سبک زندگی

معرفی 5 عطر پرفروش و خوشبو که زنانه و مردانه ندارند

دلیل محبوبیت عطرهایی که زنانه و مردانه ندارند، رایحه‌ دلنشین و سبک آنها است. این عطرها نه بوی خیلی سنگینی مثل ادکلن‌های مردانه دارند و نه مانند عطرهای زنانه رایحه شیرینی از خود متصاعد می‌کنند. جالب است بدانید در این عطرها از ساختار رایحه‌ای مثل چوب و میوه استفاده می‌شود تا بهترین تعادل را داشته باشند؛ هیچ کدام از این دو رایحه به طور خاص مربوط به عطرهای زنانه یا مردانه نیستند. با کارمادیو همراه باشید.

1- ادو پرفیوم فراگرنس ورد مدل  Barakkat Rouge 540

ادو پرفیوم فراگرنس ورد مدل  Barakkat Rouge 540

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش 399 هزار تومان است. حجم این عطر 100 میلی لیتر است. نت آغازین این عطر گرم شامل بادام تلخ و زعفران، نت میانی آن شامل گل یاسمین و چوب سدر و نت پایانی آن شامل صمغ، نت‌های چوبی و مشک است. این عطر پرفروش رایحه‌ای گرم و شرقی دارد. ساختار رایحه این عطر از گیاهان معطر، گل، صمغ، خاک و زمین، چوب و ادویه تشکیل شده است.

2- عطر و ادکلن فرمیسک مدل جاست دیفرنت

عطر و ادکلن فرمیسک مدل جاست دیفرنت

قیمت این عطر محبوب 119 هزار تومان است. حجم این عطر 30 میلی‌لیتر است. نت آغازین این عطر پرفروش شامل نعناع و سیب سبز، نت میانی آن شامل گشنیز، ریحان، مانگا و نت پایانی آن شامل نعناع هندی و چوب کشمیری است. رایحه این عطر خوراکی و گلی است. همچنین، ساختار رایحه این عطر دوست داشتنی چوب است. البته توجه داشته باشید که عطر های طرح اصل، پخش بو و ماندگاری کمتری نسبت به عطر های اصل دارند.

 

3- ادکلن فرمیسک مدل اکلات

ادکلن فرمیسک مدل اکلات

قیمت این عطر 109 هزار تومان است. حجم این عطر فرمیسک 30 میلی لیتر است. نت آغازین این عطر خوشبو شامل شکوفه هلو، نت میانی آن شامل یاس شیروانی، گل صدتومنی صورتی و گل استرلیتزیا و نت پایانی آن شامل عنبر، سدر و چای است. رایحه این عطر خوراکی و گل است و طبعی ملایم و شیرین دارد. ساختار رایحه این عطر گل و چای است.

 

4- ادو پرفیوم فراگرنس ورد مدل Fabulous Life

قیمت این محصول 450 هزار و پانصد تومان است. حجم این عطر 80 میلی لیتر است. نت آغازین این عطر گرم شامل لاوندر و مریم گلی، نت میانی آن شامل بادام تلخ، چرم، وانیل و زنبق و نت پایانی آن شامل چرم، دانه تونکا، ترمه، چوب سفید و کهربا است. این عطر رایحه گرم و شیرینی دارد و مناسب فصول سرد سال است. ساختار رایحه این عطر خاص چرم، وانیل، گل، صمغ و چوب است.

 

5- عطر ادکلن فرمیسک مدل کاپیتان بلک

قیمت این عطر پرفروش در 140 هزار تومان است. حجم این عطر 30 میلی لیتر است. نت آغازین آن شامل توتون ویژه کاپیتان بلک، نت میانی شامل شکلات و نت پایانی آن شامل گیاهان جنگلی است. این عطر فرمیسک رایحه خوراکی و گل دارد. ساختار رایحه این عطر شامل شکلات، چوب و گیاهان معطر است.

 

منبع: کاما پرس

2.7/5 - (15 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا