کارمادیو با در نظر گرفتن پارامترهای تأثیرگذار بر تجربه‌ی کاربر، بهترین گوشی‌های بازار ایران را در بازه‌های قیمتی مختلف معرفی می‌کنیم.

با‌‌ توجه‌‌‌‌ به افزایش بی‌سابقه و افسارگسیخته‌ی قیمت گوشی‌ در چند سال گذشته در بازار ایران، این دستگاه مهم که بخش بزرگی از زندگی ما محسوب می‌شود، به کالایی لوکس تبدیل شده است؛ پس هنگام خرید گوشی جدید، باید بیش از گذشته وسواس به‌ خرج بدهیم و مدلی را انتخاب کنیم که بیشترین امکانات و بهترین تجربه را با قیمت مدنظر ارائه می‌دهد.

بهترین گوشی زیر ۸ میلیون تومان سامسونگ در بازار ایران / شهریور 1402

بهترین گوشی تا ۵٫۵ میلیون تومان

گلکسی A14 سامسونگ

«گلکسی A14 سامسونگ» که از گوشی‌های تازه‌وارد بازار است، به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI 5 به‌بازار عرضه می‌شود و اگر دنبال به‌روزترین گوشی ممکن تا این بازه قیمتی می‌گردید، گلکسی A14 می‌تواند انتخاب خوبی باشد. از بخش نرم‌افزار که فاصله بگیریم، این گوشی از تراشه Helio G80 مدیاتک بهره می‌برد که نسبت به Exynos 850 نسل قبلی به‌طور محسوسی سریع‌تر است.

از سایر مشخصات این گوشی می‌توان به نمایشگر ۶٫۶ اینچی PLS LCD با وضوح +FHD، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۵ مگاپیکسلی و باتری ۵,۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد. متأسفانه حذف آداپتور به پایین‌رده‌های سامسونگ نیز سرایت کرده و گلکسی A14 فاقد آداپتور درون جعبه است. پیش‌ از خرید پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به بررسی گلکسی A14 بیندازید.
گلکسی A24 سامسونگ - بهترین گوشی زیر ۸ میلیون تومان

بهترین گوشی تا ۸ میلیون تومان

گلکسی A24 سامسونگ

«گلکسی A24» یکی دیگر از میا‌ن‌رده‌های جدید‌الورود بازار ایران به شمار می‌رود که البته پیشرفت‌های خوبی نیز نسبت‌ به نسل قبل خود داشته است. این گوشی از تراشه Helio G99 بهره می‌برد و برخلاف نسل پیشینش این‌بار از یک نمایشگر ۹۰ هرتزی OLED با وضوح FHD استفاده می‌کند و طراحی نزدیکی به پرچمداران این شرکت دارد. دوربین ۵۰ مگاپیکسلی همچنان از لرزشگر اپتیکال برخوردار بوده و باتری ۵,۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی این گوشی قابلیت شارژ سریع ۲۵ واتی دارد که البته آداپتور آن باید جدا خریداری شود.

یکی دیگر از نکات هیجان‌انگیز در رابطه با این گوشی، امکان دریافت چهار نسخه‌ی بعدی اندروید است که این مدت پشتیبانی نرم‌افزاری در بین گوشی‌های اندرویدی اقتصادی بی‌سابقه و با توجه به قیمت گوشی بسیار وسوسه‌کننده به نظر می‌رسد؛ درحالی‌که گلکسی A24 به‌صورت پیش‌فرض به آخرین نسخه‌ی پایدار اندروید یعنی اندروید ۱۳ مجهز شده است.

بهترین گوشی زیر ۸ میلیون تومانی / شهریور ۱۴۰۲

گوشی موبایل Galaxy A24 و گلکسی A14 سامسونگ که به تازگی معرفی شده است، توانسته در این چند ماه اخیر به لیست پر فروش ترین موبایل در فروشگاه های معتبر دست پیدا کند که قیمت مناسب و ارزش خرید بالای دارد. اگر شما هم می خواهید یک گوشی موبایل جدید تا قیمت ۸ میلیون تومان برای خود خریداری کنید، یکی از پیشنهاد ها خرید گلکسی A24 می باشد که پشتیبانی نرم افزاری خوبی هم دارد.

جمع بندی

به گزارش کارمادیو، گوشی موبایل گلکسی A24، میان‌رده‌ی جدید سامسونگ است که قابلیت‌ها و امکانات خوبی را نسبت به قیمت مناسبش به کاربران ارائه می‌دهد و به طور کلی می‌تواند از پس انجام همه‌ی امور روزانه‌ی کاربران به خوبی بر بیاید. این گوشی نمایشگر شفاف و باکیفیتی دارد که از رفرش ریت ۹۰ هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند. شارژدهی و قدرت پردازشی این محصول نیز بسیار مناسب است و دوربین اصلی آن عکس‌های بسیار باکیفیتی را به ثبت می‌رساند. در رنج قیمتی گلکسی A24 سامسونگ می‌توان به رقبای بسیار خوبی از دیگر برندها نظیر ردمی نوت ۱۱ پرو شیائومی و گلکسی M33 5G سامسونگ نیز اشاره کنیم که اولی سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی دارد و از سرعت شارژ ۶۷ واتی نیز پشتیبانی می‌کند و گوشی دومی نیز از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و اینترنت ۵G پشتیبانی می‌کند.

همچنین شما می توانید بهترین گوشی ۴ تا ۸ میلیون تومان شیائومی، ردمی و پوکو در بازار ایران در شهریور 1402 را نیز در سایت کارمادیو مشاهده نمایید تا انتخاب و خرید بهتری داشته باشید.

3.2/5 - (24 امتیاز)

نوشته های مشابه

4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد مبارز
7 ماه قبل

ولآ من هنوز ازاین گوشی استفاده نکردم

محسن
7 ماه قبل

سامسونگ الکی گوشیاش گرونه با این پردازنده ضعیف وعدم ۵جی گزینه های بهتری تو برند شیائومی میتونید تهیه کنید

شاپور
پاسخ به  محسن
7 ماه قبل

چرا شما فکر می‌کنید شیامی با سامسونگ قابل رقابت است

عبد الله
7 ماه قبل

بلی دوست دارم قیمتش چند است

دکمه بازگشت به بالا